Räägiks sellest keevitusseadmest.
#21

tänan kõigi vastuste eest!
tegin siis veel pilte:
[Pilt: p1010844.th.jpg]
[Pilt: p1010847.th.jpg]
küsiks siis et kui see kast on veel suurema kasti "kutsikas" siis kas on oluline milline see suur kast on? kas sobiks iga vähegi võimsam 3f trafo talle taha ühendada. ja kuidas siis see skeem välja näeks
kui keegi teab kedagi spetsailisti tartu kandis siis võiks tema kontaktid mulle pt kaudu saata.
teen veel pärast pilte ülejäänud juhtmemajandusest mis mulle kaasa anti.
kalacompany, ära ma seda annetada ei kavatse sest niisama seda mulle antud ei ole. kui oleks üleliigsed 10k siis kaaluksin kindlasti uue aparaadi ostmistSmile
Vasta
#22

http://www.google.ee/search?as_q=&hl=et&...&as_rights=
Niipalju andis Google. Lk lõpus on Venes kasutuselolevad keevitusseadmed tabelisse ülesse tähendatud. Ja selle keevitusseadme kpl kuulub toiteallikas ПСГ-500-1. Toiteallikast tulev keevitusvoolu juhe ühendataksegi juhtkasti sisendi külge kuhu on kirjutatud ''keevitusgeneraator'' (otsetõlge). Ja kusjuures see elukas mis voolu annab, ongi generaator, täpsemalt... http://www.google.ee/search?hl=et&as_qdr...lr=lang_ru
Kui ikka ise hakkama ei saa, peab ''help'' lugema. Sea sammud kõigepealt mõnda suuremasse raamatukokku või tee päring oma kohalikust raamatukogust.
Ümber ehitada trafotoitele on võimalik aga oled Sa selleks ise võimeline....ainult sel juhul tasub asi käsile võtta. Vajad 3 faasilist trafot ca 1,5....4,0 kW, aga kes selle ümber mähiks. Ainus minule teadaolev sobilik trafo on Bulgaaria akutõstuki akulaadija trafo. Ja nendest ka ainult vanemad millel on juba ''õiges kohas '' sekundaarpoolel väljavõtted olemas. Sellele tuleks siis primaarpoolele keerde juurde mähkida, nii 4 voi 5 või 6 astet, oleneb kuidas mahub. Komplekti läheks drossel, mis tuleb ise mähkida, suure võimsusega väike takistus , ja alaldi......ja veel palju pisimuresid.
Sellest Sinu omanduses olevast komplektist saaks kasutada etteveomehhanismi ja selle juhtimist, gaasiklapi juhtimist ja sobivusel ka gaasi eelsoojendust, kui see sel olemas on. Ka kontaktorit võid kasutada kuni üles ütleb aga ei näe mõtet. Keevitustrafot saab sissevälja lülitada tavalise käivitiga.
Vasta
#23

tänan vastuse eest, uurin ja vaatan siis ise adasi mis ma taga teen.
Vasta
#24

Sellele kastile käib vooluallikaks taha alalisvoolu generaator(500 A ja pinge 45 V).Ajab seda generaatorit ringi 10 Kw mootor(1500 p/min).
Kogu see muundur kaalub 280 kilo.Voolu reguleerimiseks on generaatori peal
reostaat.
On selle keevitusega olnud niipalju kokkupuuteid,et üritasin sellega autot paigata.Peab tõdema,et pleki keevitamiseks eriti punkti kaupa ei sobi see
kuidagi.Etteveo mootor ei jõua õieti käimagi minna,kui enam traati vajagi pole.Samuti on pinge nii kõrge,et traat põleb lõpuni ja jääb düüsi otsa kinni.
Vasta
#25

Niipalju võin ka veel lisada, et mulle helistas üks vanakooli tegija kellel seisis selline aparaat ning tööd sellega teha ei saa. Kuna masin esiteks tahab seda alalisvoolu toiteallikat ning teiseks pidi kogu see kutsika süsteem olema väga nigel. Küll ei tööta mootor ja küll ei vea rullikud peale. Originaalis pidi olema miskine 100kg traadirull seal peal. Traadi paksuseks minu uurimise tulemusena sain 1.2 ja sealt veidi suurema peale edasi. 1,2mm traadiga keevitad ju juba ränka rauda. 1 - 1,5mm plekki ära proovigi üldse.
Üks eelkõneleja mainis ka seda, et masin on uimane. Ja just seda ta ongi. Muidugi uurisin ka masina ümbertegemisest, kuid see läheks mõtetult kalliks ning arvatavasti ületaks ka uue masina hinna. Muidugi kui juppe olemas pole ja enda tööjõudu ei kasuta!

Ühesõnaga asi pole nii lihtne ja roosiline kui tegelikult paistab!

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne