Passat voi Mondeo
#21

tere,

passatiga on kaasa tulemas käiguosa probleemid, tõsi alates 2001 aastal toodet autodel on neid mõnevõrra vähem. remontida tuleb tihedasti ja see on kallis. mootorid on reeglina murevabad kui kasutada õiget pumpihustitega mootori õli ja hoolitseda kütusefiltri eest. ja enne väljasuretamist lase kohapeal veidi käia, et turbo pöörded maas oleks.

mondeol on lisaks värvkatteprobleemidele ka mootorimuresid.

aga kuna autohinnad väga all siis kaalu pigem audi a4 alates 2001 aasta. mootorivalik sama mis passatitelgi, kuid käiguosa on tõesõna probleemivaba.
220 000km vältel olen tõsi pidanud vahetama välja roolilati, kuid mitte ühtegi!!! muud silladetaili. viimistlus on audil sootuks teine tase, samuti müraisolatsioon. passatil vaid taga rohkem ruumi.
Vasta
#22

Njah. Tegelt olingi v2ga l2hedal A4 ostmisele, aga kuna sain hea pakkumise, l2ks vaekauss mondeo kasuks.
Vasta
#23

Küsiks ka ühe huvita küsimuse...
Mis vahet on kahel Mondeo mootoril DTCI ja DTDI?
Vasta
#24

No siin ei ole mitte midagi isegi arutada: üks on mõttetu kallis saan ja teine korralik hea auto. See viimane on Mondeo.
Passat on tõeline kräpp, kunagisest Volkkari kuulsusest on järgi vaid märk ja arutu hinnanumber sildil. Kõige jubedam kogemus oli Passatiga siis, kui tuli hakata kiiruselt 100+ km/h jõuliselt pidurdama ja ta ei pidurdanud üldse! See oli kunagi Aasta Auto valimistel, ma ei saanud aru, miks ma pidin Loganiga Passatile Saugal tagant sisse sõitma. Mina veel hoian gaasipedaali põhjas ja Logani pidurduspunktini on 50 meetrit, kui isand Sooper tallab kogu jõust Passati keskmist pedaali. Järgmiseks võtsin siis Passati ja panin esimesel ringil otse läbi kurikate. NAgu sõtkuks jalaga tainast.

Eelmine Mondeo oli juba üleprahi superhea juhitavusega, ökonoomne, suhtelisellt probleemivaba (eriti Fordi kohta) jne. Ja olgem ausad, disainitundides on Fordi kujustajad kordi rohkem käinud. Juba eelmine mondeo oli väga puhaste ilusate joontega masin.
Kui nüüd uut Mondeot kellega tahes võrrelda... siis ei leiagi kedagi. Ainult inglaste kõige kallimate asjadega ja loomulikult itaallastega. Aga paned selle kõrvuti värskete saksa konkurentidega ja jäägki mõtlema, et mida need on püüdnud öelda sellise igivanadest detailidest kubiseva kastiga?

Lisaks saab sama raha eest kuni 3-4 aastat uuema, vähem sõitnud ja parema varustusega Mondeo. Miks peaks üldse Passatit tahtma?
Vasta
#25

Mitu kuud Passatite ja Mondeote vahel valida on paras kunsttükk, äkitselt valiks siis juba midagi muud. Mina igastahes jätkan oma vana "Maardu takso" Mersuga ja kõnealuste autode vahel valima ei hakka, ometigi tahtsin öelda, et kuna mina sõidan 100 kilti päevas ja ei taha selle juures üldse ära väsida, siis mina vaatan eriti hoolega, kuidas mina autos istun. Kas mingi vänt käib vastu põlve, või kuhu mina käed toetan, kui need just higiselt rooli ei pitsita, kas ma kindalaekast asju ulatan võtta jne.

Mitte et mul oleks endal Mondeo või Passat, aga võõra Mondeoga sõites pole mul seljas valu tekkinud ja käed on ka kusagile ära mahtunud. Passat on olnud väheke nurgelisem ja mulle mitte nii mugav. Loomulikult sõltub see iga inimese kehakujust, pikkusest ja paksusest. Ehk siis sellele võiks tähelepanu pöörata, kui pikemalt sõitmiseks läheb, lühikese otsa autol pole erilist vahet.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#26

Küsiks ka ühe huvita küsimuse...
Mis vahet on kahel Mondeo mootoril DTCI ja DTDI?

Fordil ikka TDCI ja TDDI

Toitesüsteemide vahe.

TDDI : Turbo Diesel Direct fuel Injection
Jaotamata põlemiskambriga diisel (otsepritse). Elektrooniliselt juhitava radiaal-kolb jaoturpumbaga (Bosch VP44).

TDCI : Turbo Diesel Common rail Direct fuel Injection
Jaotamata põlemiskambriga diisel (otsepritse). Ühisanaum toitesüsteem (Delphi).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne