Uunikute Tähesõit 5.- 6.juuli 2008 Kurtna järelkaja/õnnitlused/sõnavõtud
#1

Palju puudu ei old, et sõit tehnilistel põhjustel ära oleks jäänd...
nimelt otsutasin igaks juhuks masina enne sõitu üle vaadata ja mis ma avastan....genekarihm oleks maksimum kümmekond kilomeetrit sõitnud Sad
Õnneks saan sõbralt hommikul uue...
lõbus... enne kurtnasse tulekut 50 km rolleriga rihma järgi + paigaldus Cool
Vasta
#2

Oot, võtsite "päästerolleri" pakiruumis kaasa? Ettenägelikud!
Vasta
#3

Lp. Uunikute Tähesõidust osavõtjad, mis on antud ürituse juures kõige olulisem- võit või osavõtt? Vanatehnikaga sedasorti üritusel osaledes võiks see siiski rohkem mitte tõsimeene ,,pedaal põrandast läbi,, olla. Lugedes teie reegleid ja programmi tekkis mõte et ehk oli ka Salutaguse pärmivabriku ja mõisa taga kiiruskatse kus sai sõita nii kiiresti kui julged. Õnneks on mul bussi molul kivitäkkeid ennegi ja see üks ,, kolks,, sõiduomadusi ei muutnud.
Vasta
#4

v6sa Kirjutas:Oot, võtsite "päästerolleri" pakiruumis kaasa? Ettenägelikud!


irw... ei roller tegi sõidu varahommikul 6-7 ajal...siis rihm peale ja kurtnasse (elan kurtnast 5km kaugusel)

kõige parem on veel see, et see toodud rihm osutus veidi lühikeseks ja ka laiaks seega ei istund korralikult soones keeras end tõenäoliselt teistpidi ja purunes tähesõidu 2km -l Smile

egas midagi kuna sõber oli kohapeal starti filmimas siis sai tema autoga siva kohilas uue rihma järel käidud ja seejärel jätkasime sõitu Big Grin


EDIT: Tuleb edetabel ka kuhugi ? pildi-videomaterjal ?
Vasta
#5

Pildid meie meeskonna fotoaparaadist

2008 aasta tähesõidu pildid

Aia Racing
Vasta
#6

Uunikute tähesõidu kulu siis: Big Grin
1 paagitäis bensiini (40l)
1 rehv
1 gabariitpirn
1 käigukast
Ennelõunal hakkas 2. käik undama. Siis jäi vait mingi aja pärast. Pealelõunal hakkasid undama 1. ja 3. käik, ja teevad seda siiani. Vaatan mingi õhtu, lasen kastist õli välja, äkki tuleb sealt muudki huvitavat. Õli sai muidu kastis u. 2 kuud tagasi vahetatud ja normi valatud.

Kõige rohkem elamust pakkus üks paari km pikkune kruusasirge, mõlemal pool avar heinamaa, spido näitas 120 (sorri, tean et nii ei ole ilus, aga oli funfunfun Big Grin ja kiire oli kah tegelt) Ja täitsa pekkis, kui ootamatult tuli kurv Big Grin Ja ikka totaalselt täisnurkne kurv. Sai natsa rattad plokkis lohisetud, kuni sain aru, et ega see rauakolakas oma 185 ees ja 205 taga olevate rullidega kruusal pidama ei saa, ning lajatasin täie pasaga otse läbi okastraadi põllule Toungue Kraavi polnud, auke ka mitte. Mosse ju pehme kah Big Grin Keerasin nina tee poole tagasi ja ronisin autost välja vaatama, et kas midagi katki ka läks. Ei midagi Big Grin Isegi ühtki okastraadikriimu ei paistnud. Hea et niigi läks Smile ...ja siis jõudis Lada 03 järgi Toungue

Aga üldiselt oli tore päev, hoolimata lisalehe puudumisest ja muudest asjadest, mis korraks segadusi tekitasid.
Suured tänud korraldajatele ja nende abilistele!

Ekipaaþ nr. 30

Peale rallit:

[Pilt: IMGP7212.jpg]
[Pilt: IMGP7211.jpg]
[Pilt: IMGP7208.jpg]
Vasta
#7

õhtul enne rallit sai masinat sätitud, ehk rem. karpa, paigaldatud mõned uued kleepsud, alla pandud suve rattad, uus õhufilter, lipuvardad ja lipud ning masin käis kui kell. õhtul otsustasin veel uued süütejuhtmed panna ja nii ka tegin.
Mõtlesin siis, et käin lasen bensukas veidi rehvidesse õhku ja ostan laup õlle ära ja kõik sujub. Tulen siis poest õllega ja käivitan masina - mida krt-it pooled sil. ei tööta ja puterdab mis jube ning edasi liikumine võimatu. jätsin siis auto teeäärde, ja kontrollisin, et ega mõni uutest juhtmest lahti pole tulnud - ei olnud, masin ikka ei töötanud, seejärel otsustasin teda remontida veel krt-dite, per.sete, mu..ide, t.rade ja ohtrate venekeelsete vandesõnadega - ikka mittemidagi. Jalutasin siis tööjuurde tagasi ja haakisin ta koos oma pernsonaalse volvo luksepaga volvo 200-jasele sleppi ja viisin töökotta (ärgem unustagem, et kell oli juba 17 00 reede, ja mingit jupi abi enam eriti ei saa).
Lammutasime siis laiali karpa, jagaja jne, panime uued küünlad ning tagasi vanad juhtmed, ikka 0, pütid ei tööta korralikult kuigi säde on.Lõpuks selgus, et ilmselt juhtmete vahetusel olin puutunud jagaja küljes olevat kondekat ja selle niigi mäda juhe ei anna korraliku ühendust.Uhh saigi seda veidi parandatud ja asi hakkas jälle 18 00 tööle seega elektroonika viga (ma olen alati rääkinud, et ärge ostke omale igasugu kaasaegset paska kokku).
Kui nüüd meenutada kuidas ma talverallile läksin, siis ka otsustas masin eelmine õhtu saba anda, kui ma ühte andurit vahetasin.
Siit moraal: ei ole mõttet autot torkida ja igasugu juppe vahetada kuni nad veel töötavad.
http://www.album.ee/album/30042773/50116607
Vasta
#8

Meie ekipaaþi poolt korraldajatele VÄGA suured tänud. Päev läks uhkelt korda ja seda üritust tasus oodata. Meeldis, et trass oli piisavalt pikk ja tegevust jätkus terveks päevaks. Samuti respekt kiiruskatsete korraldamsie osas. Enam paremini poleks saanud neid läbi viia kui selleks spetsiaalselt ehitatud rajatistel (Laitse ja Rapla). Väga uhke, polekski kunagi arvanud, et mul on põhjust kastiga Volga Laitse kruusarajal "lõhkuma" lasta, nii et kaardilugeja haaras kahe käega käepidemetest. Oleks enne võistlust viitsinud veel võistlusjuhendi ka läbi lugeda, oleksime ideaalaegade arvutusest paremini aru saanud ja kindlasti paremini sõita.

Kahju on ainult sellest, et Maarjamaa kruusateed on kohati ikka väga jubedas korras, mis on vanatehnikale üsna kurnav.

Seinaleht - www.volga.ee
Vasta
#9

Meie ekipaaþ tänab ka korraldajaid!

Kiiruskatsed olid tõesti tasemel kohtadel, kuid minu jaoks jäi see kiiruskatse ajavõtt natukene imelikuks (lootsin, et saab ikka valmistuda kiiruskatseks ja muud sellist).
Võibolla saaks tulevikus selle stardiaegade, kiiruskatsete toimumise korra ja sealt edasi ajaarvestuse korra naaaatuke Big Grin varem foorumisse välja panna.

Igaljuhul jään ootama järgmisi üritusi!!!!

Taunus XL 1974
Vasta
#10

kc1 kc2 ja kc3 tänavad ka Smile

See et seda lisalehte ei olnud tegigi asja fun iks. Igasugu naljakaid asju võeti kiiruse arvutamiseks, traktori numbreid, liiklusmärke lahtioleku aegu ja mida kõike veel ... Lõbus !!!
Vasta
#11

Suured tänud korraldajatele ja kaasvõistlejatele - väga tore üritus oli! Smile

Tükk aega pole nii mõnusalt laupäeva veetnud, tegevust jagus küllaga, nalja sai palju ja külastatud selliseid kohti, kuhu varem pole sattunud. Järlepa veski ümber tiirutasime ikka päris pikalt enne kui Regio atlase appi võtsime ja õige teeotsa jälle kätte saime Big Grin Ilm oli kah tõeliselt mõnus ning viimane lisakatse pani sõidule mõnusa punkti.

Veelkord tänud kõigile!
Tiim Kroomsangadega Apelsin ehk Kristjan, Pille ja IZ412ie.

PS! Ainus, mis jäi veidi hinge kripeldama oli viimase AKP karistus - oma arvutuse järgi läksime sinna õiges minutis sisse...
Vasta
#12

ma ei saanud ikkagi aru miks minu aegu pole näha
Vasta
#13

Natuke pildimaterjali nüüd minupoolt ka Smile
Vasta
#14

Pardoon, aga pikalt ette plaanitatud põhjustel ei saanud kohal viibida ning tekkis üks küsimus. Mida tehakse alloleval pildil? Ilmselt on tegu mingi lisakatsega, aga mis oli ülesandeks?
[Pilt: uunik219.jpg]

*Eespool lingitud pildi autor on Pille Russi ning see on võetud eelmises postituses toodud lingilt. Kui vägagi austusväärsel fotograaf (või koguni fotokrahv?) Pillel on midagi selle vastu, et ma tema pildile viitasin, siis palun kindlasti teada anda!
Vasta
#15

Ei ole midagi viitamise vastu Smile Pildil on üks osa viimasest lisakatsest - auto tuli parkida sellele tõstetud latile võimalikult lähedale (max. 5 cm kaugusele). Lati vastu võis ka sõita, aga see ei tohtinud kurikate pealt maha kukkuda.
Vasta
#16

Aitäh korraldajatele ja osalejatele laheda sündmuse eest!

Igastahes meil küll ei olnud aega rallitada, me pidime igast teeotsast hääletajaid peale korjama... Big Grin
Seda enam oli üllatus suur, kui tulemustest nägin, et me polnudki viimased! Imesid ikka juhtub siin ilmas veel.
Aitäh korraldajatele ka selle eest, et te meid kiiruskatsetel viitsisite oodata, kuigi kahetsuse ja piinlikkusega peame tunnistama, et ei jõudnudki kiiruskatsetele. Seeeest aga andsime endast parima vigursõidul.
... Ja miks küll metsavahel puud ja kellukesed edasitagasi teepeal jooksid koguaeg?!

Siinkohal teeks täpsustuse ka tähtsates andmetes, et Kuban Mahtuniversaali Naiskonna kauniks bussijuhiks oli Liina Jutt, mitte Evelin Dureijko... (viimane äkki roolib järgmisel rallil, kui kõik hästi läheb Toungue)

Ootame juba põnevusega talverallit,
Evelind
Vasta
#17

Ei võistelnud kuid pisut sõitsin ja pildistasin.
Lihtsalt paar meeleolukat stardikaadrit.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#18

PilleR Kirjutas:PS! Ainus, mis jäi veidi hinge kripeldama oli viimase AKP karistus - oma arvutuse järgi läksime sinna õiges minutis sisse...
Sama siin viimase AKP kohta, et meie arvutuse kohaselt olime ka õigel ajal sees, tulemuste järgi nagu oleks 5 minutit varem tulnud aga see selleks tore oli ikkagi ja veel toredam saab olema auto salongi puhastamine tolmust Smile
Vasta
#19

Aitäh Pille piltide eest! Smile
Laitses ka keegi pilte tegi? Rahvast oli küll raja ääres päris palju...
Vasta
#20

Palun-palun Wink

Laitse? Karmen pildistas krossi ja tegi uuniku-rahvast ka pilti, seega ühe galerii leiab motorsport.ee lehelt. Üht-teist on ka veel siin ja siin (krossipiltide seas).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne