Ikka ja jälle seda automaksu!

(01-09-2023, 11:19 AM)ivo86 Kirjutas:  
(01-09-2023, 10:50 AM)2715 Kirjutas:  
(01-09-2023, 10:04 AM)Peeter2 Kirjutas:  inimesed ei viitsi, ju siis pole asi nii hull. Mina ka ei viitsinud, eriti peale seda kui üks teatud poliitiline jõud selle teema kaaperdas.

Ma ei saa ka aru loogikast et raisk, maja ees pole kohta kuhu autot panna ja las maksavad, küll siis tekib kohti.
Mis paneb inimesi eeldama, et nemad on toiduahela tipus?
Võibolla kaob töö, võibolla hoopis tervis ja hoopis sinu jõuvanker kaob sealt majaeest hoopis?

See lõpuakord siin vast oli mulle?

Siis tuleb jala käia või bussiga. Olen ka seda pidanud tegema ja ei leia, et valitsus selles süüdi oli. Ma olen elanud küll nii, et polnud penni perse pista. Ikka oma süü oli see, mitte teiste.
Samuti ei süüdista ma valitsust selles, et ma nii lollis majas elan, kus parkimiskohti ei jagu. Oma lollus ikka, et seal elan. Keegi ei sunni.

Samuti ma ei arva, et ma olen toiduahela tipus. Ma lihtsalt valin, mille peale ma kulutan oma vähest raha. Kes auto, kes aiamaa, kes hobi, kes laste peale, eksju. Elu on valikuid täis.
Nautige, kuniks maksu pole.

Ja see parkimiskohtade näide.. meil on mingi 100 korteri kohta.. ma ei tea.. 30 parkimiskohta? Ma nagunii hoian kogu aeg tänaval autot seetõttu, väga ei häiri. Aga paar aastat tagasi märkasin ühel hetkel, et mul akna alla vedeleb golf 3, rehvid jumala tühjad ja keegi nagu ei sõida ka. Mõtlen, et mida vi**u see risu vedeleb siin. Kui ei sõida, hoia kuskil heinamaal ju, mitte siin? Ühel päeval näen kutti seal toimetamas. Uurin siis kenasti, et kas äkki on vaja abi? Et mul kompressor olemas kodus väike, rehvide jaoks..
Kutt vastab, et "Ei ei, tänan. Me ei sõida sellega. Naine hoiab lastevankrit siin".

Ma küsin, et "Maja ees on 6 kohta siin akende all, terve maja peale, ja sa hoiad siin lihtsalt roostes panni, et naine saaks vankrit hoida ja teised peaks jumal teab kus parkima?"

"Häirib vä?"

"Häirib jah, kuradi *******."

Ma läksin suht leili, aga ära nad kolisid õnneks varsti. Kui see auto risu ära kadus, tekkis koridori vanker, kus seda ka hoida ei tohi, seadus ei luba.

Ehk siis, kui naisele lapse taha teed, mõtle juba ette, mitu roostes risu ette varuda, et saaks vankreid hoida all.

Ivo86 se ise ikka oled proovinud titevankrit koos imikuga neljandalt alla vedada ? Ja pärast koos poekottidega tagasi ? Aga viiendalt ? Algatuseks kord päevas. Mees lahendas olukorra. See on jälle näide kuidas automaks mõjutab elu laiemalt.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Ärme nüüd seepärast tülli pöörakem et pealinnas on umbes 25 ruutkilomeetril autosid liiast ja ei mahu parkima.
Eestis on ruutkilomeetri peale alla 20 auto ja seda pole palju.
Alusetu oleks maksustada terves vabariigis seisvad autod seepärast et pealinnas on kohati ruumipuudus.

Selleks on kohalikule omavalitsusele antud seaduslik võimalus korraldada parkimist oma territooriumil ja vaja on vaid vastu võtta määrus et näiteks kuuendast kuust või kasvõi eilsest lõppenud tehnoülevaatusega jõuvankri parkimine linnas avalikus ruumis on tasuline ja need autod kas likvideeritakse või viiakse mujale.
Korteriühistu saab teha sama nalja kus ilma ülevaatuseta auto parkimine ühistu maal on tasuline alates mingist ajast ja raha kulutatakse maja remondiks...milleks iganes.
Andmed ei ole ka salajased ja neid saab igaüks autonumbri järgi sekunditega kätte.
Numbrita jõuvankrid saab aga kuulutada niisama avalikus ruumis keelatuks ja teisaldada.

Minu elukohas ei ole näiteks mingit probleemi parkimisega ja ma tõesti tunnen, et selle põhjendusega jõuvankri omamist maksustada on jabur.
Jabur on ta muidugi veel paljudel põhjustel nagu näiteks topeltmaksustamine aga see selleks...
Vasta

(01-09-2023, 22:07 PM)spitfire Kirjutas:  
(01-09-2023, 11:19 AM)ivo86 Kirjutas:  
(01-09-2023, 10:50 AM)2715 Kirjutas:  
(01-09-2023, 10:04 AM)Peeter2 Kirjutas:  ...

...
...

Ehk siis, kui naisele lapse taha teed, mõtle juba ette, mitu roostes risu ette varuda, et saaks vankreid hoida all.

Ivo86 se ise ikka oled proovinud titevankrit koos imikuga neljandalt alla vedada ? Ja pärast koos poekottidega tagasi ? Aga viiendalt ? Algatuseks kord päevas. Mees lahendas olukorra. See on jälle näide kuidas automaks mõjutab elu laiemalt.

Ei ole.
Aga neljandal korrusel elamine väikse lapsega ei ole kohustuslik. Lapse saamine on tõsine asi ja tuleks ette mõelda sellise asja peale.
Ma olen mitu korda vahetanud elamist ainult selle pärast, et ei peaks kaugelt tööle/kooli käima. Ja ma räägin siin 25 minutit vs 5 minutit. See ei ole raske, vajab lihtsalt planeerimist, et oma elu mitte auto roolis veeta. Saab rohkem internetis vaielda.

Inimesed kolivad, et laps saaks ise lasteaeda/kooli. Kui on lapsesaamine plaanis, tuleks natuke ette mõelda ning valida vastav maja, mis sellised tegevused lihtsaks teeb. Ka vankri hoidmise tingimused. Kõrval majal näiteks on vastav hoidla, meie omal pole. Aga ju ta sai vast isegi aru sellest, kui ära kolis. Pole mõtet vastu tuult kusta.

Mõni teeb lapse nagu naksti valmis, aga kasutatud autot valib kaks aastat.
Vasta

(01-09-2023, 22:40 PM)ivo86 Kirjutas:  ...
Aga neljandal korrusel elamine väikse lapsega ei ole kohustuslik. Lapse saamine on tõsine asi ja tuleks ette mõelda sellise asja peale.
Ma olen mitu korda vahetanud elamist ainult selle pärast, et ei peaks kaugelt tööle/kooli käima. Ja ma räägin siin 25 minutit vs 5 minutit. ...
notäitsaidioot ajab sita keema ...mõistest KODU oled kuulnud? Inimesed ei vaheta kodu nagu sokke, tiblad on need, kelle kodu on seal kuhu kohvri maha panevad ... Minu kodu on see, kus minu esivanemad on elanud vähemalt Põhjasõjast alates (üle 300 aasta) ja mingite idiootsete maksude või soodsama palga pärast vms põhjusel ei hakka ma kodu vahetama.

P.S. ka minu linnakorter oli viiendal korrusel ja sinna ei osta korterit ükski vanem elik lasteta inimene. Aga ei ole minust linnainimest, mõttetu keskkond.
Vasta

(01-09-2023, 22:40 PM)ivo86 Kirjutas:  
(01-09-2023, 22:07 PM)spitfire Kirjutas:  
(01-09-2023, 11:19 AM)ivo86 Kirjutas:  
(01-09-2023, 10:50 AM)2715 Kirjutas:  
(01-09-2023, 10:04 AM)Peeter2 Kirjutas:  ...

...
...
Ma olen mitu korda vahetanud elamist ainult selle pärast, et ei peaks kaugelt tööle/kooli käima. Ja ma räägin siin 25 minutit vs 5 minutit. See ei ole raske, vajab lihtsalt planeerimist, et oma elu mitte auto roolis veeta. Saab rohkem internetis vaielda.
Sa ilmselgelt ei tea, mida tähendab selline sõna nagu kodu.
Seega on väga inetu kiuksuda nende inimeste kallal, kes püüavad oma kodus elades hakkama saada! Ma ei räägi sellest tühja kummiga golfiomanikust muidugi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(01-09-2023, 23:21 PM)honkomees Kirjutas:  
(01-09-2023, 22:40 PM)ivo86 Kirjutas:  ...
Aga neljandal korrusel elamine väikse lapsega ei ole kohustuslik. Lapse saamine on tõsine asi ja tuleks ette mõelda sellise asja peale.
Ma olen mitu korda vahetanud elamist ainult selle pärast, et ei peaks kaugelt tööle/kooli käima. Ja ma räägin siin 25 minutit vs 5 minutit. ...
notäitsaidioot ajab sita keema ...mõistest KODU oled kuulnud? Inimesed ei vaheta kodu nagu sokke, tiblad on need, kelle kodu on seal kuhu kohvri maha panevad ... Minu kodu on see, kus minu esivanemad on elanud vähemalt Põhjasõjast alates (üle 300 aasta) ja mingite idiootsete maksude või soodsama palga pärast vms põhjusel ei hakka ma kodu vahetama.

P.S. ka minu linnakorter oli viiendal korrusel ja sinna ei osta korterit ükski vanem elik lasteta inimene. Aga ei ole minust linnainimest, mõttetu keskkond.
 Täitsa idioot võid sa ise olla. Olen ma kuskil öelnud, et korteri kõrval pole mul isa kodu või maakodu või mitu? Iga päev sõidan 100+ km töölt koju ja tagasi või?  See teeb vähemalt 2,5h iga päev auto roolis. Mõtle mis aja ma lihtsalt autos istuks iga päev? See oleks debiilne ju 

Ja mis see sinu asi, mitu kodu ja elamist mul on? Kõik on tiblad, kes iga öö samas kohas ei maga või? Korter on tarbeese, mida vahetan nii nagu vaja. Jutt oli korterist, linnas. Loe. 5da korruse oma saab vahetada madalama vastu jne. Mida vaja on. Lihtne. 

Täitsa idioot on see, kes 1000 euri palka saab ja siis selleks veel iga päev 60+60 maha uhab oma raha eest, et sel tööl käia. 

Loodetavasti lööb automaks selliseid valusalt, siis pigem paigutavad oma raha kinnisvara alla, mitte kütuse.
Vasta

Oh mis kena "diskussioon." Maainimene vs. linnainimene, korteriinimene vs. majainimene...
 Sellel maal, kes meid venelaste eest kaitseb ja kust pärinevad ka mõned meie viimase aja "väärtused", on kombeks päris kaugele autoga tööle käia. Keegi ei sõima selle pärast veel kedagi.
Getomees elab getos ja keskmine ameeriklane oma vineerist dreamhouse´is. Üksikud "üles" välja jõudnud tegelased mingites nooblites rajoonides ja uhketes kallites majades.
 Valikute küsimus. Nii meilgi. Pole kellegi asi, kas inimene käib kaugelt tööl või elab oma barakis ja on seal õnnelik selle üle, et ei pea autoga sõitma. Ainuõiget valemit pole elu jaoks olemas kahjuks, aga mõni sellest aru ei saa. Hakkab oma jura ajama ja  teist provotseerima, sildistama ja paika panema.
 Aga kui juba paika panema hakati, siis ma ütleks, et riigiaparaadile on maainimene üldse vist tülinaks jalus oma väikeste koolide ja muu riigi poolt üleval  peetava infraga. Kogu aeg inisevad ja nõuavad ka midagi, vale parteid valivad ka veel.
 Poliitiku ideaalmaailmas elaksid vist kõik rõõmsalt suure tõmbekeskuse barakkides, käiks lähedal asuvas kontooras või sänkarist tehases elektritõuksi või e- autoga tööl, maksaks palju ja usinalt makse ja ei mögiseks. Maainimene oleks pigem selline indiaanlase moodi reservaadi elanik, keda siis edasijõudnud linnainimene vahel vaatamas käib ja ära ei jõua imestada "kuidas nad siin ometi elavad" ja "mis neil siin teha on"
 Vaatamata ekselimeeste jõupingutustele on meil ikka endiselt arvestatav osa kangekaelseid pujääne, kes keelduvad maalt ära kolimast. Ega barakimees ei saagi aru, miks. Tema jaoks on tegu saamatu ja rumala inimesega, kes linnas hakkkama ei saa Smile
 Igaks juhuks täiendan- kuidas see kõik automaksu puutub? Ikka puutub, ilma selle automaksuta ja vbl. tulevikus kehtestava kinnisvaramaksuta oleks elu maal lahedam. Juba olemasolev maks- kütuseaktsiis- on siiski kontrollitav oma tarbimise ja sõitude optimeerimisega, automaks ei ole seda mitte. Tavaline varamaks, räägitagu mis tahes.
Vasta

Ons võimalik seda maksu vältida nüüd? Ma ei mõtle loobumist autodest või kuskilt teises riigis regamist.
Vasta

Seltsimees nõrklaev on jälle pildis ja moodustanud mitu lauset mida tahaks kommenteerida.

Esiteks on ta nüüd leidnud, et hakkate maksma ikka ja rohkem CO2 pealt.
Aga kütuse aktsiis maksustab siis auto kasutamist kuidas ja mispuhul on ühe asja eest vaja kahte korda maksustada???

Teiseks moodustas ta lause mille ridade vahelt võime lugeda, et poh kui palju objekt kaalub mida kiirendatakse ja pidurdatakse, peaasi et ta ei erita enda seest CO2.
Üldine energiabilanss pole oluline.
Hakkame siis sõitma 3,2 tonni kaaluva elektriautoga ja olemegi rohelised.
Uraa seltsimehed-jalgratas on leiutatud!

Muidugi lubab ta arvestada ka vaesema elanikkonnaga kes rikuvad kõiki äritavasid ja sõidavad ikkagi vaatamata kõigele oma jõuvankriga.
Selle lause valguses peaks need grupid eriti tähelepanelikud olema mis nendega plaanis teha on...
Vasta

Eesti Autoomanike Liidu (EAOL) juhatus annab reedel, 8. septembril, riigikogu esimees Lauri Hussarile üle „Ei automaksule!” petitsiooniga kogutud 77 442 digiallkirja.
EAOL juhatuse esimees Priit Tammeraidi sõnul loodab autoomanike liit, et koalitsioon võtab kuulda rahva häält ning loobub täiendava automaksu kavast tervikuna. „Automaksu osas näeme, et puudub nii sisuline selgus, poliitiline üksmeel kui rahva toetus. Sellises olukorras teerulliga edasi rühkida võrdub fiaskoga,” ütles Tammeraid, kelle sõnul puudus valijal võimalus automaksu debatis kaasa rääkida, sest riigikogu valimistel ei tahtnud tänased võimuerakonnad maksudest rääkida. „Autoomanike liidu algatatud petitsioon andis valijale alternatiivse võimaluse kaasa rääkida. See, et olematu eelarve tingimustes sündis Eesti absoluutne allkirjade kogumise rekord, näitab selgelt meie inimeste vastuseisu automaksule.”
Allkirjade üleandmine on sümboolne, digitaalselt kogutud allkirju eraldi välja ei trükita. „Oleme seisukohal, et sellise mastaabiga rahvaalgatus väärib sümboolset üleandmise tseremooniat,” ütles Tammeraid.

Lisaks kutsub EAOL inimesi osalema 11. septembril kell 14 Toompeal peetavale automaksuvastasele meeleavaldusele, mille korraldajaks on Isamaa erakond.
Eesti Autoomanike Liit esitas enda ettepaneku automaksu mitte kehtestada juba juuni lõpus peetud rahandusministeeriumi ümarlaual, tänaseks on mootorsõidukimaksu väljatöötamise kavatsust kritiseerinud mitmed erinevaid huvigruppe ühendavad organisatsioonid.

Augustini kogus EAOL automaksu vastu allkirju ka petitsioon.ee keskkonnas, kus koguti kokku 11 877 digiallkirja. Rahvaalgatus.ee keskkonnas koguti allkirju 31. augustini, kus kokku liitus petitsiooni 65 565 inimest.


https://lounaeestlane.ee/eaol-annab-riig...allkirjad/
Vasta

(02-09-2023, 10:29 AM)dude Kirjutas:  Ons võimalik seda maksu vältida nüüd? Ma ei mõtle loobumist autodest või kuskilt teises riigis regamist.

Maksu vältimise võimalused, mis kiirelt pähe tulevad:

Seaduslikud:
1. Valitsus vahetub, uuel valitsusel uued prioriteedid.
2. Rendid mõnel maksuvabal maal registreeritud auto.
3. Smuugeldad ennast mõnda ühiskonnagruppi, kes on maksust vabastatud.

Ebaseaduslikud:
1. Jätad lihtsalt maksmata, kuna sul hinge taga mitte midagi pole, siis mis nad sulle ikka teha saavad.
2. Ostad odava auto ostu-müügi lepinguga, enda nimele ei võta, kui võetakse käest ära (pika protsessi peale) siis võtad järgmise.
3. Soetad kolme sõbraga samasugused autod, võtate 2x duplikaatnumbri, jagate omavahel nii maksu, ülevaatuse kui kindlustuse kulud.
4. Tuled moel või teisel võimule ja lahendad probleemi (enda jaoks).
Vasta

Kõige parem variant oleks ikkagi see esimene, sest see praegune valitsus on ikka nii paganama nahaalseks ja ülbeks muutunud.
Lisaks see, et kui mingit asja aetakse "keskkonnast lähtuvalt", siis sealt head nahka nagunii tulla ei saa, arvestades nende ülimat "keskkonnasõbralikkust".
Mis puutub CO kogusesse, siis ilmselge on see, et vanemate autode omanikud maksavad juba praegu läbi aktsiisi nagunii rohkem kui uuemate, ökonoomsemate autode omanikud.
See plaanitav automaks paistab ikkagi topeltmaksustamisena, vaata, kuidas tahad.

Aga kuulsin ka enne uudist, et digiallkirjad antakse viletsusele üle. Päris huvitav oleks teada, milline see lõpplahendus ikkagi on ja kuidas neid allkirju üldse kommenteeritakse.

Muideks, mis ksf Mahno poolt välja pakutud kolme sõbraga auto jagamisse puutub, siis mul tekkis kohe küsimus, et miks kolme? Miks mitte juba terve küla ühesuguste autodega, see oleks pull Big Grin
Vasta

Ühe küla kõik ühe numbriga sama marki autod , kui neid oleks ka vaid 3 , siis kuskil saaks neist ikka vähemasti 2 samal ajal samas kohas kokku , seega kehv lugu .
Vasta

(07-09-2023, 11:32 AM)Mahno Kirjutas:  
(02-09-2023, 10:29 AM)dude Kirjutas:  Ons võimalik seda maksu vältida nüüd? Ma ei mõtle loobumist autodest või kuskilt teises riigis regamist.

Maksu vältimise võimalused, mis kiirelt pähe tulevad:

Seaduslikud:
1. Valitsus vahetub, uuel valitsusel uued prioriteedid.
2. Rendid mõnel maksuvabal maal registreeritud auto.
3. Smuugeldad ennast mõnda ühiskonnagruppi, kes on maksust vabastatud.

Ebaseaduslikud:
1. Jätad lihtsalt maksmata, kuna sul hinge taga mitte midagi pole, siis mis nad sulle ikka teha saavad.
2. Ostad odava auto ostu-müügi lepinguga, enda nimele ei võta, kui võetakse käest ära (pika protsessi peale) siis võtad järgmise.
3. Soetad kolme sõbraga samasugused autod, võtate 2x duplikaatnumbri, jagate omavahel nii maksu, ülevaatuse kui kindlustuse kulud.
4. Tuled moel või teisel võimule ja lahendad probleemi (enda jaoks).
Mõttekaaslasi leiaks siis ma kasutaks ebaseaduslikest variantidest esimest.
Kui see 77 000 vastast otsustavad seda mitte maksta siis selle sissenõudmine võtaks ressurssi rohkem kui saadav tulu ja selleks peaks eraldi amekonna tegema mis võtab aja ja kes veel vaidlustavad ning venitavad siis enamusel jõuab see enne aeguda kui neilt seda küsima tullakse teistmoodi kui meiliga.

Näiteid on maailmast tuua massilisest mittemaksmisest.
Usas taheti kunagi maksustada Spokane linnas koduloomade pidamine aga kuna 88% otsustas seda maksu mitte maksta see tühistati.
Vasta

(07-09-2023, 11:32 AM)Mahno Kirjutas:  
(02-09-2023, 10:29 AM)dude Kirjutas:  Ons võimalik seda maksu vältida nüüd? Ma ei mõtle loobumist autodest või kuskilt teises riigis regamist.


Ebaseaduslikud:
1.
2.
3. Soetad kolme sõbraga samasugused autod, võtate 2x duplikaatnumbri, jagate omavahel nii maksu, ülevaatuse kui kindlustuse kulud.
4.

See on päris hea mõte.
Ma ei tea, kui reaalselt see uue auto puhul teostatav on, aga vahelejäämine, kui just kõrvuti ei ela, väga suure tõenäosusega ei ole.

Kes järelkärude ja rekkahaagiste puhul seda trikki teab, see teab.. neid sõidab Eestis ikka sadades niimoodi ringi.
Vasta

Esmaspäeval saab ka personaalselt oma meelt avaldama minna. Automaksu vastane meeleavaldus Toompeal 11.09 kell 14.
Vasta

Sattusin lugema Svenssonite plaanist rahvast vähem koormata ja lihtsalt pidin paar punkti välja tooma.
Võrdluseks või kuidagi nii...

"Ka Rootsi valitsus paneb kokku järgmise aasta riigieelarvet. Selles on inflatsiooniga võitlemiseks rida maksumuudatusi, muuhulgas plaanib valitsus langetada kütuseaktsiisi.
Kui muud Rootsi valitsuse plaanitavad maksumuudatused puudutavad pigem kesmise või väikese sissetulekuga inimesi ja seda ka diferentseeritult, siis neljapäeval avaldatud kütusekatsiisi langus kehtiks kõigile  ühtmoodi ja ühepalju.
Valitsuse hinnangul võib kütusehinna langetamist vaadelda kui inflatsiooniga võitlemise meedet, muu hulgas toiduainete tootmise ja transpordi odavamaks muutmise kaudu. Järgmise aasta alguses langeb aktsiis 14 eurosenti liitri kohta, diislil kolm eurosenti."


"Valitsusel on plaanis ka maksukoormuse vähendamine neile, kes käivad tööl. 35 000 Rootsi krooni palga juures peaks rahakotti jääma 400 Rootsi krooni kuus rohkem.
Tulumaksuvaba piirmäära järgmisel aastal ei tõsteta. Rootsis on see praegu 51 000 krooni kuus ehk rohkem kui keskmine palk. Keskmine palk on  umbes 45 300 krooni ehk 3600 eurot.
Kui piirmäär tõuseks oleks see kasulik kõrgepalgalistele inimestele, aga valitsus on otsustanud enda sõnul seista vaesemate ja keskklassi eest.
Rahandusminister Elisabeth Svantesson leiab, et reaalpalk on järsult langenud ning seetõttu on mõistlik tulumaksu alandada.
Ettepanek on eraldi vähendada politseiniku ja meditsiiniõe maksukoormust 14 000 Rootsi krooni võrra aastas.
Peaminister Ulf Kristersson ütles, et tulusam peaks olema elada töötegemisest kui sotsiaaltoetustest.
Ka tööstussektor ütleb, et madala sissetulekuga inimeste maksukärpeid peaks töötutele andma tõuke tööle asuda."


Aga meil teevad automaksu, tõstavad käibemaksu, maamaksu ja vahetavad riigiasutuste nimesid... Wink Wink Wink
Põnev, kas pole?

Lisatud:

Riigisekretär annab ka tuld eelarve läbipaistmatuse pihta.

Muuhulgas saab ka jõuvankrite maksustamine tuld et kuhu see läheb ja miks seda tarvis on.
Aga pole probleemi sest küll see ära kulub!
Vasta

Et siis homme on võimalus minna linnust piirama kes vastu on ja tahab seda välja näidata...
NB! Ei ole vaid Isamaa aktsioon vaid maksu võetakse ka neilt kes teisi erakondi toetavad ja siin võiks selline parteiülene üritus olla.
https://lounaeestlane.ee/nb-homme-riigik...uleskutse/
Vasta

(07-09-2023, 15:18 PM)ivo86 Kirjutas:  
(07-09-2023, 11:32 AM)Mahno Kirjutas:  
(02-09-2023, 10:29 AM)dude Kirjutas:  Ons võimalik seda maksu vältida nüüd? Ma ei mõtle loobumist autodest või kuskilt teises riigis regamist.


Ebaseaduslikud:
1.
2.
3. Soetad kolme sõbraga samasugused autod, võtate 2x duplikaatnumbri, jagate omavahel nii maksu, ülevaatuse kui kindlustuse kulud.
4.

See on päris hea mõte.
Ma ei tea, kui reaalselt see uue auto puhul teostatav on, aga vahelejäämine, kui just kõrvuti ei ela, väga suure tõenäosusega ei ole.

Kes järelkärude ja rekkahaagiste puhul seda trikki teab, see teab.. neid sõidab Eestis ikka sadades niimoodi ringi.


Ma igaks juhuks nimetan ära kaks asja:

1. numbritega jändamise eest saad vahele jäädes  täie rauaga ja valusasti.
2. Mina ei ole seda nõu tõsimeeles kellelegi andnud. Puhas mõtteharjutus.

Aga jah, kui on mingil moel välistatud võimalus kolme auto kõrvuti sattumiseks ja ükski kolmest pole poolearune, kes pildid ja loba sotsmeediasse laeks ja keegi kolmest ei lähe naisest lahku meelierutaval viisil ja hoitakse muul moel madalat profiili, siis on eeldused märkamata jäämiseks olemas küll.
Vasta

Numbrimaagia võtmes on enesestmõistetavalt korrektne lahendus selline, kus kolmel sõbral on igaühel kolm autot. Kokku siis üheksa põhimõttega A, A1, A2, B, B1, B2, C, C1, C2 ning korraga on liikluses vaid erinevad tähed. Ja pole minagi siin kellelegi soovitusi ega nõusid ega anumaid andnud.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne