Kes oli Ants Seiler?
#1

Artikkel 60-ndate aastate ajakirjast "OGONJOK" Eestis toodetud võidusõiduautode konstruktorist ja ka teistest selles vallas tegutsejatest :
http://photofile.ru/users/qwertymipt/353...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/353...nImageLink
Vasta
#2

http://eal.cma.ee/index.php?lang=est&main_id=72
http://formula.motors24.ee/Default.aspx?...icle&id=20
http://www.motorsportmemorial.org/focus....=ct&n=1964
http://www.kavor.ee/ajalugu/ajalugu.htm
http://fstudent.ttu.ee/
http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=298938
Vasta
#3

Foorumlane-SASS- edastas päris korraliku statistika võistlejate, võistluste ja radade kohta. Tahaks veel märkida, et võistlusi peeti nii moorratastega kui ka autodega ka Viljandi lähistel Vana-Võidu ringrajal alates 1957.a., kui eksin, siis parandage. Rada oli kasutusel autodele 1974. aastani ja mootorratastele 1988 aastani.
Vasta
#4

Ants Seileri artiklis on küll üks viga. Väino Paasik tuli 1959.septembris Minskis alles neljandaks, mitte kolmandaks. Kolmas koht läks siiski samuti eestlasele, oma vormelil "Sitikas" sõitnud Ants Prometile.

Vana-Võidu ringrada oma klassikalisel kujul sai siiski valmis alles 1964 septembris.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

Risustan ehk veidi teemat, kuid oleks küsimus targematele, et kas see masin on ehitatud Moskvitði baasil:
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
Vasta
#6

Mosselt on seal vist ainult mootor..ja seegi vist eksperimentaalne kahe nukkvõlliga 412. Moskvitð G5 on vist märgusõna, mille abil infot tasub otsida.

http://www.stop-n-go.ru/ussr-autosport/s...ch-g5.html

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne