Ikka ja jälle seda automaksu!

Eesti Konservatiivne Rahvaerakond (EKRE) korraldab kolmapäeval, 14. veebruaril algusega kell 12 Toompea lossi ees meeleavalduse "Stopp automaksule!". Meeleavaldus toimub samaaegselt Riigikogu istungiga, kus valitsuse esitatud automaksu eelnõu tuleb esimesele lugemisele. EKRE esimehe Martin Helme sõnul on rahval aeg näidata oma pahameelt automaksu ja valitsuse rumala poliitika vastu. „Automaks annab põhilöögi lasterikastele peredele ja maainimestele, kes vajavad suuremat või võimsamat autot. Valusa hoobi saavad inimesed, kes sõidavad mõni tuhat eurot maksva sõidukiga. Nüüd hakkavad nad igal aastal veerandi või poole jagu oma auto hinnast riigile maksma. Automaks suunab meie riigi rajale, kus isiklikku omandit hakatakse inimeste käest kõrgete maksudega ära võtma,“ ütles Helme. „Alles siis, kui Euroopas tulid traktoristid ja rekkamehed tänavale meelt avaldama, hakkasid Euroopa riikide valitsused inimesi vaesusesse ajavast maksupoliitikast taganema. Ka meie valitsus ei muuda oma poliitikat enne, kui tunneb rahva pahameelt ja survet.“

Kahjuks ise ei saa seekord osaleda aga kes saavad minge käige ära.
Halvemaks see kindlasti midagi ei muuda ja värskes õhus viibimine tuleb kasuks.
Vasta

(13-02-2024, 01:16 AM)zazik Kirjutas:  No näiteks Aegviidu raudteejaama parkla on minu meelest kõigil tööpäevadel (niipalju kui ma sealt mööda olen sõitnud) suht puupüsti täis. Vaevalt need kõik suusatajate või jalgratturite autod on, neil oleks oluliselt mugavamaid kohti kuhu parkida.
Ja sealparkivad autod ei ole kõik teps mitte odavad.

Teine äärmus on see, et meie esi kastirattur ja riigikogu liige (närilise parteist) Pärtel-Peeter Pere kellele oli vaja ka Tallinnas kuskile tasuta parkimiskohta. Käib rongi asemel autoga oma Kloogaranna suvekodus.

Kurioosum on see ...
Artiklis ta isegi kirjeldab, kuidas tal on see "koht" raudtejaama lähedal ja ta pole krundile autoga sõitnud, kuna ta saab hoida oma autot raudteejaama kõrval parklas - ehk võtab ära parkimiskoha neilt kes rongiga liiguvad.

Tsitaat artiklist "Majal pole juurdepääsuteed ja vaja ei ole ka parkimisplatsi, sest hoone asub raudteejaama kõrval ja vallal on seal lähedal oma parkimisplats."
Vasta

Meie kallis peaminister sai täna riigikogu infotunnis maha järjekordse mõttega: automaksu on vaja riigikaitse tugevdamiseks.

Automaks ja Fail Baltic on momeelest mitmeti sarnased. Ühega pidi mõne tunniga saama Tallinnast Berliini sõita. Siis selgus, et nii ikka päris ei hakka olema. Siis leiti uus kasutusala -- hirmsuured kaubaveod. Siis selgus, et neid ka ikka väga ei tule... Praegu on projekti põhjendus selles, et verelaste kallaletungi korral saab kähku NATO vägesid eesliinile vedada.

Teine pidi kõigepealt ikka kliima päästmiseks tulema. Siis pidi see aitama puhastada Eestimaa miljonitest romuautodest, mis oma seismisega kliimat hävitavad. Nüüd on siis seda maksu tarvis verelaste vastu...

Aga, noh, kui valetamisega juba võimule saadi, siis on see sisse harjunud.
Vasta

Oli kunagi selline ütlus, et loll, kes vabandusi ei leia. Nüüd on niipidi, et lollid leiavad ka vabandusi. 
Ma lihtsalt EI SAA ARU sellest, kuidas nad nii süüdimatult valetada ja hämada suudavad.
Kas nad peavad end puutumatuks?
Vasta

https://majandus.postimees.ee/7959959/vo...-probleemi

Oi kui armas. Ma arvan,et ei lahenda see ühtegi probleemi. Sisuliselt tekitati uus probleem juurde.
Vasta

Nonii, nüüd on "minu vanemad saavad hakkama"-papa Siim tütrele appi tõtanud:

https://www.err.ee/1609253013/siim-kalla...glane-maks

ja näitab sellega, et zeformikad on hullemad sotsialistid kui sotsid:
"Uuema aja silmapaistev vasakpoolne publitsist Thomas Piketty on esitanud hoopis teistsuguse lähenemise. Rikkust tuleb ümber jaotada mitte tulude, vaid varanduse kaudu. Varanduse maksustamine on õiglasem kui tulude maksustamine."

Äraseletatult tähendab see, et -- lase kogu teenitud raha kõrist alla või jäta lõbumajadesse, ja sinult maksu ei võeta. Näe vaeva, korja raha, osta endale üks viiekümneaastane auto (või mis veel lõbusam, taasta oma kätega) -- ja maksa selle pealt end vaeseks.

Kuradi kommunistlik riik tahab meil siin tekkima hakata.
Vasta

Põhja ühistranspordikeskus ( milline nimetus ! ) päälik räägib kooliõpilaste ja pensionäride tasuta sõidu lõpetamisest sest raha on vaja , ka on abiks saastetasu mootorikütusele mis võiks olla 1,5 € liitri kohta , et ikka viimane mootorsõiduk kaoks , kas me oleme riigi või riik / valitsus meie teenistuses  .
Vasta

(14-02-2024, 19:08 PM)olevtoom Kirjutas:  Kuradi kommunistlik riik tahab meil siin tekkima hakata.
Üllatud??? Kommunistid raisad koos kagebiitidega jäid 1991/92 maha löömata ja kuritegude eest igaveseks vangi panemata. Täna helbime seda suppi ikka veel. ÜLLATUS olnuks kui vargast kommunist osutunuks ka PÄRISLET kapitalistiks ja demokraaadiks! Üks vist oli, just suri ära - Vaino Väljas. Aga Tal hakkas kohe ka häbi, kadus ära. 
Ja ma tean kogemustest, et ka Indrek Toomel oli lisaks kommunisti elik kollaborandi geenile sees tugev kapitalisti ja ka eetikageen!Kollaborant ja kapitalist on enam-vähem sama edukaks olemiseks, eetika oli aga näiteks see et Toome seisis järjekorras koos kõigi teistega et saada oma Soomest toodud Corolla vormistatud. Koos selle Viru äripartneriga, aastal 1992! Ta EI TRÜGINUD kuhugile ette, Teda ju tunti! 
Teiste puhul, Ansip mängib ja on edasi räige kollaborant, sisu seal ju pole! KApitalisti tema spole, nagu ka Jürgen Ligis ja paljudes teistes friigikogulastes läbi aegade! Kohtu all olevat kitsekasvatajat ja miski äriga kiirelt peesse läinud pisi-Helmet loen suuremaks kapitalistiks - need on vähemalt proovinud! Ühel kitsefarmiga täitsa asjalikultki, pakkudes paljudele tööd. Ja Mart on küll vana ja seniilne ja peaks vähe "jalga puhkama" aga selgelt rohkem kapitalist kui sealsed "tegevjuhid "ja muud pudulojused läbi aegade. Isegi lapsporno saidi rape.ee looja on rohkem kapitalist...
Vasta

Vaatasin täna vanu pabereid ja leidsin et 98 liiter maksis 2 aastat tagasi pea 2,35 aga nüüd saab kätte vist 1,8ga. Mingi "vaese maainimese" paarikümne aasta vanuse liikuri automaksu saaks selle vahega kätte ühe tankimisega..... Siis ei nutnud ega halanud keegi millegipärast?
Vasta

(14-02-2024, 18:06 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  https://majandus.postimees.ee/7959959/vo...-probleemi

Oi kui armas. Ma arvan,et ei lahenda see ühtegi probleemi. Sisuliselt tekitati uus probleem juurde.
Ma räägin seda kogu aeg, et automaks ei muuda mitte kui midagi! Tekitame mingi maksu juurde, aga riik käitub endiselt nagu oleks mingi õitsenguaeg!

Kurat, kes meil seal eesotsas on andke andeks, et ma nii ütlen, aga mingid eilased või? Sry, aga riiki juhtima sellised ei sobi!

Siinsamas foorumis saavad vist kõik isegi riigi toimimisest paremini aru kui meie kuradi "ministrid"! Ütlen meelega kuradi "ministrid"!
Vasta

(15-02-2024, 00:11 AM)Meelis2 Kirjutas:  Vaatasin täna vanu pabereid ja leidsin et 98 liiter maksis 2 aastat tagasi pea 2,35 aga nüüd saab kätte vist 1,8ga. Mingi "vaese maainimese" paarikümne aasta vanuse liikuri automaksu saaks selle vahega kätte ühe tankimisega..... Siis ei nutnud ega halanud keegi millegipärast?
A vaata, mis siis poes toimus. Mõtlesin ükspäev, et võtaks kimbu rohelist sibulat, aga 2€ eest ei täinud ikkagi osta. Mis too aeg oli? Ei mäleta, aga alles kuu tagasi oli pea poole odavam.
Vasta

(15-02-2024, 00:11 AM)Meelis2 Kirjutas:  Vaatasin täna vanu pabereid ja leidsin et 98 liiter maksis 2 aastat tagasi pea 2,35 aga nüüd saab kätte vist 1,8ga. Mingi "vaese maainimese" paarikümne aasta vanuse liikuri automaksu saaks selle vahega kätte ühe tankimisega..... Siis ei nutnud ega halanud keegi millegipärast?
On suur erinevus, kas kannatad ajutiselt hullu kütusehinna välja või alternatiivina jätad motoriseeritud sõiduvahendi puhkusele. Sul on vähemalt valikuvõimalus.
Aga hetkel poliitilised sotsiopaadid(viisakalt öeldud) tahavad irvitava näoga rahvalt raha välja pressida, millele eelneb ja järgneb haige möla, kuidas sinu eraomand on ühiskonnale ohtlik ja peadki need utiliseerima või panema riigi heaks tööle(Viimane Võrksa#sta põhjendus seisvatest autodest).

Tooks võrdluse, kui sinu juurde astub haisev joodik ja hakkab raha välja nuiama uue võlujoogi jaoks -  Arvatavasti saadad ta kuradile.
Aga teisel hetkel läheneb vanaproua või vanapapi, kes tuleb viisakalt küsima puuduolevat paarkümmend senti söögi või bussipileti jaoks. Talle võimaluse korral pakud abi. Kindlasti oskab ta tänulik olla.

Põhimõtteliselt kokkuvõtteks võibki öelda, et erinevus on selles kes küsib raha ja milleks kasutatakse.
Hetkel valitsev pätikari üritab rahvalt raha ära varastada, see investeerida mingisse rohekommunismi, mis hiljem bumerangina sinult veel rohkem röövib. Mitte siis auto kallale, vaid sinu kodu või millegile muule.
Ühiskonna sihilikku rikkumist on parem ennetada, kui pärast tagajärgedega teha, mis ei pruugigi enam õnnestuda.
Vasta

Vargus ja rööv on kaks eraldi mõistet , varguse puhul ei tekitata valu , rööv on see , kui ohvrer tunneb valu , me valitsejad plaanivad allumatute suhtes valuvõtteid , seega on tegemist röövimisega .
Vasta

(15-02-2024, 00:11 AM)Meelis2 Kirjutas:  Vaatasin täna vanu pabereid ja leidsin et 98 liiter maksis 2 aastat tagasi pea 2,35 aga nüüd saab kätte vist 1,8ga. Mingi "vaese maainimese" paarikümne aasta vanuse liikuri automaksu saaks selle vahega kätte ühe tankimisega..... Siis ei nutnud ega halanud keegi millegipärast?
Tead võin linnainimesele ütelda, et nuteti küll!
Madalama palgaga inimesed võtsidki võlgu et tööl käia ja isegi andsin.
Pereõde tuli autoga välja koos väikeste lastega juba hommikul 5:00 et meesterahvas ära viia, siis lapsed lasteaeda ja kooli ning lõpuks 7:45 jõudis ka tööle.
Pensionärid käisid korra kahe nädala tagant linnas ja kellel soojapump oli lülitasid selle välja ja hankisid kuskilt puitu.

Seda olukorda iseloomustab see, et neid kulusid OLI võimalik optimeerida aga seda tehtavat maksu EI OLE võimalik peatada muidu kui autot vanarauda viies.
Vasta

Mis siin linnainimesele ikka ütelda. Linn oligi väga hõreda liiklusega kui kütuse hind lakke läks.
Vasta

Tahab keegi oma päeva rikkuda ja vaadata nt. Eilset riigikogu ja seaduse esimest lugemist. Hakkab see asi ehk u. 3 tunni 18 minuti pealt.
Muidugi nalja saab ka varem.

https://www.youtube.com/live/iMco4ryT36s...CrKpg6jE8c
Vasta

Nüüd on 91 lehekülge postitusi. Vingume siin end vaeseks niimoodi Smile

Aga mida me saame reaalselt teha?

-Pikaaegne plaan on teha valikuid valimistel, reaases elus ilmselt kohene muutus pole võimalik, valimised alles olid. Poliitikud lubavad midaiganes...

-Protestida? Enamus neist protestidest kaaperdatakse ja korraldatakse poliitikute poolt. Rohejuure tasandi aktsioonid ei toimi millegipärast. Autoomanike liit, vanatehnika klubide liit jne pole väga midagi kuulda olnud. Sotsiaalmeedias domineerib automaksu suhtes postiivne hoiak, ekre hallatavad facebooki grupid ja liivakastid ei lähe arvesse.

-Kodanikuallumatus. Üksikisiku protest ehk lihtsalt ei maksa. Kas kohtutäitur või maksuamet arestib pangakonto. Kui siis ka ei maksa läheb vara oksjonile jne. Ilmselgelt keegi vanaraua väärtusega sõidukeid ei osta enam siis müüakse kodanikule kuuluvat kinnisvara.

-Skeemitamine. Sõidukeid ei võeta enam arvele kohalikus registris ja väärtuslikumad vanasõidukid viiakse meie registrist ära. Juba selle pärast, et protestida. Palju 70'date suure mootoriga usa raua eest maksu peab maksma? On ikka 50 eurot aastas? M1G ja N kategooria vanad usa bussid?
Seisvad projektisõidukid nihverdatakse tuttavate autolammutuste ja vanaraua platside abiga arvelt maha. Näiteks viin vanarauda roostetanud kapoti ja lasen arvelt maha võtta (enne tellin mnt uue tehn passi tagavaraks). Headel aegadel võtan Lätis uuesti arvele.
Vasta

Muuseumid saavad erandi, ilmselt on siin võimalik päris korralik skeemitamine. Iga klubi loob enda juurde muuseumi ja liikmed saavad sõidukid sinna deponeerida. Ootame-vaatame, kuidas see kirja pannakse.

Aga mul on tunne et minu 2007 aasta VW transporteri N1 kategooria kaubik on ka vaatamist väärt. Armatuuris kõik kollased tuled põlevad ja ta laguneb iga läbitud kilomeetriga, aga ikka on võimaline niimoodi 100000 km ära sõitma ilma suurema remondita. Täielik ime.
Vasta

(15-02-2024, 11:36 AM)svenson Kirjutas:  Nüüd on 91 lehekülge postitusi. Vingume siin end vaeseks niimoodi Smile

Aga mida me saame reaalselt teha?

-Pikaaegne plaan on teha valikuid valimistel, reaases elus ilmselt kohene muutus pole võimalik, valimised alles olid. Poliitikud lubavad midaiganes...

-Protestida? Enamus neist protestidest kaaperdatakse ja korraldatakse poliitikute poolt. Rohejuure tasandi aktsioonid ei toimi millegipärast. Autoomanike liit, vanatehnika klubide liit jne pole väga midagi kuulda olnud. Sotsiaalmeedias domineerib automaksu suhtes postiivne hoiak, ekre hallatavad facebooki grupid ja liivakastid ei lähe arvesse.

-Kodanikuallumatus. Üksikisiku protest ehk lihtsalt ei maksa. Kas kohtutäitur või maksuamet arestib pangakonto. Kui siis ka ei maksa läheb vara oksjonile jne. Ilmselgelt keegi vanaraua väärtusega sõidukeid ei osta enam siis müüakse kodanikule kuuluvat kinnisvara.

-Skeemitamine. Sõidukeid ei võeta enam arvele kohalikus registris ja väärtuslikumad vanasõidukid viiakse meie registrist ära. Juba selle pärast, et protestida. Palju 70'date suure mootoriga usa raua eest maksu peab maksma? On ikka 50 eurot aastas? M1G ja N kategooria vanad usa bussid?
Seisvad projektisõidukid nihverdatakse tuttavate autolammutuste ja vanaraua platside abiga arvelt maha. Näiteks viin vanarauda roostetanud kapoti ja lasen arvelt maha võtta (enne tellin mnt uue tehn passi tagavaraks). Headel aegadel võtan Lätis uuesti arvele.
Ainus toimiv vastumeede ongi skeemitamine, selleks on põhjust ja mittevähe, kuna kaubiku kategooriale 20 aasta vanusestatuut ei kehti ja nii saabki ka 1964 aasta Dodge kastika eest maksta aastas kena 600+ euroruublit väljapressijatele. Sõiduauto kategooriasse regatud 1975 aasta Peugeot matkaauto arvestatakse väljapressijate poolt sujuvalt N-kategooriasse ning sellestki lahkelt 500+ aastas jnejnejne. Invaautodeks ehitamine on enne läbikoputamist küsitav lahendus. Eesti MTÜ-le teha Soome MTÜ alla ja annetada MTÜ liikmete autod sinna. Saab mõnekümne euro eest aastas oma hobisõidud ka kaskoga kaetud. Projektikad "müüa" EU välisele inimesele ja ostumüügilepinguga arvelt maha, tehpassid ja lahtise tagasiostukuupäevaga lepingud sahtlisse. Kuna mingil veidral kombel olen varaste peale solvunud, siis kõnealuse "seaduse" jõustudes ostan ka kütuse piiritagant ning veeren aastaringselt täislitraažiga V8 roolis. Käibemaks EU-siseselt null ning aktsiis jääb Läti Vabariigile või Soome Vabariigile. Regulaarsete välisreisidega saab ka toidukaubad nii omastada, et maksan küll käibemaksu aga see ei jää meie poliitsotsiopaatide laristada. Loomulikult ei osta enam siitmailt alkoholi ega tubakatooteid. 

Näiteks reedesel päeval Eckerö-ga hommikul 6:00 Tallinnast minek ja 15:15 Helsinkist tulek ühele reisijale ühe autoga 57 eurot, mida maksan kasvõi iganädalaselt naerusui ning magan õndsa und kuna ei finantseeri pätibande õilmitsemist.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Protestimise osas jään skeptiliseks.
Kuigi ükspäev nägin jubedat und, kuidas kõikide kategooriate sõidukid mööda Tallinn- Tartut lollidemaa poole veeresid hirmsa mürina ja suurte suitsupahvakute saatel.
Üks asi on ükskõiksus. Juba siingi on piisavalt palju kõlanud seisukohti, et igal pool mujal on ja mis see üks maks siis veel ära ei ole. 
Teine asi on lihtsalt lollus ja vbl. ka mingi klassiviha- et ära tuleb võtta nendelt, kellel on. Mis siis, et selle olemasoleva saamiseks on mitu korda juba makse makstud. Tõuksi ja kastirattamehi on siin vast vähe, aga rohefašistliku maailmavaatega vargabande toetajatest progressiive paistab ikkagi jaguvat. Pealegi, kui ühte mantrat kogu aeg korrata, antud juhul siis kliimamantrat, jääbki suur osa harimatuid ennast targaks ja moodsaks pidavaid tolvaneid seda uskuma.
Kolmas asi- hirm
 Küsisin ühe taluniku käest, kas ta oleks ka käpp kui midagi analoogset saksa traktoriprotestiga toimuks meil. Ei, kus sa sellega. PRIA rahadega hakatakse n...-ma ja ei tea mida kõike veel...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne