belarus 892 õlisüsteem
#1

Tere,
õlisüsteemis on igal kangil 2 õlitoru. Kui kang liigutada ühte asendisse, siis rõhk on ühes torus, kui kang teise asendisse, siis teises rõhk torus. Tekkis selline probleem, et kui kasutada hüdrosilindrit ühe õlivoolikuga, siis ühes asendis pannakse rõhk torule, millel on "pime" ees ja häälest on kuulda, et masinal läheb elu raskeks - mootoripöörded langevad.

Kas ei olegi ette nähtud ühe voolikuga silindrite kasutamine või peab kasutamata õlitoru ühendama tagasivoolu toruga(taga kabiini all on üks jämedam tagasivool).
Või on tagasivooluklapp puudu/reguleerimata?

EDIT: ei tea kas mudel täpne sai aga midagi sellist: http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=26586
Ka see sarnande v.a. sellel esirattad tsipa suuremad: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2/...426723.jpg
Vasta
#2

Aja jooksul pump kulub ja siis enam ei tee väljasuremise häält sellise tegevuse peale Wink

Aga tegelikult nii ongi ette nähtud, et sinna jämedasse tagasivooli ühendad kasutamata toru. Isegi kui sa näiteks käru lased alla ujuvaga, siis võib kang minna üle asendisse, mis pingestab kasutamata toru. Mõistlik on tagasivoolu ühendada.

On nähtud ka selliseid, kes käru lasevad alla sedasi, et must tahm korstnast. Aga töötab ju, pimedasse torru pumbates on teine toru vabastatud ja sealt jookseb õli paaki ja käru laskub alla Sad
Vasta
#3

Alla võiks ikka ujuasendis lasta kasti.
See, et korra üle tööasendi läheb ei ole mingi näitaja, kuna jagajal on kaitseklapp olemas.
Muidugi võiks igasugused ümberlülitused tühikäigupööretel toimuda.
Kui pole ujuvasendiga jagaja, siis kui ei taha ühendada teist väljavõtet tagasivoolu saab ka mootori korra seisma jätta kuni kast alla on tulnud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne