Veoautosport

(09-06-2017, 02:58 AM)martvl Kirjutas:  Ega kellegil aianurgas mõnda võistlus autot seismas pole ? 
Suur soov oleks soetada
Kõnetraat 56805878 
Või siis Mart_Vali@hotmail.com
Kui telefon ei vasta.olen kodumaalt eemal.

Oleneb millist?? Krossi veokaid ja bagisi on rally.ee s mitu üleval.
Vasta

Klaperjaht 2017.Klass veok.

Vasta

Antsumäe offroad,viimane etapp veokatele 2017.

Vasta

Jälle mina siin oma joru ajamas.
Autokrossi 2017 hooaeg läbi minu kaamerasilma.Üritasin kokku monteerida huvitavamaid starte/võistlusmomente ja võimalikult lühidalt aga välja kukkus nagu alati...
Tuli 35 min.pikk ja välja ei raatsinud midagi jätta - pigem oleks pikema teinud aga kes ikka viitsib mingit tunniajast videot vahtida.Nii et head vaatamist pool tundi + 5 min.
Vasta

(18-11-2017, 19:23 PM)krossifänn Kirjutas:  Jälle mina siin oma joru ajamas.
Autokrossi 2017 hooaeg läbi minu kaamerasilma.Üritasin kokku monteerida huvitavamaid starte/võistlusmomente ja võimalikult lühidalt aga välja kukkus nagu alati...
Tuli 35 min.pikk ja välja ei raatsinud midagi jätta - pigem oleks pikema teinud aga kes ikka viitsib mingit tunniajast videot vahtida.Nii et head vaatamist pool tundi + 5 min.

Kõik hästi, lase samas vaimus edasi ja ikke paremini Wink

Eino
Vasta

(18-11-2017, 22:13 PM)einota Kirjutas:  Kõik hästi, lase samas vaimus edasi ja ikke paremini Wink

Eino

Tänud Eino !
Vasta

Kuidagi nr. 42 ei hakanud silma.
Vasta

(18-11-2017, 23:42 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Kuidagi nr. 42 ei hakanud silma.

NR.42 oli Hinsal ja Smiltenes.See on lühike videomontaaš aga täitsa olemas .
Vasta

Selle "oma joru" pärast nüüd vabandust paluda küll vaja pole Smile
Igati asjalik vanatehnika taastamine ja siis hävitamine...
Sport ongi selline, eks historic rallidel saab ka aegajalt väärtuslikke autosid hukka.
Ehk on paslik siin küsida - vaatan neid 53 kabiine 51 ninaga ja aru ei saa, kuidas selline kooslus sünnib? Mis on põhjendus? Kaasaegne salong ristatud laheda välimusega nospliga? Vaevalt...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Erikuradi maruwinged seljad peavad teil olema, et sedamoodi ringi hüpata kannatab.... Cool

Kuidas võistlejad säärastesse stangega müksamistesse ja võistluskaaslase autole toetamisse suhtuvad? Loetakse normatiivseks leksikaks või tuleb ütlemist ka?
Vasta

(19-11-2017, 00:19 AM)Marko Kirjutas:  Selle "oma joru" pärast nüüd vabandust paluda küll vaja pole Smile
Igati asjalik vanatehnika taastamine ja siis hävitamine...
Sport ongi selline, eks historic rallidel saab ka aegajalt väärtuslikke autosid hukka.
Ehk on paslik siin küsida - vaatan neid 53 kabiine 51 ninaga ja aru ei saa, kuidas selline kooslus sünnib? Mis on põhjendus? Kaasaegne salong ristatud laheda välimusega nospliga? Vaevalt...

Tere jah ja tore et keegi viitsib üldse kaasa rääkida.Mina olen rohkem pealtvaataja ja filmimees aga 52/53 putka on ju üks ja seesama ning neid ilmselt rohkem saadaval.Nähtavus ka ilmselt parem aga kui klaas läheb siis järgmisse starti ei saa.51 putkaga ka ei saa starti kui juhi klaas puudub.Kui võistluse sees puruneb siis rajalt maha ei võeta.Kaasaegne salong igasugu mugavuste ja vidinatega on pigem rallis mitte krossis.Tehn. eeskirjad lubavad kasutada Gaz tüüpi detaile ja see on iga mehe vaba valik.Ka 53 klassis on mõni 51 putka ja "ninaga" isend.Rallis on juba kõigil v8 51 kapoti all. See vaba valik - krossis on kindlasti 51 ninal eelis sest see on kitsam aga kabiin/putka pigem 52/53.
Vasta

(19-11-2017, 00:38 AM)v6sa Kirjutas:  Erikuradi maruwinged seljad peavad teil olema, et sedamoodi ringi hüpata kannatab.... Cool

Kuidas võistlejad säärastesse stangega müksamistesse ja võistluskaaslase autole toetamisse suhtuvad? Loetakse normatiivseks leksikaks või tuleb ütlemist ka?
Müksamised ja "teineteise seljas elamised" on krossis tavalised.Ütlemisi on pea iga võistlus tulnud ja eks rajakohtunike info põhjal peakohtunik otsustab.Aastate jooksul on tulnud ka oma kaamera videot tagasi kerida ja peakohtunikule ning protestivatele sõitjatele näidata et õiglus jalule seada  Smile  Kross on kontakne ala ja kui ei meeldi siis tuleb ala vahetada(ralli,rallisprint)
Julmalt pealekeeramised,väljatrügimised jms.on muidugi karistatavad disklafiga.
Vasta

Natuke lühem - demo versioon ka (neile kes ei viitsi pikka versiooni vaadata) Selleks aastaks on vist kõik ...

Vasta

Tõsine "käsitöökäigukast"



vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

(06-02-2018, 21:27 PM)rocker Kirjutas:  Tõsine "käsitöökäigukast" ...

jep, tomatid on nõrkadele
Vasta

Facebooki ilmus päris äge video Eesti veokarallist. Video on pärit Veokaralli nimeliselt Facebooki lehelt. Neil on youtube kanal ka. Kes nad on, seda ma ei tea...

https://www.facebook.com/rallyemag/video...f=mentions
Vasta

(06-02-2018, 23:27 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Facebooki ilmus päris äge video Eesti veokarallist. Video on pärit Veokaralli nimeliselt Facebooki lehelt. Neil on youtube kanal ka. Kes nad on, seda ma ei tea...

https://www.facebook.com/rallyemag/video...f=mentions

Siin on keegi kokku mixinud eesti veoautoralli paari viimase hooaja kõige rajumad kaadrid.
Vasta

(06-02-2018, 23:38 PM)krossifänn Kirjutas:  
(06-02-2018, 23:27 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Facebooki ilmus päris äge video Eesti veokarallist. Video on pärit Veokaralli nimeliselt Facebooki lehelt. Neil on youtube kanal ka. Kes nad on, seda ma ei tea...

https://www.facebook.com/rallyemag/video...f=mentions

Siin on keegi kokku mixinud eesti veoautoralli paari viimase hooaja kõige rajumad kaadrid.

Päris karmilt antakse minna ikka nende vanakestegaSmile
Vasta

(06-02-2018, 21:27 PM)rocker Kirjutas:  Tõsine "käsitöökäigukast"

...

kuis see nüüd välismaa keeles oligi: All for Show, not to go... vms.
Isegi KamaZ suutis asja lahendada väikese nupuga käigukangi küljes, teised imperialist-kapitalistlikud tootjad panid samaste kangide asemele 2 nuppu ja ilma suurema  šõuta saab käigud vahetatud.
Aga muidugi naiste ees esinemiseks ja asjalikuna paistmiseks on väga asja ette.
40tn-ga linnas või kohalikel teedel, päevakese võimled, siis hakkad igasugu I ja E shifte taga igatsema, kus vaid paar korda päevas kangi liigutad, või "pesumasina" nuppu keerad .
Vasta

(07-02-2018, 00:34 AM)hulgus Kirjutas:  
(06-02-2018, 21:27 PM)rocker Kirjutas:  Tõsine "käsitöökäigukast"

...

kuis see nüüd välismaa keeles oligi: All for Show, not to go... vms.
Isegi KamaZ suutis asja lahendada väikese nupuga käigukangi küljes, teised imperialist-kapitalistlikud tootjad panid samaste kangide asemele 2 nuppu ja ilma suurema  šõuta saab käigud vahetatud.
Aga muidugi naiste ees esinemiseks ja asjalikuna paistmiseks on väga asja ette.
40tn-ga linnas või kohalikel teedel, päevakese võimled, siis hakkad igasugu I ja E shifte taga igatsema, kus vaid paar korda päevas kangi liigutad, või "pesumasina" nuppu keerad .
Päris nii lihtne see pole. Scaniadelt-Volvodelt tuttavad nupud on ikkagi kaheastmelised reeglina (vastavalt kas kõrged-madalad käigud või kiirendi/sees väljas). Usakad kasutasid pikka aega kahte neljakäigulist kasti teineteise järel, reevers veel omakorda eraldi kangist. Ehk siis küsimus ei ole ainult juhtseadmetes, ka mehhaaniline pool on põhimõtteliselt erinev. 

See on muidugi iseasi, kas need kangid peavad meeter-poolteist pikad olema.

Ja ega need USA raskeveokid polegi linnas sõitmiseks ette nähtud, ikka sadade ja tuhandete miilide kaupa linnade vahel...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne