18-02-2024, 00:18 AM
Üldiselt peaks olema tõsteseadmetel ohutustegur 4. Ehk siis tonnine kett tali peaks 4T ära kannatama. Aga see ei tähenda seda, et hakkame aga üle koormama ja piiri otsima. Kui nüüd see põkat tõstes katki läks. Siis pigem tegu mingi hiina suslaga või läks kett kuidagi rullikute peal nässu ja seetõttu purunes.
Ma sest aampalgi asjast suurt ei tea, kus asub. Aga oli vaja vanal hoonel kokku tõmmata seda tala, kuhu sarika otsad toetuvad. Küll sai proovitud samuti väiksemate kett talide ja koorma rihmadega. Jonnis ja ei alistunud.
Tuttava rekka mehe käest sai toodud koorma kinnitus kette ja neid tõmmitsaid.
https://xn--triistamarket-imba.ee/et/tos...m-15t.html
Hakkas juba lubama, aga kett soonis maru puitu ja ragises tala juba.
Siis ühe kogenud mehega rääkides asi lahenes hoopis Peri poste kasutades. On sellised reguleeritavad postid ja saab ka keermega niiöelda tõsta.
Vot need tõstsid katuse harjast sarikate nurkadest ja tuli see külgpalk nagu muuseas vanasse kohta tagasi. Eks seal miski füüsika mängus ole, miks ta ei taha tulla külgpalkidest ainult kakkudes.
Ma sest aampalgi asjast suurt ei tea, kus asub. Aga oli vaja vanal hoonel kokku tõmmata seda tala, kuhu sarika otsad toetuvad. Küll sai proovitud samuti väiksemate kett talide ja koorma rihmadega. Jonnis ja ei alistunud.
Tuttava rekka mehe käest sai toodud koorma kinnitus kette ja neid tõmmitsaid.
https://xn--triistamarket-imba.ee/et/tos...m-15t.html
Hakkas juba lubama, aga kett soonis maru puitu ja ragises tala juba.
Siis ühe kogenud mehega rääkides asi lahenes hoopis Peri poste kasutades. On sellised reguleeritavad postid ja saab ka keermega niiöelda tõsta.
Vot need tõstsid katuse harjast sarikate nurkadest ja tuli see külgpalk nagu muuseas vanasse kohta tagasi. Eks seal miski füüsika mängus ole, miks ta ei taha tulla külgpalkidest ainult kakkudes.