Autoesinduste töökultuurist ja "linnalegendidest"
#81

Töökaaslane, juurat õppinud inimene, töötas ca. 10 aastat tagasi Tallinnas ühes pilukate masinaid müüvas ettevõttes ning on õlle taga rääkinud sellest, kuidas Paldiski sadamast autosid sai toodud, nendega "hullatud" jne. Olen sellise saidi nagu jalopnik.com alaline lugeja ja ka seal on erinevates kommentaarides aegajalt liikunud läbi jutte, kuidas kasvõi esindusest tanklasse kütust võtma minnes spido tross vai andur lahti lasti ja siis võimsamate masinatega linnas lõbutseti.
Eelmisel aastal, sünnipäeval tuli jutuks kuidas esindused masinaid hooldavad ja sellist teemat ei tahaks enam aja mõnusama veetmise valguses oma sünnal tõstatada. Tõestatumad näited olid Tallinna VW esindaja juurde viidud masin, millele kiusu pärast pandi klaasipesuvedeliku paak enne silmini täis ja hiljem kirjutas esindus ikka 2.5 L klaasipesuvedeliku lisamist umb. 40 EEK/L. Peugeoti esindus, kes teatas, et masinal on aju läbi ja selle vahetamine maksab 18000. Kui siis klient hakkas vana aju tagasi küsima, siis anti talle peale pikka sõda letist pakendis uus aju ja kui sõda jätkus koos tarbijakaitse ja politsei kutsumise ähvarduse ja töökotta tungimisega, et veaks oli vaid oksüdeerunud liidesega väntvõlliandur ja masina normaalseks käimasaamiseks piisas vaid selle puhastamisest.
Eile helistas mu ema küttepuude tellimise asjus ja talle räägiti, et koormasse läheb 9 rummi puid. Pool tundi hiljem helistasin ise (erinevalt numbrilt) ning peale mõningast juttu mahtus koormasse ainult 7-8 rummi...
Selliseid lugusid oli terve hulk ja ma tahaks näha esindust, kus asjad ausalt käivad. Selle suhtumisega, et "kõik on vargad ja aferistid" ei jõua kaugele ja tahaks ikka millegisse loota. Tahaks uskuda inimestesse...
Vasta
#82

Alts Kirjutas:Töökaaslane, juurat õppinud inimene, töötas ca. 10 aastat tagasi Tallinnas ühes pilukate masinaid müüvas ettevõttes ning on õlle taga rääkinud sellest, kuidas Paldiski sadamast autosid sai toodud, nendega "hullatud" jne.
Vale!!!
Paldiski sadamasse hakati autosid toimetama alles 2-3 aastat tagasi. Ja isegi, kui see toimiks juba 10 aastat tagasi, oleks ilmseid probleeme autoga esindusse rullimisega - teatavasti, peab sõiduteel olev auto olema registreeritud. Ei usu, et kõik sadamasse tulnud autod olid eelnevalt registreeritud (teoreetiliselt võimaliik), või et firmal oli rohkem, kui üks "proov"-number. Muid variant, peale treileri, pole transportimiseks olemas, seaduslike, loomulikult
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne