Teema on suletud

Gaz 21 Kustom
#61

(13-08-2009, 12:51 PM)motamees Kirjutas:  ... Avalikult esitledes ei jää ka projekt väga kergesti soiku. No kuda sa vaatad foorumikaaslastele pärast "silma", kui selline nännipunn oled, et ei suuda oma projektigi ära lõpetada. Toungue...
ja kohe mulle meenus üks vahva Peebu poolt lausutud rida, no kuidas nii...
Plekitöös on ju kõik tehtav, tiivad on veel masskogustes saada, vaeva ju kõvasti nähtud, ei maksa mõne tagasilöögi pärast veel alla vanduda...

Päikest,
Joosep!



#62

Mõnikord on hea, kui reaalsusetaju koputab.
Dokumentideta, läbiussitanud kerega volgaga pole vaja alati tegeleda. Noor mees, elu ees. Esimene vasikas läheb ikka aia taha. Kui sellest masinast lahti saab, siis on võimalik uutele eesmärkidele pühenduda.

See on nagu perses firmaga, investeerid 10 miljonit et nüüd panen tootmise püsti aga ei edene äri. Investeerid veel 10 miljonit. Nüüd juba 20 kulutatud aga ikka on mingid jamad. Kas jätkad raha uputamist? Või üks hetk lepid kaotusega. Või siis nagu kasiinos. Millal lõpetada.

Kui varblane tunneb, et ta ei taha selle rimakaga enam tegeleda, siis pole hea teda ka "kiusata", tee ikka korda, mis see siis on. Kuluta ikka oma aega ja raha ja meie siis kiidame sinu pingutusi.

Mina arvan, et oli tore õppematerjal, müü ta (varuosadena) maha ja tunne ennast hästi. Sulle endale jäävad fotod huvitavast nokitsemisest, mälestuses ägedast volgast ja mitte hirmuhigi ja õudusejudinad kui paari aasta pärast loppis masina najal mõtled, mida selle asemel teha oleks võinud ja kui palju raha on raisku läinud.

Julgeid otsuseid sulle!
#63

Minul näiteks on kahju, et kunagise esimese sõitva auto - Pobeda maha müüsin. Tegu oli sarnase projektiga, millesse investeerimine ei tasunud ära ja ega tegelikult müümine ka ei tasunud, kuid vähemalt sai sellest uute meeste poolt üks tasemel V 12 "must leib" tehtud. Praegust majanduslikku seisu arvestades oleks võinud hoopis kettidega tagurpidi angaari lakke tõmmata ja vahel nostalgitsedes eemalt vaadata.

Tõnu Piibur
5116265
#64

Sõbra tungival soovil sai kasutaja nymmiku poolt ostetud mootor laiali lammutatud.Karterit maha kruvides leidsin kenad metallitükid põhjast.Kuule need on ju kolvi tükid!Ei olääää... No on ikka küll.Cool
[Pilt: 05646318748b31.jpg]
Nüüd on mul 2 mootorit millel mõlemal on 1 kolb katki,selge äkki annab teise seest üks ära vahetada ja teisele panna?No miks ei saa, mõlemad on ju 92 mm.
Kui võrdlemiseks läks siis selgus,et ikka hoopis erinevad nad on.Vasakul nymmiku gaz 24 kolb,paremal kolb minu gaz 24 "stansi" mootorist.Kolvirõngad teised ja kolvikuju ka.Äkki on eri kaalu ka?Mina küll sellist mootorit ei taha kus üks kolb on teistest erinev!
[Pilt: 0564631838e719.jpg]
Isegi õlivõtturid/pumbad on erinvad, kui sellest veel vähe siis on ju mootoriplokid ka erinevad.Mitte ei anna ühe õlipumpa teisega ära vahetada.
Miks pumpa tahtsin ära vahetada?Sellepärast,et minu gaz 24 mootorile ei sobinud see moditud karter ja pidin võtturit kärpima nagu näha, nymmiku mootorile läks aga see karter kenasti peale.
[Pilt: 0564631896afef.jpg]
[Pilt: 0564633798b169.jpg]
Mis nüüd saab?Ega muud üle ei jää kui üks selline kolb muretseda nagu minu mootoris ennem.Sama õlivõttur nagu minu mootoril osta ja siis kas karter ringi lasta keevitada või esisilla tala.Üks kahest.

Internetis muidugi mootorit ei ehita ja raske teistele selgeks teha, miks see sinna ei sobi ja miks sa toda juppi ei kasuta.
#65

Et siin vapratel ehitajatel tuju nulli ei langeks v vähemalt sinna ei jääks, siis panen siia ühe toreda loo naabermaa hakkajate meistrite elust. Lugu ise tuli meelde, kui ma kaasfoorumlase väärt tõdemust - ...raske teistele selgeks teha, miks .... - lugesin.
Ja veel - kuna pärimuse edasikandja on veel elu ja tervise juures, siis võib oletada, et päris luulega tegu ei olegi. Nii et kannatust ja jaksu ka antud foorumiteema G-21 edasiarendamisel/modifitseerimisel.
k

Суть, значит, такова. Жил-был любитель 21-й Волги. И заело его, что передач у его машины маловато, всего три. И вот что он отмочил. Поставил следом за "штатной" коробкой передач ЕЩЕ ОДНУ такую же, но ЗАДОМ НАПЕРЕД! А включал ее рычажком, который вывел из под сиденья.
Получилось, что все понижающие передачи на второй коробке стали повышающими! И стала Волга ходить 180 км в час!!!!!!!!!

ПРОСТО УБОЙНЫЙ ПРИМЕР НАРОДНОЙ СМЕКАЛКИ !!!!!!!!!

(13-08-2009, 22:55 PM)Varblane Kirjutas:  ....
Internetis muidugi mootorit ei ehita ja raske teistele selgeks teha, miks see sinna ei sobi ja miks sa toda juppi ei kasuta.
#66

See et pärimuse vestja elab ei tähenda, et jutul tõepõhi all oleks. Lugesin Naksitralle veel Eno Raua eluajal, kuid ega me siis ka uskunud, et Sammalhabemel habemes päris jõhvikad kasvavad.

Iseenesest tore anekdoot selle käigukastiga.
#67

Õigus! Big Grin

Aga kas kõik maailma farmeritele-ja-linna-sinikraedele tänapäeval mahtuniversaale (a la Renault Kangoo, Citröen Berlingo jms) tootjad on lugenud Rauda? Ei ole. Aga kas nad 20..25 aastat pärast seda kui geniaalne lastekirjanik sellise riistapuu välja mõtles ja igavikustas hakkasid neid massiliselt tootma? Hakkasid. Kas ostjad vaimustusid neist? Kindlasti Cool


Mida oligi vaja tõestada - hämmastavad asjad võivad juhtuda päriselt ka siis kui algus tundub pärinevat araabia (või siis nagu meie puhul - vene) rahvajutust.

k
(02-10-2009, 09:10 AM)robi Kirjutas:  See et pärimuse vestja elab ei tähenda, et jutul tõepõhi all oleks. Lugesin Naksitralle veel Eno Raua eluajal, kuid ega me siis ka uskunud, et Sammalhabemel habemes päris jõhvikad kasvavad.

Iseenesest tore anekdoot selle käigukastiga.
#68

(01-10-2009, 16:15 PM)koterman Kirjutas:  Et siin vapratel ehitajatel tuju nulli ei langeks v vähemalt sinna ei jääks, siis panen siia ühe toreda loo naabermaa hakkajate meistrite elust. Lugu ise tuli meelde, kui ma kaasfoorumlase väärt tõdemust - ...raske teistele selgeks teha, miks .... - lugesin.
Ja veel - kuna pärimuse edasikandja on veel elu ja tervise juures, siis võib oletada, et päris luulega tegu ei olegi. Nii et kannatust ja jaksu ka antud foorumiteema G-21 edasiarendamisel/modifitseerimisel.
k

Суть, значит, такова. Жил-был любитель 21-й Волги. И заело его, что передач у его машины маловато, всего три. И вот что он отмочил. Поставил следом за "штатной" коробкой передач ЕЩЕ ОДНУ такую же, но ЗАДОМ НАПЕРЕД! А включал ее рычажком, который вывел из под сиденья.
Получилось, что все понижающие передачи на второй коробке стали повышающими! И стала Волга ходить 180 км в час!!!!!!!!!

ПРОСТО УБОЙНЫЙ ПРИМЕР НАРОДНОЙ СМЕКАЛКИ !!!!!!!!!

(13-08-2009, 22:55 PM)Varblane Kirjutas:  ....
Internetis muidugi mootorit ei ehita ja raske teistele selgeks teha, miks see sinna ei sobi ja miks sa toda juppi ei kasuta.

Saan ma selle võõrkeelse jutu sisust õigesti aru, et 21-sele Volgale pandi teine 3k kast jadamisi alla, mille tulemusena hakkas Volga 180km/h lendama?
#69

Täpselt nii.
A peamine sõnum on selles, et nn 'mässamine' ja 'väljakujunenud käsitluste ja võtete uudne rakendamine' on väga hea tööstiil. See ergutab nii asjaosalist kui ka kõiki ümberkaudseid, ja vahel toob ka tõseti üllatavaid tulemusi. Tõsi, ilmselt on ka üksikuid tagasilööke - ilmselt lendas sellise kiiruse juures lõpuks tagasilla ülekanne, purunesid spidomeetritross ja vändaliuad, ja, võib oletada, hukkusid kangelastena piduritrumlid (eeldame, et tegu on päris loo, mitte luulega) Cool
Aga milline tehnilise mõtte lend ToungueToungueToungue
Sestap - Kentucky poisid, edasi!
k


(02-10-2009, 16:42 PM)zazik Kirjutas:  [quote='koterman' pid='233952' dateline='1254402902']
Et siin vapratel ehitajatel tuju nulli ei langeks v vähemalt sinna ei jääks, Суть, значит, такова. Жил-был любитель 21-й Волги. [quote='Varblane' pid='231368' dateline='1250193319']
Saan ma selle võõrkeelse jutu sisust õigesti aru, et 21-sele Volgale pandi teine 3k kast jadamisi alla, mille tulemusena hakkas Volga 180km/h


[
#70

Ei tahaks seltsimeeste juttu katkestada aga peab.Wink
[Pilt: 0600836039522e.jpg]
[Pilt: 060083605bd612.jpg]

LUKKU!
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne