#1

Vanaisa käest saadud siis izh 56, seisnud kõva 10 aastat kuuris ja nüüd minu käe läbi saab seda natuke nokitsetud, algul oli ta selline:
[Pilt: img7844iz6.th.jpg]

siis sai veel natuke nokitsetud:
[Pilt: img78582kw4.th.jpg]

ajutiselt natuke värvi peale:
[Pilt: img7889yn5.th.jpg]
[Pilt: stc8464ti0.th.jpg]
[Pilt: img8470gt7.th.jpg]

ja nüüd sai asi natuke tõsisemalt kätte võetud, pildilt on puudu veel esihark ja kiik ja jalg.
[Pilt: atgaaaben4cuet6h3w5jvxqwk6.th.jpg]

Tormi.
Vasta
#2

hetke seis siis selline järgmine nädal saab juba kõvasti juurde ehitada
[Pilt: 0424148672ce73ag0.th.jpg]

Tormi.
Vasta
#3

Kas plaan on originaal teha või lihtsalt korrastada?


Vasta
#4

no juba värvitooni järgi näha et lihtsalt korrastamine Wink

Tormi.
Vasta
#5

läks meelest küsida, et mis aastast masin on vaadates esimesi pilte pakuks 1961/62.a!


Vasta
#6

1961 on jah, vene dokid on olemas ja isegi originaal raamat on alles,korv seisab ka kuuri all aga seda vist nii pea ette ei võta

Tormi.
Vasta
#7

Tubli!

Ise sain ka vanaisa käest samamoodi Iþ-56e ja alguses veidi söitsin. Siis vötsin lahti, liivapritsi ja siis jäi seisma. Aga nüüd on asi ka nii kaugel, et rattad alla ja tiirule Smile

Edu!
Vasta
#8

[Pilt: dsc00315hs5.th.jpg]

Tormi.
Vasta
#9

[Pilt: dsc8569br5.th.jpg]

Tormi.
Vasta
#10

[Pilt: izh4am7.th.jpg]
selline ta siis umbes jääb, sädet ei ole ja süütelukku ja spidokas külge, esimene iste ka vahetada, gaasitross ja piduritross sai ostetud täna aga lühikeseks jäid

Tormi.
Vasta
#11

kellegil täpset õpetust või pilte vms on kuidas süüdet õigeks saada, nimelt vänta andes tegi ainult meeletu paugu

Tormi.
Vasta
#12

Päris vinge vana pill.Cool
Täpset juhendit ei tea, aga eks asi käib põhimõtteliselt nii, nagu ikka kontaktidega süüte puhul. Kõigepealt kontaktivahe paika, mul hetkel raamatut ei ole, aga u. 0,35-0,4 mm tavaliselt peaks olema (sel hetkel kui kontaktid avatud on). Nüüd küünal maha ja aeglaselt vänvõlli õiges suunas keerates (ehk on geneka pool otsas mingi polt, mida saad võtmega keerata või siis paned tagumine ratas õhus seisma ja viimane käik sisse ning keerad tagumisest rattast) üritad leida selle hetke kui kontaktid hakkavad lahti minema. Küünlaaugust mingi pulgaga mõõdad, see hetk peaks olema u. 3,5 mm enne kolvi jõudmist ülemisse surnud seisu. Kontaktide avanemise hetke peaks saama reguleerida kontaktide plaadi pööramisega (pole IÞ-56-l näinud seda asja, aga põhimõtteliselt nii). Kontaktide avanemise hetke pole väga lihtne silmaga märgata, aga enam-vähem saab. Täpsema tulemuse saab kui teha mingi väikese pirniga vooluring läbi kontaktide, et kui kontaktid koos on, siis pirn põleb ja kui lahti lähevad, siis kustub.
Kontaktide vahet saad mõõta lehtkaliibriga (kui ei ole olemas, siis saab tööriistapoest osta). Küünla elektroodide vahet saab ka sellega mõõta, ma täpselt selle IÞ-i kohta ei tea, aga ehk väga mööda ei pane kui ütlen, et üldiselt kusagil 0,6 mm peaks olema
Vasta
#13

tundub päris keeruline, aga eks ma ürita kuidagi hakkama saada

Tormi.
Vasta
#14

Rasket pole midagi, kuid täpset kätt on vaja.

Palu "Piibel", lk. 418-420: puust ja punaselt.
Vasta
#15

(14-04-2009, 12:04 PM)indrek Kirjutas:  Rasket pole midagi, kuid täpset kätt on vaja.

Palu "Piibel", lk. 418-420: puust ja punaselt.

Õnneks on see asi, mida saab proovida uuesti ja uuesti ja uuesti... Kruvikeermed nii kiiresti ära ei kulu Wink

Vrd seda nt täpset kätt nõudvate värvikaunistuste (triibud, mustrid) pealemaalimistööga, kus eksida ei tohi...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#16

mul on mõtekas silindri pea maha võtta kuna küünal on suht küljepeal, ma ei usu et sealt mingit varrast sisse ajab

Tormi.
Vasta
#17

(14-04-2009, 13:48 PM)torms Kirjutas:  mul on mõtekas silindri pea maha võtta kuna küünal on suht küljepeal, ma ei usu et sealt mingit varrast sisse ajab
Pole vaja.
Originaalis on muidugi ette nähtud spetsiaalne gradueeritud abinõu, mis küünla asemele keeratakse, kuid praktika näitab, et sobiva pulga (kus soovitavalt juba märked/jooned peal on) küünlaavast kaldu sissepanemine toimib samuti hästi.
Pealegi, eks Sa isegi ilmselt jõuad varsti tõdemuseni, et iga süütenurga kontrolli jaoks ei viitsi keegi silindrikaant lahti kruvida Toungue
Vasta
#18

masinat käivitades selgus et ei lae akut, mina ei oska kuskilt viga ka otsida

Tormi.
Vasta
#19

http://img156.imageshack.us/img156/4553/dsc0955.jpg
nr 1 läheb- Я (pinge regulaatorile)
nr2 läheb- Ш
nr 3 läheb- M
nr 4 läheb- süütepoole miinus otsale.

Peaks ju õige olema
Voolujuhe läheb pingeregulaatori Б-le

Tormi.
Vasta
#20

Esmapilgul tunduvad ühendused olevat õiged. Kui ratas pikka aega seisnud, siis võimalik, et generaatori ikkest on hajunud ülesergutumiseks vajalik jääkmagnet. Tegutse järgmiselt:
1. pane peale korralikult täislaetud aku
2. võta pealt ära relee-regulaatori kaas.
3. vajuta sõrmega ca. 3...5 sekundiks kokku tagasivoolurelee kontakt (see relee, millel on normaalselt avatud kontakt ja asub klemmi Б juures).
4. käivita
Suure tõenäosusega peaks hakkama laadima. Kui ei hakka, kontrolli harjade ja ankru kollektori seiukorda (üks sagedasemaid rikkeid).

Terv. Avo
50 50 598
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne