Araabia maffia
#1

Nüüd on mul asja ka siia foorumi nurgakesse sest tänasest lisandus mu romude kollektsioonile veel üks - `74 Kurvasilmne merss.Seisnud alates 93 aastast aga muidu kõbus, naabrimees andis lihtsalt ära kuna tal ei ole sellega aega jamada.Ta rohkem Usa raua peal väljas.Mootor on 2,8 kahe karpaga ning automaat kastiga.Üritasin käivitada aga säde oli kadunud kusagile, homme vaatan lähemalt seda asja.Muidu üllatavalt heas korras kuna oli seisnud kuuri all, mõned väiksed augud on aga puhtaks pesta siis ja nikkel kenasti üle käia läigib nagu briliant arvatavasti Wink .Homme saan fotoka siis panen ka pildid kohe üles.Esiklaas on ka kahjuks katki nii et kui kellelgi vedeleb kusagil terve andke teada.olen peris õnnelik Big Grin

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#2

Rõõm kuulda Smile.
Hoia teda siis ilusti ja ära midagi aretama kuku. Kui see auto vähegi originaalilähedases seisundis on, siis parim, mis minimaalsete kulutustega võimalik, on ta sellisena säilitada.
Põhilisega vii end ka kurssi: http://www.strichacht.de

p.s. kui pildid valmis, võiks \"liikmete autode ja projektide\" alla tõsta selle teema.
Vasta
#3

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: saadukas
Nüüd on mul asja ka siia foorumi nurgakesse sest tänasest lisandus mu romude kollektsioonile veel üks - `74 Kurvasilmne merss.Seisnud alates 93 aastast aga muidu kõbus, naabrimees andis lihtsalt ära kuna tal ei ole sellega aega jamada.Ta rohkem Usa raua peal väljas.Mootor on 2,8 kahe karpaga ning
automaat kastiga.Üritasin käivitada aga säde oli kadunud kusagile, homme vaatan lähemalt seda asja.Muidu üllatavalt heas korras kuna oli seisnud kuuri all, mõned väiksed augud on aga puhtaks pesta siis ja nikkel kenasti üle käia läigib nagu briliant arvatavasti Wink .Homme saan fotoka siis panen ka pildid kohe üles.Esiklaas on ka kahjuks katki nii et kui kellelgi vedeleb kusagil terve andke teada.olen peris õnnelik Big Grin

põhimõtteliselt kurva esiklaas pakkuda!
Vasta
#4

w 115 nagu kuulsin, 280 6. Auto on täiesti originaal korras, ei taha sinna mingeid asju külge toppida säilitada nii nagu on.Smile

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#5

ah jaa imelik on see et seda mootorit tehti 68 kuni 72 aga auto on aastast 74.mootor on vist ikkagi vahetatud sest taga on ka kiri 230 6, kuigi passis on 2.8.

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#6

Ära seda passi niiväga usu, liiati, kui see üle kümne aasta siinmail on olnud juba. Tollel ajal kirjutati suht lambiasju passi, mida tooja ütles enamvähem.
Selle spikri järgi võib muidugi 2.8 olla ka, kui aastaarv õige on sul. Samas 230.6 on küll kahe karpaga, 250 ühega, kuigi mootor ise üsna sama väljanägemisega. Toda 250 2.8 -t pole oma ihusilmaga näinud kahjuks.
Katsu mingid sildid-numbrid üles otsida kapoti alt.

ah jaa- W114 on ta, mitte 115.
Vasta
#7

pildi järgi on mootor m114, praegu ei ole kodus kui koju saan siis vaatan kapoti alt täpsemalt järgi, sest need numbriplaadid olid päris heas olukorras. ja mees ise oli ka kindel et on 2,8.ei tea:???

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#8

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: leek
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: saadukas
Nüüd on mul asja ka siia foorumi nurgakesse sest tänasest lisandus mu romude kollektsioonile veel üks - `74 Kurvasilmne merss.Seisnud alates 93 aastast aga muidu kõbus, naabrimees andis lihtsalt ära kuna tal ei ole sellega aega jamada.Ta rohkem Usa raua peal väljas.Mootor on 2,8 kahe karpaga ning
automaat kastiga.Üritasin käivitada aga säde oli kadunud kusagile, homme vaatan lähemalt seda asja.Muidu üllatavalt heas korras kuna oli seisnud kuuri all, mõned väiksed augud on aga puhtaks pesta siis ja nikkel kenasti üle käia läigib nagu briliant arvatavasti Wink .Homme saan fotoka siis panen ka pildid kohe üles.Esiklaas on ka kahjuks katki nii et kui kellelgi vedeleb kusagil terve andke teada.olen peris õnnelik Big Grin

põhimõtteliselt kurva esiklaas pakkuda!


No jah aga praegu jääb vist soiku sest pole ressurssi.Tänan pakkumast.

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#9

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Jansa
Samas 230.6 on küll kahe karpaga, 250 ühega, kuigi mootor ise üsna sama väljanägemisega. Toda 250 2.8 -t pole oma ihusilmaga näinud kahjuks.

Ähh-möhh??? 250 m108 mootor on kohe väga kahe karpaga, sa ajad ilmselt segi m123-ga mis on tõesti ühe karpaga. m130 2,8 on ka kahe karpaga ja põhimõtteliselt näevad peaaegu ühesugused välja.
Uuematel tuli juba m110 mootor.

Dad.
Vasta
#10

Jah, ma hakkasin selles ise ka kahtlema, aga pole aega olnud netti tuhnida.
M123 on siis see solexiga variant, mida w123 250 -tele külge pandi. M110ga kasutati neid paralleelselt ka millegipärast mõni aasta.
Vasta
#11

kaks zenithi karpat on ja kapoti all on keremudel 114:???

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#12

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: saadukas
kaks zenithi karpat on ja kapoti all on keremudel 114:???

Kui sa juba niikugel viitsisd ronida, siis oleks võinud vaadata mootori juhipoolselt küljelt esimesed 6 numbrit.

Dad.
Vasta
#13

sa mõtled klapikambrikaane pealt tööjäjekotda või?Big GrinBig Grin

sõbralikult nokkiv saadukas
ma lähen vaatan

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#14

täiesti asjatundmatu ja mersuvõõra inimese küsimus, palun mitte valusti lüüa. Smile
aga miks just \" araabia mahvija\" ja mitte saksa või neegri ? :???


Vasta
#15

sest filmides, eriti vanemates sõidavad turbanitega mahvioosod nendega ringi.nt Bondis.Mulle küll tundub nii

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#16

Kui vaadata Saksas, et kuhu sealt vägapaljud vanad S klassi mersud müüakse, siis on topicu pealkiri õigustatud Smile
W126 pidavat sealmail kliima eripärasid arvestades vägahästi vastu pidama.

Edit lause ehituses Smile
Vasta
#17

sain ka pildid lõpuks kätte.
nii kõigepealt kerenumber otsige sealt siis see tõde:yes

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#18

veel

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#19

ning veel üks

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#20

tegemist w114-ga minu arvates
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne