GAZ 69 ja UAZ 469 veermiku vahetatavus.
#1

Tere. Olen siit-sealt uurinud UAZ\'i veermiku (täpsemalt sildade/nende osade) kasutamise võimalusi GAZ 69\'l aga täit selgust pole senini saanud. Pealtnäha on tegemist samasuguste asjadega, peaülekanne mõlemail 5,125 ja sillatalad keskelt kokku polditud. Samas kliirens on UAZ\'il 10mm suurem ja rataste vahe pole ka täpselt sama. Äkki keegi oskab mind valgustada, milliseid vidinaid eespoolmainitud sõidukid jagavad ja mille poolest nad erinevad? Kas differentsiaalid on neil samad? Kuidas on lugu pooltelgedega? Kas ka 69 sillale sobib UAZ\'i (BTR\'i) differentsiaalilukk? Tänan juba ette informatsiooni eest Smile
Vasta
#2

Teljevahe peaks olema erinev. Siit probleemid kardaanide jms ga.


Vasta
#3

Teljevahe on 469\'l 8cm suurem, aga kardaanid mulle küll muret ei valmistaks. Nende läbimõõt ja kinnitused tundusid visuaalsel vaatlusel identsed olema.
Vasta
#4

kardaani kinnitused on asjadel samad aga rõõbe on 469B laiem kui 69-l aga minu mäletamist mõõda on vedrude kinnitus kohad ikka sama koha peal, mul endal ka 69A-l 469B tagasild all.
Vasta
#5

panin 69 alla 24 isereguleeruvad piduri silindrid ja sealt hakkas suur jama. ca 10km läbisõidul läksid pidurid peale ja nii hullusti et 50hobest ei jaks enam autod isegi 2 käiguga tasasel teel vedida. Vahetasin õli ja peabumba klapi tsekkisin üle- kõik OK. Lõpuks selgus, et viga algas ühest silindrist, mis peale pidurdamist jäi pela ja lõpuks läks terve süsteem survealla, kuna bsk piduriõli aurustus.
Kiskusin isereguleerija lahti- aga ei saanud oliselt targemaks- okab keegi õelda, kui suur peaks olema isereguleeruvas silindris oleva metallrõnga lukuvahe (sarnane kolvirõngaga)

Villis1
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne