mootori nimetused
#1

SOHC:Single overhead camshaft :1ylanukkv6ll
DOHCBig Grinouble overhead camshaft :topelt ylanukv6ll
OHV:Overhead valves :?
TS:Two stroke :kahe taktiline
SV:Side valves :?
Sl:Sleeve valves :?
oise :overhead inlet, side exhaust:?

kysimus: sohc-il ja ohv-il on sis mingi erinevus kah?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

OHV-l on nukk karteris (tõukurvarrastega). SOHC-l on nukk plokikaanes.
Vasta
#3

OHV:Overhead valves: Nukk karteris, rippklapid. Nt. vanad V8'd
SV:Side valves : püstklapid, ka flathead ingl.k.
Sl:Sleeve valves : raske seletada... koos kolviga liikuv hülss täidab klapi ülesannet.

Enamus asjadele google/wikipedia abil kõik seletused/pildid/animatsioonid leitavad.
Vasta
#4

oise :overhead inlet, side exhaust:?

Sisselase rippklappidega ja väljalase püstklappisega.
Selline ehitus on minuteada Teise Maailmasõjaaegsel Jeep Villise mootoril.[/size]
Vasta
#5

teints Kirjutas:oise :overhead inlet, side exhaust:?

Sisselase rippklappidega ja väljalase püstklappisega.
Selline ehitus on minuteada Teise Maailmasõjaaegsel Jeep Villise mootoril.[/size]

Sellist konstruktsiooni nimetati IOE - inlet over exhaust. Lisaks Willysele kasutas seda ka Rover 50-ndatel.
Sleeve valves: nn. Knighti süsteem, põhiliselt vist lennukimootoritel kasutatud, autodest tuntuimad vast Panhard Panoramic ja Dynamic 30-ndatest.
Vaata videot.
Lisaks juurde veel OHC ja DOHC-mootoritel kasutatud desmodroomsüsteemi.
Vaata videot.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#6

Pilt IOE-klapisüsteemist Roveri mootoril:
[Pilt: ioe2.jpg]

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne