Jawa 634 1983.a
#1

Tere kaasfoorumlased!
Kuna pakuti minu vana tsikli (Voshod 3M) vastu vahetusvariandiks dokumentidega Jawa 634- ja, siis sai veidi asja kaalutud ning kuna kõik "lubajadmehed", kes vana tsikli vastu algselt huvi tundsid kadusid kui maa alla Big Grin, siis ei olnudki muud, kui Voshod kärru ja Jawale järgi.
Eile sai ta siis ära toodud ning Jawa kallal tegemist esialgu jagub.

Esimesed pildid siin: http://album.ee/node/17766579/50101196
http://album.ee/node/17766845/50101196
http://album.ee/node/17766533/50101196

Masin tuleb uuesti arvele võtta, sest tehniline pass on aastast 1993 ja viiimane ÜV oli 99. aastal. Silindrid tahavad puurimist, sest 1 on ellipsis, uus siduritross, uued kolvid ja rõngad ning nõellaagrid, uued silindri ja silindrikaane tihendid (olemas), esihark on ka valesti all ja aku tahab korralikku laadimist saada. Lisaks tuleb osta uued küünlajuhtmed ja piibud.
Kellel mõistliku hinnaga ilma mõlkideta leegikaid või tõsteraudu pakkdua on, siis võtke ühendust!
Vasta
#2

Ilus komplektne masin paistab olevat, minimaalse tuuninguga. Olen isegi ühe sellise üle elanud. Jõudu mootori korrastamisel!
Ei saand küll aru mis amortidel valesti on.

Pole miskit uut siin ilmas.
Vasta
#3

Ratas oli valesti all, see probleem sai lahendatud

\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
Vasta
#4

Ratas oli tõepoolest valetpidi alla pandud ning nüüd asi korras ja pidurisüsteem ka õigel pool. Aku tõin ka koju ära, peab ükspäev täis laadima korralikult. Järgmine samm on ilmselt see, et tsikkel uuesti kärru ja ARK-i onude karmi pilgu alla.
Vasta
#5

Suhteliselt kobe ratas tõesti, enda oma tükkmaad hullemas olukorras, ka 83. aasta.
Mis tõsteraudadel viga on?
Vasta
#6

Tahaks kroomitud tõsteraudu saada Wink
Siduritross sai ka korralik külge, aku laetud ning neutraali andur. Nüüd siis peab silindritega millalgi edasi tegelema. Kui uusi ei saa, siis tuleb vanad puurimisse saata. Lisaks pean ükspäev piibud ja juhtmed ära ostma.
Vasta
#7

Kroomitud tõsterauad leiad kõige suurema tõenäosusega poest, kas siis Jawa poest või Teletorni alt.
Silindrid soovitan sul üle puurida ja remontkolvid sisse osta.
Vasta
#8

Nii palju võin öelda,et Mikk89, sai selle Jawa minu käest vahetuskaubana ning enne seda kui mina ta ära ostsin, see oli 2007.a aprillis oli see masin paras raibe mida olid kohalikud külapoisid aretanud hoolega. Ostsin ainult seepärast,et masin oli enam vähem komplektne ja dok.(nende eelmise omaniku ostimine võttis muidugi vähekese aega)
2007-2008.aprill sai masinat järge mööda viidud tema algse(1983.a) konditsiooni juurde tagasi kuid see tuli läbi raskuste, sest osad asjad olid puhta läbi ja tuli palju asju juurde osta.
Minul jäi see Jawa kahjuks lõpetamata, sest raha ei jagu mitme masina taastamiseks ja tarvis on mul oma teise palju olulisema projektiga edasi minna. Vastu saadud Voshod-3M olen ma igati rahul.


Vasta
#9

Ca. 1,5h. majandamist ARK- is, 900kr. vaesem ja arvele ta uuesti saigi. Wink
Nüüd peab kiirelt teise projekti ära lõpetama ning Jawa kallale asuma. Oli teine niigi kauaks juba seisma jäänud. Hoian edaspidi toimuvaga siis kursis ikka!
Vasta
#10

Minul on küll pidurisüsteem paremal pool,nagu esimestel piltidel.Ratas on säilinud nii nagu ta poest kunagi ostetud.
Vasta
#11

Olen ise ka hr Uko jawa634 näinud.Kui uko lubab siis võin ka mõnend pildid üles panna.
Vasta
#12

Tore kuulda,et said Jawa arvele, selle üle on mul igati hea meel aga kuidas siis ARK läks kas muretult või kiputi norima ka?


Vasta
#13

Võib pilte panna küll,lasekäia.
Vasta
#14

http://fotoalbum.ee/photos/raunolend/41791153 siin need pildid on sisi Big Grin
Vasta
#15

Näed sa,ajasin vanema jawaga sassi.Vasakul ikka pidurid.Vanem mudel praegu kogu aeg silma all,eksitas ära.
Vasta
#16

Arvelevõtmine läks ilma igasuguste viperusteta. Vaadati raami nr. ja asjad ära reg. eelsel ülevaatusel ja sai vormistama mindud. Huvitav on see, et värvuseks pandi must ja märkuste alla läks mitmevärviline.
Heh, uko, eksimine on inimlik nagu öeldakse Wink
Vasta
#17

uko Kirjutas:Näed sa,ajasin vanema jawaga sassi.Vasakul ikka pidurid.Vanem mudel praegu kogu aeg silma all,eksitas ära.



Kui esipidurid on kahe kangiga (klotse liigutatakse mõlemalt poolt korraga) siis on kindlasti vasakul. Teisipidi on ka nähtud, kuid siis jääb tross imeliku nurga alla. Vanal jawal on aga ühe kangiga klotside liigutamine mistõttu on pidurisüsteem teisel pool.
NB vana jawa esimene pidurisüsteem peaks olema identne (trossikangi pikkuselt) kui uuema oma tagumine pidurisüsteem. (va disaini lahendused).

Isiklikult leian et välimuselt on see masin ehk ikkagi 80date alguse masin. Sest 83-84 tuli juba välja uuemat tüüpi esihargiga.
Üldjoontes oli ka esimesed 638d veel punaste porikatega. Omakorda erinevus oli 1 kellaga. Kuid juba 638 esitulega mitte metall kopsikuga.


Kuule Mikk mis nurga alt sa tahad pilti saada neist tagumistest tõsteraudadestBig Grin kõike annab organiseeridaToungueToungueToungue
Mälu järgi olid nad kas 400eeki tk vms.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#18

unimüts Kirjutas:Isiklikult leian et välimuselt on see masin ehk ikkagi 80date alguse masin. Sest 83-84 tuli juba välja uuemat tüüpi esihargiga.
Üldjoontes oli ka esimesed 638d veel punaste porikatega. Omakorda erinevus oli 1 kellaga. Kuid juba 638 esitulega mitte metall kopsikuga.

to:unimüts asi selles,et see konkreetne hark , mis all on põhimõtteliselt vale, sest kuulub miski 70.date teise poole 634. kahjuks originaal harki, millel alumistes otsades pole porika kinnitusi polnud võtta. Ühte pakuti aga see oli liiga kallis.
Minu teadmiste mööda on 1980 date 634 hallikad porilauad, sangad ja laibarauad.Krt said vale värvi tehtud kui minu käes oli, krt see oli vale mõte nad punaseks teha.
Lisan ühe 634 tutvustuse Tsehhi keeles kahjuksSad Suuremas möödus versiooni on netis olemkas aga ei leidnud enam üles;D


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   


Vasta
#19

ARK-is probleemi ei olnd.Kuna ennemgi selliseid asju tehtud seal siis ei olnd hullu.Õieti sai tehtud, et uude aastasse asja ei lükkand
Nüüd pead mootori timmi saama ja siis hea

\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
Vasta
#20

Üks asi tuli meelde seoses Mik89 jawa 634. Nimelt on originaalis sellel 634 raamil ja mootoril , alumine mootori kinnitus lühike nagu 638-l, vanematel 634 mootoritel on nii ülemine kui alumine pikka kinnitusega.2007. sügisel ostsin Lukelt tuttava käest miskid 1983.a jawa 634 mootoripooled, millel oli teine markeering ja alumine kinnitus lühike (krt ei mäleta peast enam seda markeeringut mootoril, ehk tsiklivend ja Mik89 saaks öeldaSmile)
Kahjuks selle konkreetse jawa originaal mootor läks juba eelmise omaniku väitel 90.date alguses rotti.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne