30-04-2019, 08:46 AM
Sel poole päästikuga mängimisel toimuval läbipõlemisel on kindlasti tõepõhi all. Kahtlustan, et Makita suremise põhjus just sellest tuligi. Kuigi samas ei läinud tossama mitte taga otsas asuvad harjad, vaid dõmu väljus hoopis keskelt. Staatori-rootori juurest. Lahti ma seda sitanikerdist muidugi ei võtnud. Garantiiaeg, pole nagu minu asi.
Aga millegi pärast see konkreetne isend ei allunud mitte mingisugustele tapmiskatsetele. Temaga tuligi puurida kasutades ainult ja ainult käigukasti ülekannet nr2 (kiire) ja siis kiiruse muutmiseks tunnetada päästiku asendit. Miks nii? Sest tol Hiltil käis esimesel (aeglane) kiirusel jõud isegi 13mm puurist sellise vaardiga üle, et puuri takerdudes andis järgi kas puurija käsi või mugava positsiooni ja tugevama haarde korral lendas puur ise kildudeks.
Aga millegi pärast see konkreetne isend ei allunud mitte mingisugustele tapmiskatsetele. Temaga tuligi puurida kasutades ainult ja ainult käigukasti ülekannet nr2 (kiire) ja siis kiiruse muutmiseks tunnetada päästiku asendit. Miks nii? Sest tol Hiltil käis esimesel (aeglane) kiirusel jõud isegi 13mm puurist sellise vaardiga üle, et puuri takerdudes andis järgi kas puurija käsi või mugava positsiooni ja tugevama haarde korral lendas puur ise kildudeks.