vigane voshod 3m
#1

asi en selline et algul töötas h2sti kuid j2rsku hakkas jamama. Nimelt kadus s2de, siis sai vahetatud syytepool ja tundus et nyyd on k6ik ok, aga ei s2de on segu on 6ige aga k2ima ei l2he.
Sai pukastatud karpa (seest ja v2ljast) siis puhastatud silinder pealt aga ei midagi. Siis otsustasin autoga k2ima vetada l2ks k2ima kyll aga nigu kaasi antsin v6i sidurit vajutasin suri v2ljaSad
Kas kellelgi on aimu milles viga olla v6ib?



__________________________________________________________
see on mu esimene suurem motikas peale v6rri[/font]
Vasta
#2

Tee 6hupuhasti kah puhtaks. Ja kui ta käima ei lähe mis sa tast autoga sikutad, ega see asja paremaks ei tee. Asi peab vändast käivituma.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#3

Kui käivitama hakkad,kas ta lööb küünla märjaks?Kindlastvaata üle süütemängu taga olev simmer ja tihend (karteri ja plaat kus sees on simmer).Kindlast vaata üle ka süüde.
Vasta
#4

pane natuke bensiini küünla alla ja vaata kas võtab põrisema ja ki ei siis arvatavasti süüde vale. või säde nõrk. kui põriseb kisu karbuss ja õhupuhastaja maha ja puhasta ära.

Iz 56, K-750, K-750
Vasta
#5

ma avastasin et silinder laseb l2bi aga ma ei tea millest uut tihentit tehaSad kas v6ib sellest punasest silikooni taolisest asjast teha ma olen kuulnud et see pidi palju kuumust kannatama ja tead kasutatakse ka tihentina.
Vasta
#6

Parem oleks vast õhukesest alumiinium-või vaskplekist see tihend teha(alumiinium on parem).
Vasta
#7

kui laseb alt midagi läbi, siis see punane silikoon. Silindripea alla sobib 6huke plekk (6lle purgist l6ika välja). Kolmas variant on see et saab ka tellida originaalid. Endale sain jupiter kolmele täitsa poest need. ( olid nad siis tihendikomplekti osana )

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#8

Ma eriti ei soovitaks küll silikooni kasutada, see võtab nii kõvasti kinni nagu liimiga, järgmisel korral on väga raske lahti võtta. Ja pealegi võib see silindri peale panemisel sealt vahelt natuke valesse kohta (läbipuhke kanalitesse...) välja pressida.
Sinna võib vabalt ka õhukesest papist tihendi teha kui mingil põhjusel mingit paremat, spetsiaalset tihendimaterjali ei taha osta.
Samas ka silindri ja karteri vahele tihendi panemisel peab vana silindri korral jälgima, et ei paneks õhemat tihendit kui varem oli (silikooni kasutamisel on selle reegli täitmine vist raske). Kui paned õhema, siis hakkab ülemine kolvirõngas silindri ülaosas oleva randi (mis paraku esineb kõigil silindritel va. täiesti uued) vastu käima ja tõenäoliselt lõhub ennast (suure tõenäosusega mitte ainult ennast Sad ) ära.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne