Jawa 250 aastast 64.
#1

Lugupeetud foorumlased !

Olen olnud selle foorumi passiivne kasutaja juba paar aastat.Lõpuks otsustasin siis aktiviseeruda.Olen huviga jälginud kuidas on taastatud nii mõnigi juba surmale määratud ratas.Olen ka ise tubli aasta aega taastanud/ehitanud üht vana ratast.Nüüd on see juba näitamiskõlbulik ,olgugi ,et palju on veel teha. Tegemist on minu noorusaegse rattaga JAWA 250 1964 aastakäik .Alguses oli see ratas niisuguses seisus ,et mu hea sõber kes on endale taastanud nii mõnegi uunikumi ,vaatas mind pika ja imeliku pilguga. Rattal puudus täielikult elektrisüsteem ,tuled ,sumbutid ,leegitorud ,mootor oli olemas"füüsiliselt" esiratas oli vale jne,jne ühesõnaga täielik projekt.
Ühestküljest oli see hea ,sest tuli endale teha täielikult selgeks JAWA ehitus . Aegamisi on siis seda ratast taastatud ,sest oleme ausad paljud asjad on kinni ikka rahakotis.Praeguseks on ratas enam-vähem koos ,on küll nii mõnigi asi veel teha .Panin ta kokku ,et minna ja ära registreerida ,kuna uuest aastast pidid hinnad minema kahekordseks. Sai teine korraks kuurist välja aetud ja tegin ka paar pilti.Olgugi ,et kõik ei ole täpselt selle mudeli originaalosad annab praegune tulemus JAWA välimuse välja ,muidugi on veel piisavalt arenguruumi...... .Enamikust vigadest olen teadlik...
Ratta ehitasin sõitmiseks.Minu jaoks on JAWA vanemad mudelid ajatu klassika .Lisan ka mõned pildid :
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta
#2

Täitsa viisakas masin. Mõned jupid kroomimisse viia ning masin võttab juba uue ilme. Vaatan, et Jawa ümber igasugu potte. Värvitööd on tehtud pintsliga?

Asi, mis mind isiklikult häirib on valge Jawa kiri replica sadulal aga eks see ole maitse asi. Seda ei tohiks olla ka väga raske eemaldada.
Edu edaspidiseks!



Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne