Miks Minski ülemine kolvirõngas koguaeg puruneb???
#1

Ostsin siis endale miski-krossi raami peal,aga tavalise mootoriga.Alguses müüja ütles,et oleks vaja vahetada küünal ja vähe süüdet sättida,ning käib kui kell.Sai vahetatud ja sätitud kuid kasu mitte sittagi.Järgmisena sai igaks-juhuks maha võetud silinder,et näha mis seal toimub...ja oh üllatust ülemist kolvirõngast enam polnudki ja ka kolvi sees oli küllaltki suur auk!!!Sai siis ostetud nii uus kolb kui ka tutikad rõngad,need peale,süüde paika ja oli olemas korralik masin. Ps kolb ei olnud remont mõõdus vaid korralik(0 rem.)Katsusime kolvimüüjaga ka silindrit ja mingit soont polnud-vana kiitis,et korralik silinder seestpoolt.Kõik toimis mingit aega ja millalgi avastasin,et masin ei taha jälle käia korralikult,mis muud kui jälle silinder lahti ja uurima,kuid jälle sama jama-seekord oli rõngas alles kuid purunenud keskelt ja kaheks tükiks.Mis muud kui jälle uus rõngas peale ja sõiduks.Taas mingi aeg sõitu,ükspäev piilusin karpa avast sisse(enne seda masin enam ei kävitunud)ja JÄLLE:mad:ülemine rõngas läinud!!Kas võib olla viga selles et kolb valepidi peal või on mingi muu kala,oleks hea kui keegi midagi teaks,plaanis panna uus kolb+rõngad aga ei viitsiks rohkem enam sama asjaga nu..ida.Andke keegi targem teada mida asjast arvate!!!:???
Vasta
#2

mul oli 125-sega kunagi selline kala et kolvil oli üks rõnga luku tihvt vale koha peale tehtud ja ka rõngas lendas ga võib veel olla see et rõngal pole piisavat pilu kahe otsa vahel - kuumenedes paisub ja kui ruumi pole siis jälle puru ja rõnga liikumis võimalused üles alla peab ka korralikult käima vahest juhtub et mingi pask kõrbeb lukusoone peale ja siis rõngas kuidagi vildakalt liigub.
Vasta
#3

Vaata, kas kolb on õigetpidi peal - kolvi peal on nool, mis peab näitama sõidusuunda. Rõngad purunevad tavaliselt ikka siis, kui rõngapilu aknasse satub
Vasta
#4

eelmistele veel täienduseks niipalju, et kasutatud silinder on ovaalseks kulunud. see võib kaasa tuua nn aknasse sõitmise. aga jah, neid praakkolbe vale tivtikohaga on ikka sitaks palju liikvel...
Vasta
#5

Kahjuks oli minu uue kolvi peal ainult nr.0 ja mingist noolest polnud seal küll haisugi.Tean,et muidu on nr. ja siis on nool teisel pool ja tuleb panna nool sõidusuunda.Kuid mul polnud ja siis sai lihtsalt pandud nr(0)taha poole ja nii peale.Plaan on nüüd lasta silinder ära puurida ja läheb sisse esimene rem.kolb.Ostsin täna laadalt omaarust uued rõngad ka kuid sain hoopis 1.rem nii et sellega ka ke..i kui palju.Klaabu-kas seda silmaga on ka näha et silku on ovaalseks läinud:???Mulle tundub et seal on küll mingi kala...Andke aga targemad teada mis asjadest arvate varsti on tulemas REMONDIPÄEV:lol
Vasta
#6

need esimese astme remondi rõngastel saad otsad pisut maha viilida, siis käivad küll. ja kui kolvil noolt peal ei ole siis pead näpuga järgi ajama ja vaatama kus kohta kõik tihvtid jäävad - need peavad akende vahelisse alasse ikka jääma, kui kasvõi üks ei jää siis on praak värk või valesti peal
Vasta
#7

silmaga seda ovaalsuse asja küll ei näe(vähemalt mitte inimene).
Vasta
#8

Nii-olge nüüd keegi hea ja öelge kus ma saaksin silku ära puurida.Sobivaim koht oleks viljandi või karksi-nuia.kunagi siin foorumis oli sellest juttu aga ise ei leia seda enam ülesse!!!ideaalne oleks karksi nuia varjant,elan ise sealsamas aga ei tea kes selle asjaga seal tegeleb-kas Ligur Motors?Ja mis see maksta võiks kas keegi teab?
Vasta
#9

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: rennovhs
Nii-olge nüüd keegi hea ja öelge kus ma saaksin silku ära puurida.Sobivaim koht oleks viljandi või karksi-nuia.kunagi siin foorumis oli sellest juttu aga ise ei leia seda enam ülesse!!!ideaalne oleks karksi nuia varjant,elan ise sealsamas aga ei tea kes selle asjaga seal tegeleb-kas Ligur Motors?Ja mis see maksta võiks kas keegi teab?
ole aga mees ja mine astu sinna kohalike juurde sisse ja tee suu lahti.....

Ostan Mini juppe!
Vasta
#10

Tahaks teilt veel ühte asja teada,nimelt:kas mul oleks kasulikum silinder ära puurida ja panna sisse 1.rem kolb või ostaks hoopis uue kolvi 0.rem ja katsetaks sellega uuesti-äkki seekord on kõik tivtikohad ok?Ise arvan et ikka puurida,sest kamm oli juba selle kolviga mis seal sees oli ennem kui ma selle ära vahetasin.Andke siis aga rõõmsalt teada!!Smile
Vasta
#11

kõik oleneb ikka sellest kui logedalt asi käib aga parim oleks ikka ära vahetada sest silinder enam ümmarguseks 0 remi juures ei lähe ja kui kolb ka sama loperguseks kulub nagu silinder siis on ikka mootor nagu pasakäi.
Vasta
#12

kui endale teed, siis puuri üle ja remont sisse. ovaalsust silmaga ei näe jah, nii et tee see väike lisakulu ära ja tasub end varsti tagasi (pärast paari kolvivahetust arvad vist isegi sama). igaks juhuks anna mulle ka teada, kui kalliks läheb see puurimine ja uus kolb, mul 600-ga terve komplekt pakkuda (+veel midagi sinna juurde).
Vasta
#13

Ülemise kolvi rõnga purunemise põhjus seisneb selles, et sul on vana silinder, millele on vanast kolvi ülemisest rõngast sisse kulunud rant, kuid selle randi serva raadius on suurem (vana rõnga serv töödates ümaramaks kulunud) kui uue kolvi rõnga raadius. Seega see rant peksab kolvi rõnga puruks, kuna tema sisemine raadius on liiga suur.
Üks vana vend soovitas alati jätta rõngaste vahetamisel ülemine rõngas vana, kuid peaks piisama ka, kui sa ülemise rõnga serva lihtsalt ümaramaks viilid.
Vasta
#14

jutt õige. lisaks sellele soovitatakse kõikide rõngaste servad korra üle käia, siis on aknasse jooksmine kah harvem.
Vasta
#15

yks võimalus on et vaheta kepsu puks ära ja siis saad sa panna yles ka uue kolvirõnga kuna kui puks ära kulub tekib loks ja kui syyde on hiline siis lööb kolbi yles vastu seda ranti nagu te teate peab syyde olema parasjagu varem et plahvatus toimux natuke hiljem
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne