Kahekohaline hobibagi.
#21

Ma pakun, et see aparaat ikka hobiks või nii, et teedel seda vaevalt et nägema hakkab. Vedrustuse pikk käik vast seepärast, et see hakkab pigem sellisel külavaheteel sõitma kus teed alati pole kõige siledamad.

Fiat 127 0.9l
Vasta
#22

hea näha et keegi midagai sellist ehitab. Meil enndal ka bagi 1,8l 82Kw audi mootoriga.
kas sul sellel ees rattakalle on reguleeritav või ei ole pildilt paistab ratas jube lääpas ja kas difer on juba kokku keevitatud (soovitaks ühte puksiga lahendust kui huvi siis küsi) huvi pärast küsin kus kandis see bagi asub et tahaks päris oma silmaga seda näha ja katsuda
ja rehvide kohabealt et kui juba selle sõitma saad siis on sul küll paremaid rehve vaja meil on siit http://www.atraktsioon.ee/images/stories...tsioon.pdf tellitud black-star Cross 13" rehvid. Põllupeal sellistega siga hea lasta ja kellissaare liiva rajal ka hätta ei jäänud.
Vasta
#23

Tänud jõusoovijaile! Smile
Bagi on mõeldud sõitmiseks põllul ja kruusateedel sellistel kiirustel mis ATV-le kättesaamatud Wink Esiratta kalded on reguleeritavad - ülemist sarniiri asendab uniball. Huvitaks küll see puksiga difri lahendus. Need tagarattad on praegu selleks, et proovin, kuidas nii suurte ratastega jõudu on. Kui kipub lahjaks jääma, siis peab madalamad muretsema. Bagi asub Ida-Virumaal, ise käin aga pealinnas tööl ja sellepärast see ehitus nii venibki. Homme püüan edasisest arengust ka mõned pildid üles panna.
Vasta
#24

Sai nüüd puhkus otsa ja pean jälle bagi mõneks ajaks üksi jätma. Aga kahe nädala jooksul sain enamuse plaanitust ka tehtud. Aku sai oma koha, raam mõned tugevdused, käiguvahetussüsteem, sidur ja gaas toimivad. Roolile tegin piiraja, kellade aluse, piduritulede lüliti kronstein jne, jne... Kaugemalt vaadates ei märkagi, et midagi oleks tehtud. Ongi praegu see nokitsemise aeg, kus päevad kuluvad, aga midagi suurt nagu ei arene. Laupäeval tõmbasin ta pulkadeks, et saaks värviettevalmistusi teha ja raami lõpuni keevitada. Plaan oli ka raam valmis saada, aga keevitusaparaat otsustas katki minna. Praegu see siis seisab. Sain tegeleda väiksemate asjadega. Komplekteerisin siduri kokku ja panin õige kasti mootori otsa. Juhtmestikku arutasin ka vähe. Värvist veel niipalju, et valisin polüuretaanvärvid (on vist õige nimetus). Värvikombinatsiooniks tuleb matt must ja punane. Veel ei ole kindel, kas raam tuleb punane või must.

Puudu on veel korralik sportrool, mis sobiks Audi 80-le, turvavööd (4-punkti vms.) ja Golf GTI 16v 102kW KR tähisega mootorile vabakäigurelee (pidi asuma kuskil keskkonsooli lähistel). Kui kellelgi on selliseid asju mõistlikku hinnaga pakkuda, siis olen huvitatud Wink

Panen ka mõned pildid:
   
   
   
   
   
Vasta
#25

tarko Kirjutas:Golf GTI 16v 102kW KR tähisega mootorile vabakäigurelee (pidi asuma kuskil keskkonsooli lähistel)

443 907 393N on selle tühikäiguklapi juhtploki varuosakood. Head otsimist Smile
Süütesüsteem muidu komplektne ja toimiv?
Vasta
#26

Aitäh koodi eest! Süütesüsteem ja juhtmestik olemas, viimati toimis ka (poolteist aastat tagasi).
Vasta
#27

seda golfi juppi mine uuri volkswaageni foorumist sealt ma usun et saad

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#28

Kui sealt saad, siis minu poolt preemiaks 1 pudel lemmik-karastusjooki Smile
Tegelikult pole seda võib-olla üldse nii hädasti vaja - antud sõidukiga vist eriti situatsiooni "hommikult tööle sõites tahab esimese foori taga seisma jäädes hirmsasti välja surra" ei satu.
Vasta
#29

Volksu klubi kuulutustel hoian silma peal ja pole veel leid. Hädasti võib-olla pole vaja, aga sant ikka, kui tühikäik jukerdab. Hakkab kurvis pidurdades veel välja surema.
Vasta
#30

Tükk aega jälle mööda läinud, aga arenenud pole eriti palju. Seda tänu keevitusaparaadi ülesütlemisele. Nüüd aga aparaat korras ja saab jälle edasi teha. Kiskusin raami laiali, et lõpuni keevitada. Panen siis mõned pildid:
   
   
   
   
   
   
   
   

Vahepeal hakkasin liivapritsi ka tegema, et pärast keevitamist raam üle lasta. Siin pildil veel poolik ja lekkete kontrollis:
   
Vasta
#31

räägi selle liivapritsi aparaadi süsteemist. paagi paned liiva täis ja kompressoriga koguaeg rõhk sees? millega pihustad, milline püstol? pildid ei oleks halvad asjad Smile
Vasta
#32

Tööpõhimõtte sain sellelt pildilt: http://i36.photobucket.com/albums/e5/kam...IM0287.jpg
Ainult otsapüstoli asemel kasutan kuulkraani, mille otsa panen düüsi. Sama tööpõhimõttega pritse oli müügis ka Tallinnas Tööriistamerketis.
Vasta
#33

Survepütiga liivapritsi puudusex on tülikas liiva lisamine, töö tuleb peatada, surve maha jne. Samuti on kuluvat osa (pütist tulev voolik)peale düüsi rohkem.
Endale ehitasin värvipüstoli põhimõttel töötava pritsi, liiv imetaxe püstolisse16mm vooliku kaudu (pikkus 1,2 m) Õhudüüs on umbes 2 mm hetkel ( kujutage ette, ka õhudüüs on aja jooksul kulunud!) Pidevsl laskmisel suudab 5 KW mootoriga kompressor hoida surve 7 at peal ja kui abiline liiva kulunõusse juurde valab, võib kogu aeg "tuld anda. Liiva düüsi ava on 6 mm, valmistatud 10 mm poldist ja need kuluvad üsna kiiresti.

Veteran.
Vasta
#34

Selline värvipüstoli põhimõttel töötav on mul ka, aga sellega ei saa seda raami nii hästi lasta, sest see liivaämbrist tulev voolik ei saa kuigi pikk olla ja see ei ole ka kõige painduvam, et raami keerutamata igalepoole nurgataha ligi pääseda. Mul seda merepoist tehtud pritsi vaja vaid üheks korraks esialgu, selle ajaga voolik vast veel läbi ei kulu Wink
Vasta
#35

kus kandis asud? äkki saan liivapritsiga aidata.

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#36

Nädala sees olen Laagris, aga raam asub Jõhvi lähedal.
Vasta
#37

oleksid sa löunaeestis siis saaks aidatta, üks tuttav teeb siinkandis vägahead tööd. edu tegemisel

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#38

aga mis liiva kasutad, kust saad? endal oleks vaja 01 kere üle lasta. äkki oskad umbes öelda palju liiva läheks?
Vasta
#39

Ma plaanin kasutada ehitusliiva, liiv on juba varasemast ajast olemas, sai kunagi põranda valamise tarvis ostetud ja jäi paar aiakärutäit üle . Selle kuivatan ära, sõelun läbi ja siis proovin lasta. Kulu kohta ei oska midagi öelda, pole kunagi varem pritsinud Wink
Vasta
#40

Kulu kohta niipalju, et see oleneb ju pritsi võimsusest,. Kui laotad suurema kile vms. maha, saad osa liiva uuesti kasutada. Paraku teisel- kolmandal ringil kogub liiv endasse piisavalt niiskust ja hakkab süsteemi ummistama.

Kuiva ilma ja jõudu!

Veteran.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne