Palun abi Moskvitchi karburaatoriga
#1

Tere Smile Lugu järgmine.

Soetasin Iz-ile poest tutika küttepumba. Keerasin ta külge, käivitasin mootori ning loetud sekunditega tõmbas ujukikambri silmini täis. Vahetasin nõelklapi uue vastu, käivitasin ning jällegi tõmbas ennast peaaegu hetkega täis. Mõlemal juhul oli näha, et seisatud mootoriga niriseb bensiini sisselaskesse. Kiskusin veelkord kaane maha, suurendasin natuke ujuki kõrgust kaane pinnast (41 mm 44-le) ning panin kokku tagasi. Nüüd autole peale pannes ta ennast täis ei tõmmanud, kütusenivoo kõikus mootori töötades poole ning kolmveerandi akna ulatudes. lasin kohapeal mõnda aega töötada, läksin lühikesele proovitiirule. Tulin tagasi, kõik normis. Lasin veel u kümmekond minutit käia, endiselt normis. Ajasin auto garaazi, kui ühel hetkel märkasin, et torust hakkab tulema kahtlaselt musta suitsu. Vaatan, karburaator jälle silmini täis ning jällegi jookseb küte kollektorisse.

Soovitage nyyd, mida vaadata ja mida kontrollida. On's viga nõelklapis, mis ei pea või on pumba surve liiga suur, et ta nõelklapi lahti lükkab. Või on viga milleski kolmandas. Sad

Autoks 412 ie.
Vasta
#2

Saan aru, et tegemist K-126-ga. Vaata ökonomaiseri klappi.
Vasta
#3

Soovitan ka bensupumba tootlikus tihendi paksusega miinimumini viia. See pikendab pumba ja nõelklapi iga.
Vasta
#4

Kus asub täpsemalt ökonomaiseri klapp? Kuidas seda kontrollida.

Tihendist niipalju, et tal on vahel hetkel paks tihend ning siis õhuke tihend. Tihendit on sis vaja paksemaks veel teha ja kui palju siis?


Sry, ei ole veel suuremasi spetsialist Sad
Vasta
#5

Pumba tihendi paksust saad mõõta kui keerad pumba tõukuri nuki peale ja mõõdad kaugele vedru lahtikeeratud pumba tihendist surub. Ökonomaiseri klapp asub kiirenduspumba kolvi kõrval ujukiruumi põhjas. Selle läbilaske tunnus on kui ujukiruum jookseb seistes tühjaks.
Vasta
#6

Vaata ,et ujuki keel mis nõela surub, asetseks sulgemise momendil risti nõelaga. Muidu hakkab nõela viltu pessa suruma.
Vasta
#7

Uus nõelklapp ei tähenda korras nõelklappi,ehk kontrolli klapi pidavust,kui karpa lahti ja surve voolikus.
Vasta
#8

Tere,

Ma nõustun foorumlase velts pakutud versiooniga, et kontrollida pumba tootlikkust. Jama on ju see ka, et polnud ju ülevoolu neil karbussidel. See vähendaks oluliselt survet nõelklapile. Mäletan veel nõuka-aja lõpu poole ühte artiklit ajakirjast "Tehnika ja Tootmine", kus üks mees oli samuti hädas "uppuva" karburaatoriga (tegu oli ziguliga) ja pärast selgus, et bensiinipump, mis oli mõeldud sõiduautole paiskas karburaatorisse sellise koguse bensiini, mis oleks edasi viinud tank T-34. See oli selline põnev periood mil rajati tohutult igasuguseid kooperatiive, mis hakkasid tegema "defitsiitset kaupa". Samasuguse "spetsialistide" tehtud pumba too mees ostiski.
Vasta
#9

Tootlikus ehk kogus ei määra mingit rolli,kui surve on õige peab nõel pidama . Praegu kaubanduses müügil olevatest nõeltest ei suuda pooled oma tööd teha.
Vasta
#10

GAZ 51 nõelklapp sisse ja mured unustatud.
Vasta
#11

tundub, et probleem oli ikkagi bensupumbas. Praeguseks asi kõrvaldatud uue nn. ''vanatüübilise'' bensupumbaga, mille ma poolkogemata ühest kohalikust autopoest leidsin.

aga tänud kõigile abi eest!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne