12-07-2004, 19:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-07-2004, 19:23 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
otsad andis \"PowerCraft\" (odav) föön. Selline asi kõlbab vaid toonkilede paigaldamiseks ja muuks lapsemänguks...
muidu lihtne riist, aga küttespiraali ning selle karkassi materjalid ei kannata kriitikat.
niiet kui kellegi föön hakkab hüppeliselt pöördeid juurde kruvima, on selle taga spiraalil lühiskeerdude teke (kuum traat muutub pehmeks ning mootor lükkab kõrvu asuvad keerud kokku). Siis peaks (ilmselt) fööni välja lülima ning teda natuke raputama. Muidu on lõpuks tulemuseks küttekeha takistuse lähenemine nullile - mootori-keha jadaühenduse korral (nagu mul) hakatakse siis mootorit kõvemini koormama, nõrgemad kaitsmed võivad läbi minna. Rööpühenduse korral (kallim teostada - odavatel riistadel ilmselt pole) hakkavad aga mootori pöörded hüpetega langema (kuni kaitsmete põlemiseni).
teet,
tulevane eletriinsener
edit:
pagan, viskasin just ühe leitud vene soojapuhuri küttekeha ning selle keraamilise karkassi minema - neist oleks ehk fööni sisse korraliku sisu saanud (katse-eksitusmeetodil otseloomulikult - traatide omadused kuumana on ju mõlemal juhul teadmata - ning oma fööni mootoril pole kah midagi tarka kirjas )
muidu lihtne riist, aga küttespiraali ning selle karkassi materjalid ei kannata kriitikat.
niiet kui kellegi föön hakkab hüppeliselt pöördeid juurde kruvima, on selle taga spiraalil lühiskeerdude teke (kuum traat muutub pehmeks ning mootor lükkab kõrvu asuvad keerud kokku). Siis peaks (ilmselt) fööni välja lülima ning teda natuke raputama. Muidu on lõpuks tulemuseks küttekeha takistuse lähenemine nullile - mootori-keha jadaühenduse korral (nagu mul) hakatakse siis mootorit kõvemini koormama, nõrgemad kaitsmed võivad läbi minna. Rööpühenduse korral (kallim teostada - odavatel riistadel ilmselt pole) hakkavad aga mootori pöörded hüpetega langema (kuni kaitsmete põlemiseni).
teet,
tulevane eletriinsener
edit:
pagan, viskasin just ühe leitud vene soojapuhuri küttekeha ning selle keraamilise karkassi minema - neist oleks ehk fööni sisse korraliku sisu saanud (katse-eksitusmeetodil otseloomulikult - traatide omadused kuumana on ju mõlemal juhul teadmata - ning oma fööni mootoril pole kah midagi tarka kirjas )
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"