CÞ- i paak küll aga...
#1

... Mis mudeli oma?
Raam on lihtsalt visuaalseks lisaks selle all. (suuruse mõttes ja nii)
[Pilt: IMG_3379.jpg]
[Pilt: IMG_3381.jpg]
[Pilt: IMG_3380.jpg]
Mis ajast umbes? 1950ndate lõpp või algus? Kurtnas tehti sellise paagi peale ainult suuri silmi.. Big Grin
Vasta
#2

Otsi sealt.
A umbes 50-ndate keskpaik peaks olema.
Vasta
#3

ei leidnud sealt nagu.. aga eilsest reisust ja tuulest tervis ka külmavõetud veel - ehk ma pole nii tähelepanelik kui tarvis. seal paistis olema küll paake kirjaga jawa ja cz aga mitte ainult cz kirjaga paaki. Aga no see selleks - on keegi omanud sellise paagiga ratast üldse või on ihusilmaga näinud??
Vasta
#4

Oleks huvitatud lennuki peal olevast alumiinium süüteluku kattest.
Vasta
#5

http://www.youtube.com/watch?v=j6_ey62Zcss

Vaata samasuguse isendi tegemist ! Samasuguse paagiga masinaid pannakse kokku .
vs
Vasta
#6

WWW Kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=j6_ey62Zcss

Vaata samasuguse isendi tegemist ! Samasuguse paagiga masinaid pannakse kokku .

Mitte päris. Paagi peal ei ole CÞ, vaid JAWA logo, vaata hoolikalt.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

Kate jääb vähemalt praegu sinna kus ta on. Aga jätan meelde, et sul oli soovi sellele.
Video on tõesti väga lahe vaadata!!! Kahjuks on seal olevad paagid kõik kirjaga Jawa mille all Cþ-i väiksem kiri - minu paagil aga ainult Cþ-i embleem - see teistsugune ju. Valdo jõudis ennemSmile
Aga tänud igastahes!
Vasta
#8

Jäta meelde jah,hiljemalt kevadeks oleks seda vaja kui kusagilt vahepeal ei leia .Tahaks Unic motol juba sõita sellega,muidugi ei sega see sõitu.
Vasta
#9

Peaks olema 250 cz i oma tüüp 455 või midagi sinnakanti Aga kas see pesa sinna ise ei ole tehtud kindel et tehasest tulnud sellisena. http://vvm.unicweb.ee/?p=154
Vasta
#10

Ei ole see ei 455, 453 ega 450 paak. Lisaks selle augu puudumisele on nende paakidel keskel see reljeefne triip tunduvalt konkreetsem.
Vasta
#11

Tehasest ikka tulnud sellisena.
Võimalik, et mingit sorti 250-se pealt pärit.
Vasta
#12

Offtopic: Miks tehti pea samasuguseid tsikleid nii Jawa kui CÞ nime all?

Maamees linnast.
Vasta
#13

Raam ja paak tunduvad mitte kokku kuuluvat, sest kaks süütelukku (lennuk/ampermeeter) oleks ebaloogiline.
Jawa-CZ kooselu läks laiali 1961, kuigi JAWA-logod kadusid tsiklitelt juba enne seda. Samas Jawadel lõpetati ampermeetri paigaldamine aastal 1959. Ise kalduks arvama, et paak võiks olla kuskil aastast 1959-60, kui JAWA-logolt CZ-logole üle mindi, näiteks mingi üleminekuvariant.
Vasta
#14

andris Kirjutas:Offtopic: Miks tehti pea samasuguseid tsikleid nii Jawa kui CÞ nime all?

Firmad ikka aeg-ajalt koopereeruvad ja üks teeb teise väljatöötatud ning valmistet mudeleid, kui see mudel hea on. Miks on Opeleid "tehtud" Vauxhalli nime all, Renault'sid Dacia nime all, Pobedasid Warszawade nime all jms...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#15

Ma'p tea, kui reaalne see ratas on: http://120gls.rajce.idnes.cz/90._Vyroci_...et1908.jpg
aga igaljuhul paak nagu sobiks.
Ülalolevast raamist aga hakkab varsti jälle ratas saamaSmile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne