Ikka ja jälle seda automaksu!

"millega hakatakse vanasõidukite ja museaalide omanikele nende tasutud mootorsõidukimaksu tagantjärele kompenseerima"

Selles lauses on minu silmis optimistlikult mainit ka "vanasõidukite" .. omanikele. Paistab et  mõni ametnik on juba aru saamas, et vanasõiduk ja romusõiduk pole päris samad asjad. 

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Üks või mitu ametnikku (+ametiauto) tuleb juurde ,kes hakkavad avalikel üritustel numbreid kirja panema ,et neid siis nädala sees andmepanka kanda. Mida rohkem sõidukeid pääseb maksu alt ,seda enam tõuseb teiste jaoks maks ,sest summa jääb samaks aga tegureid on vähem .
Vasta

(01-03-2024, 00:44 AM)spitfire Kirjutas:  "millega hakatakse vanasõidukite ja museaalide omanikele nende tasutud mootorsõidukimaksu tagantjärele kompenseerima"

Selles lauses on minu silmis optimistlikult mainit ka "vanasõidukite" .. omanikele. Paistab et  mõni ametnik on juba aru saamas, et vanasõiduk ja romusõiduk pole päris samad asjad. 

Ma julgen selles viimases väites sügavalt kahelda. (Jah, inimesena võib ta ju aru saada, aga ametnikuna ei saa ega tohi).
Pigem ajab see "tagantjärele kompenseerimise" idee mind veel rohkem närvi kui automaks ise. See on ju järjekordne väike, kuid vajalik samm totalitaarse riigi poole koos selle 15-minuti-linnade ja muude rõõmudega:

võtame kõigepealt sul raha käest ära ja siis vaatame, kas ja kui palju tagasi anname.

Ja kui sa oled, ütleme, automotofoorumisse midagi valitsusevastast kirjutanud, siis ikka ei anna küll.
Vasta

(02-03-2024, 11:59 AM)olevtoom Kirjutas:  Ma julgen selles viimases väites sügavalt kahelda. (Jah, inimesena võib ta ju aru saada, aga ametnikuna ei saa ega tohi).
Pigem ajab see "tagantjärele kompenseerimise" idee mind veel rohkem närvi kui automaks ise. See on ju järjekordne väike, kuid vajalik samm totalitaarse riigi poole koos selle 15-minuti-linnade ja muude rõõmudega:

võtame kõigepealt sul raha käest ära ja siis vaatame, kas ja kui palju tagasi anname.

Ja kui sa oled, ütleme, automotofoorumisse midagi valitsusevastast kirjutanud, siis ikka ei anna küll.
Vaatame asja positiivse poole pealt, et kui palju saab selleks ametimehi tööle võtta ja hankeid teha!
Kõigepealt luua kultuuriministeeriumi juurde automaksu osakond, siis teha andmebaas ja luua alused mille järgi ning kellele see au osaks saab.
Ei ole seda nägugi, et riik kulusid kokku hakkaks tõmbama ja pealegi said kolhoosid just nii alguse et lajatati selline maks talule peale et seda polnud võimalik maksta ja kõik olid lahkesti nõus kolhoosi astuma.
Ausalt ütelda, siis mina seda sekti valisin kunagi just seepärast, et neil oli nägemus võimalikult vähe maksustada ja inimestele raha kätte jätta.
Mismoodi sellest nüüd on järsku saanud poliitika korjata kõigilt vara pealt makse ja kui enam välja ei tule siis anname midagi tagasi et sa päris ära ei sureks.
Tagantjärgi kohe vihaga meenutan, et üleeelmine valimine see otsus sai tehtud.
Kas selle kunagi andeks ka saab seda ei tea aga vabandan avalikult...
Vasta

Vat just seepärast, et riik laamendab nagu mingi lotovõitja, julgengi ma arvata, et siin ei aita mingid maksutõusud ega uued maksud- järgmise eelarve arutlusel avastatakse, et ups krt, auk ikka sama suur.
Jääb mulje, et võetaksegi nii, et savi, mõtleme jälle mingi kavala maksu välja, küll kuidagi saab. 
Ainult et nii jätkates pole varsti enam kusagilt võtta ning see avastus paistab tulevat üsna pea. 

Ei saa aru, kas nad ise REAALSELT üldse aru saavad, kuhu see asi tüürib?
Eesti Vabariik see nagu väga pole, pigem nagu orjariik Orjaliidus. 
Ma ütleks, et kolinal põhja, igatahes!
Vasta

Tsitaat:Ma ütleks, et kolinal põhja, igatahes!
Kõlab tsitaadina siit:


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(02-03-2024, 16:16 PM)Aare R. Kirjutas:  ...
Ma ütleks, et kolinal põhja, igatahes!
Meie riigiema on väheke vildakalt mõistnud püüet PÕHJAmaade hulka ...
Vasta

Isamaa erakond algatab seoses automaksuga avaliku pöördumise Vabariigi Presidendile

Kes tunnevad, et sooviks sellele kaalu lisada siis sellele saab allkirju anda ja kes vastu on võiksid seda teha.
Kui muidugi "vale erakond" ei sega...
Vasta

(03-03-2024, 10:31 AM)2715 Kirjutas:  Kui muidugi "vale erakond" ei sega...


Miks Sa praegu siia erakonda  või vale erakonda segad. 
Sa vaata ürituse tausta.  Hetkel on tegu konkreetse väljakutsega mitte mingi päevapoliitilise eneseupitamise üritusega.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kuna Presidendi statuut ei võimalda mingi tunnetusliku ebaõigluse põhjendusega seaduste väljakuulutamata jätmist, siis on see pöördumine eos vigane. Pealegi julgen üsna kindlalt väita, et President on vägagi teadlik kaheksakümnest tuhandest digiallkirjast, mis poliitsotsiopaate ei morjenda.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(03-03-2024, 10:46 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Kuna Presidendi statuut ei võimalda mingi tunnetusliku ebaõigluse põhjendusega seaduste väljakuulutamata jätmist, siis on see pöördumine eos vigane. Pealegi julgen üsna kindlalt väita, et President on vägagi teadlik kaheksakümnest tuhandest digiallkirjast, mis poliitsotsiopaate ei morjenda.
Kusjuures ma olen täiesti nõus, et president seda porri ära hoida ei suuda aga midagi halvemaks see ka ei tee kui presidendile kirjutada.
Teema püsib silmapiiril ja keskpikas perspektiivis oleks Eestile kasulik kui europarlamenti oravaid võimalikult vähe satub Eesti huvisid kahjustama.
Poliitsotsiopaadid aga on mures just selle valimise pärast ja piltlikult ütelda ringmäng ümber toolide käib, muusika mängib ja ollakse valmis istuma.
Kas istumise hetkel seal ringis mõni tool ka on selles väga kindlad enam ei olda.

Suurim kasu võiks olla EKRE üleskutsest 12 märtsil autoga seisma jääda.
Kui ikka pealinn päriselt ka seisma jääb annab see selge signaali, et on võimalik rahvas poliitsotsipaadide vastu astuma saada.
Vasta

https://maaleht.delfi.ee/artikkel/120274...i-ei-hairi
Vasta

Üldse ei vaidle vastu! Kuna mu töö on selline, et liigun igasugu huvitavates paikades, jäi just eile ühes nö kolkas silma, et põlluservas seisab 5 autot, õigemini kunagist autot. Lisaks veel üks teine koht, kus oli selliseid paarkümmend kindlasti. Kohta ma ei nimeta (ise tean täpselt, seal oli kukk ka!). Ma ei too oma kaasmaalastele tuld kaela- meile "valitsuses" olevad "eestlased" tunneks selle vastu kindlasti eurohaiglast huvi.
Vasta

Ma ei tea kas see asi siit ka läibkäinud on?  Aga ühes Jeesti Experdi loos komentaariums jaga üks inimene sellist viidet. https://euroweeklynews.com/2024/01/12/eu...-vehicles/  

Kui juhulikult link ei avane.
With the internal combustion engine to be consigned to history in the not-too-distant future, recent information has emerged regarding the European Union’s plan to restrict repairs on older vehicles.

The proposal, originating from the European Commission and yet to be ratified, aims to phase out older, more polluting vehicles in favour of environmentally friendly options.
This prospective regulation, awaiting approval from the European Parliament and the Council, introduces the notion of a ‘residual vehicle’.

artikkel kust lingi leitsin.
https://ekspress.delfi.ee/artikkel/12027...karistatav

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

võtame validooli ja rahuneme 

https://www.jgclassics.com/en/2024/02/07...-old-cars/
Vasta

Kusjuures suht sarnasel teemal rääkisin ükspäev oma parima sõbraga ja võibolla remontimist ära ei keelatagi, aga ei ole välistatud, et tehakse samamoodi nagu vägisi röstrite pealesurumisega- ajame fossiilkütused nii kalliks, et sisepõlemismootoriga autodega sõites ägisete.
Samamoodi remontimisega- ajame aktsiiside ja muude maksudega jupid nii kalliks, et ka selle peale ägisete!
Vasta

(03-03-2024, 22:55 PM)Aare R. Kirjutas:  Üldse ei vaidle vastu! Kuna mu töö on selline, et liigun igasugu huvitavates paikades, jäi just eile ühes nö kolkas silma, et põlluservas seisab 5 autot, õigemini kunagist autot. Lisaks veel üks teine koht, kus oli selliseid paarkümmend kindlasti. Kohta ma ei nimeta (ise tean täpselt, seal oli kukk ka!). Ma ei too oma kaasmaalastele tuld kaela- meile "valitsuses" olevad "eestlased" tunneks selle vastu kindlasti eurohaiglast huvi.
Mul laps ükspäev küsis,et kas me oleme ilgelt rikkad. Nad olid koolis arutanud, et rikastel on 2 autot a meil on ju viis.
Hea, et ta veel seda ei tea palju garaaze on ja mis seal kõike leidub Toungue

Tegelt on asi kurb. Enamustel auto liisingus ja kuumaks üüratu. Selleks, et kahte autot liisida peabki rikkur olema, a ega lapsed sellest aru saa.
Nüüd kogu küla arvab, et ma  miljardär.
Vasta

(04-03-2024, 19:54 PM)Aare R. Kirjutas:  Kusjuures suht sarnasel teemal rääkisin ükspäev oma parima sõbraga ja võibolla remontimist ära ei keelatagi, aga ei ole välistatud, et tehakse samamoodi nagu vägisi röstrite pealesurumisega- ajame fossiilkütused nii kalliks, et sisepõlemismootoriga autodega sõites ägisete.
Samamoodi remontimisega- ajame aktsiiside ja muude maksudega jupid nii kalliks, et ka selle peale ägisete!
Soovitaks selle remontimise keelamisele mitte väga keskenduda ja vaadata asju perspektiivis.
Perspektiiv on, et euroliit on suurim metallide importija maailmas ja vedelkütustes on ka päris kõrge koht.
Ühesõnaga iga kord kui sa autoga sõitma lähed läheb see raha siit ringlusest välja ja tagasi enam ei tule.
Piltlikult kui ma müün sulle porgandit ja sina mulle kartulit ja ringluses on 1000 eurot ning ma võtan naabri juurest 100 euro eest paagi täis on meil järgi 900 eurot, jne.
Lõpuks on meil raha otsas ja ta ongi otsas ning elatustase langeb järjest kuni jõuame teiste riikidega kus maavarasid pole samale tasemele.
Selle aeglustamiseks üritatakse igati piirata nende asjade kulutamist mis tuleb sisse osta ja mis ei tekita väärtust mida saaks vahetada siia toodavate asjade vastu.
Ühesõnaga kütusele pannakse järjest makse juurde ja sellega olen ma arvestanud.
Millega ma aga ei osanud arvestada on see, et nüüd on võetud suund tarbimise maksustamise asemel vara, ehk autode ja mootorrataste maksustamisele.
See on sellest kontseptsioonist nii väljas kui veel olla saab, et ärme seda asja kalliks aja mis raha välja viib vaid ajame selle kasutaja kiiremini jooksma ja sellega rohkem tarbima...
Selle sõjaga keerati toiduahel täiesti ümber kus idast tulid siia rongid maavara ja energiakandkaga mida põletades tehti siin asju ja saadeti edasi.
Need rongid keerati nüüd ümber Aasiasse ja Aafrikasse ning neid asju hakatakse seal tegema ja meile müüma.
Neid asju ilma energiata ei tee ja kui lõpuks see tohutu arendustöö saada tööle tuumade ühinemine nõnda, et sealt energiat üle jääb on meie võit.
Kui see ei õnnestu, siis ongi väga halvasti sest minu arvates see äriidee ei tööta pikas perspektiivis et osta sisse tohutult liitiumi ja Hiina päikesepaneele.
Vasta

Näide et kuidas saab kalanäoga rääkida mingit mantrat, mida on peegli ees niipalju kordi korratud et ise ka uskuma jäänud.
https://www.youtube.com/watch?v=2bj5Mw2vliY&t=8317s

Ei ole näe nõrklaeval mune ütelda, et kus puid raiutakse seal laastud lendavad ja pihta saavad ka need kes ei peaks, kuid see on ühise eesmärgi nimel ja nagu paremaks läheb kaotame selle lolluse ära.
Vaatamine omal vastutusel ja soovitav on validool valmis panna kel süda nõrk.
Vasta

Kui jutuks olid ebaseaduslikud lammutajad, siis täielikult neist lahti ei saa kunagi. Küll aga on küsimus, kus jookseb joon kus hakkab illegaalne tegevus vs hobi?
Eks mõned üritavad kõigile kaabut pähe tõmmata ja kuidas sa eesti oludes üldse teed kindlaks, kes mida teeb? Kas ta väidab sulle tõtt või mitte?

Kunagi tegi Kalifornia osariik kampaania ja kutsus inimesi üles, teada andma illegaalsetest lammutajatest, kes keskkonda reostavad.
Siit lingilt saab lugeda täpsemalt kellel on inglise keele oskus või tõlkimise võimalus olemas. 

https://dtsc.ca.gov/unlicensed-vehicle-dismantling/

Kahjuks ei ole teada, kas see kampaania edukas oli või on? Ma ei hakka süvenema siin Kalifornia osariigi poliitilisse teemadesse.
Kui meie riik hakkaks samamoodi üleskutseid tegema läheks asi selleni, et kõik hakkavad kõigi peale kaebama ja tulemus on kaos. 

Küll aga ei tasu unustada,et Kalifornias on tihti ebaseaduslike lammutajate taga ka organiseeritud kurjategijad. Eestis see ilmselt pole aktuaalne, sest on tasuvamaid tegevusi sellele seltskonnale.
Aga kuritegevuseks saab asja siis lugeda, kui riik ei ole sellelt tegevuselt saanud makse? Nii vähemalt võtab minu loogika.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne