GAZ 66 -02 1992a.

(08-12-2011, 23:57 PM)overspeed Kirjutas:  Juhtumisi:
ca 1 kuu masin seisnud ning oli soov taas seda liigutada. Käima aga mitte ei läinud, ei lubanud ka. Bensupumbal surve on, filter silmini täis ja surve all. Önneks on karbal külje pääl vaateklaas. Karbasse bensiin ei jöudnud. Keerasin klaasi maha ja loksutasin ujukit ülesse-alla, see ise liikus vabalt aga loksutades ujukit pääses nöela vahelt bena tulema. Kuidas see kinni oli jäänud nii et ujuk ise vaba? oma 53-l oli juhus, kus panin karbale remontkomplekti sisse, hiljem aga peale möningast söitu mootor ei tahtnud enam töödata, sest karbas ennem nöela olev uus plastikust söelfilter oli kinni sulanud meite keemiaga. Peale selle eemaldust töötas taas. 66-l pole ise karbat puutunud ning siiani oli köik ju ok, vähetöenäoline et nüüd sääl miskit sulama hakkas.
Peale karbasse bena saamist enam starter ei vedanud, relee tegi vaid klöpsu. Hirmuga mötlesin: "Jälle aku ???, just käias ju kenasti?" Vöi lasin äkist starteri kokku, käiasin teda ju ennem rohkem sekundeid kui manualis lubatud on jutti käiata. Önneks ei, starteri juhtmed vajasid vaid liigutamist ja mutrite pealepingutust, käsi siiamaani punane ja kriimuline, sest starterile kergelt ligi pääseda suht raske.

See vist K-126 mingis modifikatsioonis.See ongi nende karburaatorite kõige suurem häda,et nõelklapp jääb kinni.Kaks varianti.Kas üldse ei jõua bensiin karburaatorisse,või siis tuleb nii,et kogu mootor ujub.
Edu Sulle!
Tom
Vasta

(09-12-2011, 00:36 AM)flanagan Kirjutas:  See vist K-126 mingis modifikatsioonis.See ongi nende karburaatorite kõige suurem häda,et nõelklapp jääb kinni.Kaks varianti.Kas üldse ei jõua bensiin karburaatorisse,või siis tuleb nii,et kogu mootor ujub.
Edu Sulle!
Tom


Mo 66-l on K-135, mis tal sees teisiti 126-st on ei saanud täpselt aru (kirjandus vene keeles), aga on 126-e modifikatsioon millel korpuse detailid samad kuid on keskkonnasöbralikum.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Kurjam ... see nöel hakkab juba närvidele käima. Seekorki sai önneks hakkama ujuki liigutamisega vasta nöela aga ... Tuleb vist meetmed kasutusele vötta s.o. "piiluda mis karul köhus" ja ehk saab paremaks teha. Auto asub öues ja vihma sajab pidevalt ... önneks saab karbat "näppida" kabiinist kuiva nahaga Big Grin

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

(09-12-2011, 01:38 AM)overspeed Kirjutas:  Mo 66-l on K-135, mis tal sees teisiti 126-st on ei saanud täpselt aru (kirjandus vene keeles), aga on 126-e modifikatsioon millel korpuse detailid samad kuid on keskkonnasöbralikum.

Kas 135 on elektrilise tühikäiguklapiga?
Muidu soovitaks karburaatori puhastuseks näiteks Valvoline aerosooli. Möksid seest ja väljast kokku lased seista, käivitad ja uhad veel käimise pealt otse karburaatorisse. Ise lasin veel otse bensiinitorust ka sisse. Kordusravi ei ole vajanud.
Kui ikka pidama/käima ei saa, siis karburaatoril "ülemine korrus" maha võtta (tihend!) ja nõelklappi mõned tiirud pesas ringi keerata. "hästivarustatud autokaplustest" peaks ka uuena saama.



Vasta

(10-12-2011, 11:42 AM)hulgus Kirjutas:  Kas 135 on elektrilise tühikäiguklapiga?
Muidu soovitaks karburaatori puhastuseks näiteks Valvoline aerosooli. Möksid seest ja väljast kokku lased seista, käivitad ja uhad veel käimise pealt otse karburaatorisse. Ise lasin veel otse bensiinitorust ka sisse. Kordusravi ei ole vajanud.
Kui ikka pidama/käima ei saa, siis karburaatoril "ülemine korrus" maha võtta (tihend!) ja nõelklappi mõned tiirud pesas ringi keerata. "hästivarustatud autokaplustest" peaks ka uuena saama.

Pead ei anna, aga mo arust elektriline ei ole. Eks ma vaata üle kui "kapoti" alla satun. Eeldatavasti vötan karba lahti puhastuseks. Toda keemiat peaks ka proovima.
Saaremaal selline "hästivarustatud autokauplus" puudub.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Elektrilist tühikäiguklappi ei ole. Aga lahtivött ... mingi anomaalia siiski leidsin. Nöela tihend on vist liiast ää kulunud, suur röngas koonuse pöhjas, nupu taga pole midagi. Vöibolla, et see kiilutas nöela kinni kuidagit. Vaevalt ta selline olema peab, pole uut vötta kuskilt, peab poest uurima. Piilun ka keldrist möne karbaga ehk samastub nöel [eks piilun vana hea Mosse karba K-126 sisse. See ehituselt sarnane 66-e omaga, lihtsalt väiksem. Ennemgi sealt juppe saadud (vaateklaas tihenditega, hoovastiku väikesed seibid ja tihvtid/splindid), ehk nöelaga miskit sarnast, tihend vöi miskit ... ]
P.S. vabandan foto ebakvaliteetsuste pärast. Mobiiliga tehtud kuna fotokal on aku kuskile "jalutama" läinud.

           

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

(01-01-2012, 22:55 PM)overspeed Kirjutas:  ... Nöela tihend on vist liiast ää kulunud, suur röngas koonuse pöhjas, nupu taga pole midagi...
Eks seda on teinud jälle mingi "vale" lõhnaga bensiin. Ei see tihend niimoodi kulu ... ja sellepärast ka kleebib.

Vasta

Vaadates Mosse karba omaga, siis oleks nagu suland ja ää veninud, mitte kulunud.

   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Lahenduseks ehk lada nõel koos pesaga paigaldada? Ei ole 100 prossa kindel kas istuvad vahetada, aga mälu järgi olid vahetatavad.

Ise maadlesin sama probleemiga sapika karbussis. Bensiin muudab selle kummi pehmeks ja kummilutakas kleepub ülesse kinni ja siis on võimalus kas nõel ei lähe enam kinni või ei tule enam lahti.

Imelik on see, et osad kummilutakad peavad sellele bensiinile vastu ja teised sulavad kohe kleepuvaks. Ju siis õnnestus tehases mõni sats paremini teha.
Vasta

Hetke seisuga paistab nii, et Mosse karbast saadud nöel lahendas probleemi.
Ühtlasi, kui kabiin hiljem ülal oli, meenus mulle mind ammu vaevanud viga: nimelt käis eelsoojenduskatla ventilaator raskelt ringi, pidi näpuga hoogu andma, et ta üldse tööle läheks. Kuna see vaid kolme kruviga ja ühe mutriga kinni on, siis eemaldasin selle ning vötsin laua pääl nn LEGO'ks lahti. Uurisin ehitust ja sisu, määrisin puksid. Avastasin enese jaoks vedruseibile sootuks uue tähenduse. Nimelt mootorit kokku pannes tuli pikilötk reguleerida vedruseibide pingsusega, sest korpusel puudus konkreetne löppdistants kokku panemisel. Hiljem taipasin, et oleks vöinud ju ühe pikilötku seibi eemaldada ja jättagi väikse lötku kindlustamaks pikilötku-seibide mittepookimise, kuid siis oli juba köik koos taas ning pole hakanud lammutama rohkem. Kui vent paikas, testisin ka katla ise ää oma löbuks, mühises kenasti.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Pakkude kasti loopimisega on kasti pöhja üks plekk läbi paindunud jätkukohast. Ei saanudki öieti aru, kas sääl oli ennem punktkeevitus vöi lihtsalt tugev valts. Peab aga ülesse pressima ning ää keevitama peenikese elektroodiga.
Sumbuti aeg on ümber saanud. Ää tappis selle too meres söitmine kunagi, peale seda läks mis mühises rooste. Mötlen siin, et vöiks naljaviluks kaks sumbutit alla panna, kummagi ploki jaoks oma. Tuleb lahedam heli, kuigi toda ühetoruga heli on ka üle metsa kuulda. Oleks teistmoodi, aint tea kas tasub jamada, ülevaatusel tekib probleeme ümberehituse pärast. Selle raviks saaks teha torudele süsteemi, kus üv ajaks keeran ühe sumbuti kinni.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Kaasreisija:

       

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

(12-01-2012, 15:28 PM)overspeed Kirjutas:  Pakkude kasti loopimisega on kasti pöhja üks plekk läbi paindunud jätkukohast.

Vot nii on juhtunud:

       

Aga peaks olema nii nagu teises pardas:

   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Just lahtise ääre peal on puuritud kauba kinnitamiseks augud. Kui sinna panna polt sisse, siis on kast peaaegu "keevitatud". Saad oodata selle paikamisega suveni, siis kui "kempi" maale viid.
Vasta

(26-02-2012, 21:43 PM)motamees Kirjutas:  Just lahtise ääre peal on puuritud kauba kinnitamiseks augud. Kui sinna panna polt sisse, siis on kast peaaegu "keevitatud". Saad oodata selle paikamisega suveni, siis kui "kempi" maale viid.

miinimumvooluga saab peenikse elektroodiga ka ää lasta., s.t. sa pead varem mitu tundi maale tulema ennem Toitsi.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

JÄLLE ... jälle on ujukinöela tihend ää sulanud, pehme kui plastiliin. Tea mis keemia see viimati saadud on, peab vist välja vahetama, paak aga 100 l ja kolmveerand täis.
Nöelu varuks enam pole, otsin alternatiive.

   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

(03-03-2012, 21:06 PM)overspeed Kirjutas:  JÄLLE ... jälle on ujukinöela tihend ää sulanud, pehme kui plastiliin. Tea mis keemia see viimati saadud on, peab vist välja vahetama, paak aga 100 l ja kolmveerand täis.
Nöelu varuks enam pole, otsin alternatiive.

Millisest bensukast viimati bensiini võtsid ?
Olen kuulnud et alexelast olevat mingit ulme keemiat saadud mis bensufiltrigi üles sulatas ja karpa tuksi keeras.

Vasta

(03-03-2012, 21:46 PM)lauren Kirjutas:  Millisest bensukast viimati bensiini võtsid ?

Kohalikust.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Küsimus on äkki pigem "kooperatiivide" aegsetes varuosades. Sama nähtus esines 90´te alul mõningate rem. komplektides sisalduvate tihendite ja mebraanidega. Näiteks moskvitši bensupumba rem. komplekt ei olnud bensiinikindel, membraan tursus üles, pragunes ja lahustus, moskvitšide omanikud peaks tagajärgi teadma...


Vasta

(03-03-2012, 22:42 PM)hulgus Kirjutas:  Küsimus on äkki pigem "kooperatiivide" aegsetes varuosades...
Vahel sulavad üles ka karburaatori akna klaasid. Neid pole ju koperatiivid tootnud. Kui ikke 20 aastat klaas kestab ja siis järsku lonti vajub, keda siis ikke süüdistada?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne