Uunikute Talveralli 2009 järelkaja, fotod, videod ja muljed.

PlyVal64 Kirjutas:LaSa, Ubuntu koos tulirebasega viskab välja, kui hakata vaatama. XP tulirebasega aga näitab.
Ply: siin on üks juhend kuis Ubuntule Flashi installida.
Ja veebis videote vaatamise jamad on seotud üldiselt aegunud FlashPlayeriga. Kõikse värskema saavad kõik omale tasuta sikutada aadressilt http://get.adobe.com/flashplayer/
Vasta

ei viitsind kogu teemat läbi lapata , aga mis loom see on: ??????

Pole midagi targemat teha
Vasta

Bricklin
Vasta

Bricklin SV-1, otsi selle nimega usarauast ja saad köigile küsimustele vastuse.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Vabandage minu kärsitust, aga kas üle jäänud tulemused avaldatakse ka kunagi. Tahaks ikkagi teada mis koha keegi sai. Wink

Aia Racing
Vasta

Ega keegi juhuslikult ei tea midagi sellise mütsi saatusest: http://picasaweb.google.com/marsfrog/Tal...9656648898 ?

Ma jõudsin pärast põhjalikke otsinguid, auto sisemuse, välimuse ja aluse läbi uurimist ning pähkli väänamist järeldusele, et ta pidi kuskil külalistemajas või seal lähedal kaduma minema, aga päris kindel muidugi ei ole. Muidu polekski niiväga lugu aga see on ema kootud Sad

Külalistemaja kadunud asjade osakonnas seda pole.
Vasta

Villu, Sina pead veel absoluutse lõppkohaga kannatama aga lepi teadmisega, et see jääb vahemikku 42-47 ja hetkel ongi just tagumine lõpp kontrollis-ülearvutamises. Nonii, kiire arvutamine andiski kohaks 42, punktideks 201. (rivi selline: 281-2-32-0-0-2-21-0-24-1-0-201-17-184) Ma olen aus, vahepeal saab numbrirägastikust ilge siiber Big Grin


Manustatud failid
.pdf Tulemused 1-41 kohad, seisuga 02.03.09.pdf Suurus: 20.21 KB  Tõmbamised: 285
.pdf Sportlikud tulemused 1-41 klasside kaupa.pdf Suurus: 25.46 KB  Tõmbamised: 309
Vasta

hurrraaa!! jeee, me oleme esimesed!! Toungue ...tagantpoolt... Big GrinBig GrinBig Grin

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Vasta

PlyVal64 Kirjutas:Villu, Sina pead veel absoluutse lõppkohaga kannatama aga lepi teadmisega, et see jääb vahemikku 42-47 ja hetkel ongi just tagumine lõpp kontrollis-ülearvutamises. Ma olen aus, vahepeal saab numbrirägastikust ilge siiber Big Grin


Nii, ja ka "sportlikust aspektist" tulemused esimesed 41 kohta klasside kaupa. Siin ei ole arvestatud KP'de läbimist ehk lihtsalt punktipõhine üldjärjekord.

Noo jaa, siis pidime ikka mingi arvestusega väga metsa panema, oma puu pea arvestustega sõitsime ikka suht täpselt. Aga eks ootame tulemused ära.

Ja üks tähele panek, et kui Reigo ja Veiko startisis minutiliste vahedega ja sakp-st sõitsid täpselt ühel ajal läbi, miks üks saab 50 karistus punkti, aga teine saab 90.

Aia Racing
Vasta

Villu, mõtle PEAGA: ainult stardis ja Võhmas LK-3 peale minnes (kahe erandiga) oli stardiaegade ehk ajaarvestuse aluseks täpselt 1 minut. Peale LK-1 oli selleks finiðisse jõudmise aeg aga starti ei saanud ma iga minuti tagant lasta.
Mina võtan selle kellaaja, mille on mulle kohtunikud lõigu algusajaks Ajakaardile märkinud ja mis oli ka võiduajajatele lõigu algusajaks. Sinul ju peaaegu ideaalne rida, millest Sa aru ei saa???

Start 9:18, jõudsid kenasti õiges järjekorras LK-1 starti. LK-1 tulemus 32 karistuspunkti, finiðis AKP-1 ajaks märgitud 10:06. Lõik 75 min, ideaalaeg AKP-2 11:21, kohal oled olnud 11:22 ehk 0 karistust. Järgmise lõige aeg 135 min, ideaalaeg 13:37, punasega kirjas, et jõudsid 13:40. Seega 2 karistust, minutite 39 ja 40 eest. JNE. Esimene salajane 0, teine 1 hilinemist. Ideaalne või kuidas???

Hommikul "venis" rivi pikemaks u. 30 minutit ja Põltsamaal 1 tund. Siiani on mõlemas SAKP täpselt läbinud vaid Arvi Annimäe Mossega.

AGA NÜÜD TEEME NII, ET KEEGI ENAM LOLLE KÜSIMUSI EI ESITA!!!!
Vasta

PlyVal64 Kirjutas:Villu, mõtle PEAGA: ainult stardis ja Võhmas LK-3 peale minnes (kahe erandiga) oli stardiaegade ehk ajaarvestuse aluseks täpselt 1 minut. Peale LK-1 oli selleks finiðisse jõudmise aeg aga starti ei saanud ma iga minuti tagant lasta.
Mina võtan selle kellaaja, mille on mulle kohtunikud lõigu algusajaks Ajakaardile märkinud ja mis oli ka võiduajajatele lõigu algusajaks. Sinul ju peaaegu ideaalne rida, millest Sa aru ei saa???

Start 9:18, jõudsid kenasti õiges järjekorras LK-1 starti. LK-1 tulemus 32 karistuspunkti, finiðis AKP-1 ajaks märgitud 10:06. Lõik 75 min, ideaalaeg AKP-2 11:21, kohal oled olnud 11:22 ehk 0 karistust. Järgmise lõige aeg 135 min, ideaalaeg 13:37, punasega kirjas, et jõudsid 13:40. Seega 2 karistust, minutite 39 ja 40 eest. JNE. Esimene salajane 0, teine 1 hilinemist. Ideaalne või kuidas???

Hommikul "venis" rivi pikemaks u. 30 minutit ja Põltsamaal 1 tund. Siiani on mõlemas SAKP täpselt läbinud vaid Arvi Annimäe Mossega.

AGA NÜÜD TEEME NII, ET KEEGI ENAM LOLLE KÜSIMUSI EI ESITA!!!!

Sellega nüüd asjad selged, ajasin ise vähe sassi. Vabandan et segadust tekkitasin. Smile

Aga mis ma siit järeldasin, lisakatsetel peab paremat tulemust näitama. Pea aegu 100 karistus punkti + ristsõnaga alt minek.

Kuid siiski üritus oli super ja järgmine talv kindlat kohal jälle.

Aia Racing
Vasta

Ekipaaþ 56 on väga rahul nii korralduskomitee, kaasvõistlejate, kui ka oma esmakordse esinemisega Smile Tänud kõigile!
Siiski tulemuste arvestamisel on meie arvates väike segadus. Mäletamist mööda tulime jäärajale Võhmasse, ehk siis AKP-3 +1 minutiga (kuigi üritasime 0-i). Nüüd vaatan, et oleme saanud +30. Kuna SAKP näitab meile 0-i ja ühtegi pikemat peatust, kui KP-de (kiired) külastamised me ei teinud, siis IMHO on kusagil näpukas tehtud. Kõige tõenäolisem, et SAKP ja AKP miinuspunktid on omavahel ära vahetatud.
Sellegipoolest me protesti ei esita Smile ja tulemuste ülevaatamist ei nõua. Kohtunikel isegi raske.
Vasta

ma just mõtlen kas iseendale, juba enne rallit, tehtud papist medalile lisada nr 1-he ette, nitrovildikaga, nr 4, 5 või hoopis kuus.
Vasta

Nii, viimased arvutused tehtud, isand Ruudu tähelepanek üle vaadatud ja seetõttu veel terve pakk üle kontrollitud ja nüüd rohkem ei kavatse ma mitte ühte sekundit selle 83 korda N peastarvutust teha.
.pdf Lõpptulemused 2009.pdf Suurus: 28.25 KB  Tõmbamised: 398

.pdf Sportlik üldjärjestus.pdf Suurus: 25.29 KB  Tõmbamised: 460

.pdf Sportlik üldjärjestus kergjõuvankritel.pdf Suurus: 21.48 KB  Tõmbamised: 360

.pdf Sportlik üldjärjestus rasketel jõuvankritel.pdf Suurus: 14.45 KB  Tõmbamised: 406

.pdf Karistuspunktide edetabel.pdf Suurus: 24.98 KB  Tõmbamised: 438


Lõpetuseks tahaks tänada Talveralli organisaatoreid ja abilisi.

Kõigepealt muidugi oma kallist kaasat Tiinat, kes seekord tegi läbi kogu möllu algusest lõpuni (lõpu kaine roolinaBig Grin), kirjutas rada, mõtles küsimusi, tegi raamatupidamist, otsis ja ostis auhindasid, oli kohtunik, arvutas tulemusi jne, jne.

Siis Janekit koos kaasaga, tuntud ka Fotosõidu korraldaja Janek555, kes orgunnis meile Võhma jääraja, teostas linnakatse oma maalapil ja linnauulitsatel koos vajalike lubadega ning muidugi andis lõunal sellele "loomaaiale" süüa.
Loomulikult ka Gerti, tuntud ka kalacompanyna, kes orgunnis õhtuse bändi ja finiðiðampad ning lõbustas rahvast rajapeal oma lõputu energiagaBig Grin

Siis Alvarit, tuntud ka Alwarona, kes võttis viimase nädala enne rallit puhkuse ja tuli mulle oma autoga appi. Tulemuseks LK-1 silumine-märgistamine, "uus radikas" LK-2 testimise käigus, mitu päeva meil elamist (mille hulka kuulus ka kesvamärjukesega bussisõit Põltsamaal kilulinna) aga ka auhindade otsimises kaasaaitamine; kohtunikutöö stardis, AKP-3 ja LK-4.

Herr Didyk on juba meenega tänatud, tema tegi siis jälle kord kujunduse ja SAKP1. Nagu ka Aavo Tamm, kes siis vigadeta Legendi jaoks sõitis enne raja läbi. Kasparit aka RedBaroni, kes raha vastu võttis, laiali jagas ning kohtunikutööga stardis, AKP-3 ja LK-4 tegeles.

Siis osalesid rallipäeval aktiivselt kohtunikutööga loomulikult paljudele "vana tuttav" Marika, kes ikka Talverallidel koos Tiinaga Teid kuskil rajal AKP's ootab. Seekord siis AKP-2, AKP-4/LK-3 ja AKP-5/LK-4.
LK-1 ajavõtt ning turva/pildstamine; LK-3 boksimees, keda enamus püüdis igakülgselt alla ajada ja SAKP2 tegid ära Mario ja Ave, vanad sõbrad ja koolikaaslased.
Veel oli LK-1, LK-2, LK-3 ajavõtt koos kirjutajaga, autojuht mulle ning finiðis Teid vastu võtmas Lembitu aka Jutulind koos Merlega, keda vanad tegijad mäletavad Plätsuniga Hiiumaad vallutamas või Kombiga kihutamas.
Stardis, AKP-3 ja LK-4 juures tegutses stopperiga ka Ivo.

LK-1 oli ajavõtul abiks Janek aka Tox, turvat tegid Janne (Helmuth und Helga) ja aastaid abiks käinud Rauno, Marika järeltulija. Meie oma ju kihutas seekordBig Grin

Legendi trükkis Markel ning numbrid/kleepsud Nord AD. Lällaritega varustas LK-1 Margus ning Andrus võistlusautost 89 "pisike" Laplader.

Eraldi tänaks Uuesalu elurajooni omanikfirmat ja sealseid töötajaid Merikest ja Toomast, kes lubasid oma territooriumil usutavalt üllatusliku ja sportliku lisakatse teha ning rallihommikul olid tulnud tee, kohvi ja saiakestega rajaäärde!

Põltsamaal avitasid meid Kuningamäe kardiraja omanikud, lubades vanakestel õppesõiduplatsi kasutada. Konkreetemalt tuntud mootorispordi vedajad nind sportlased isa/poeg Kallasmaad.

Ja muidugi Voore Puhkekeskust, kes meid kõiki õhtul toitis, lõbustamispinna leidis ja enamust ka öösel sooja tekiga kattis.

Tänud ka Teile, osalejad, üliviisaka käitumise, mittevigumise ja lõbusalt aktiiv-sportliku nädalavahetuse veetmise eest. Nii väheste probleemidega ei ole siiani ükski Talveralli möödunud!

Kui need HEAD SÕBRAD saavad tulla, kallis kaasa on nõus jälle 2 kuud rallilainel elama ja ise ma viitsin 2 kuuga 4 kuu töötunnid hobiks teha, võib kogemata ka 9. Uunikute Talveralli tulla.
Vasta

Pisara võttis silma see suur tänamistevoog Smile Äärmiselt vahva, et meil ikkagi nii palju toredaid sõpru on! Täname ka oma kamikazetiimi poolt korraldajaid, abilisi ja kaasvõistlejaid! Olles samuti päris mitmeid talverallisid läbinud, üleksin ka, et nii hästi sujuvat üritust kui seekord, ei mäletagi. Kõik läks nagu õlitatult! Smile
Ka on hea meel, et oskasime sportlikus arvestuses sõita lausa seitsmendaks, mis polegi just väga paha tulemus. Ristsõna 2 vale vastust aga veeretasid üldarvestuses 22-ks. Aga keda see huvitab - kõige tähtsam on ikkagi fiiling ja see megahea tunne, et sai jälle ära tehtud! Tänud veelkord kõigile!
Aga isiklikult minu meele teeb eriti rõõmsaks meie selleaastane autovalik - ainuke jaapani auto! Big GrinBig GrinBig Grin (Honda tsikkel ei loe)

Järgmise korrani!
[Pilt: picture-69.jpg]
Vasta

wax Kirjutas:Aga isiklikult minu meele teeb eriti rõõmsaks meie selleaastane autovalik - ainuke jaapani auto!
Ja mida me sellest järeldame??? Ainult seda, et ainsa pilusilmse liikurina võib hädapärast autoks lugeda Toyotat! Reaalselt oleks osalenud veel Toyomees vanal Corollal ja herr Annimäe vanal Länkaril. Ja osalenud on veel ka vana "muhvikas" BJ40 sahaga ning Jutulind Datsuniga, mis tänaseks on roostemolekulideks muutumas Big Grin

Samas, mis maa toodang on absoluutses ülekaalus? ITAALIA, Fiat-Lada ilma Nivata. Ja nii ongi, Autosid ehitatakse Itaalias, sõiduautosid Saksamaal, stiilseid masinaid Inglismaal ja lihtsalt tugevaid neljarattalisi Venemaal ja USAs. Omaette teema on igihaljad, igikestvad, ultramugavad ja ultraturvalised rootslased. Veel on olemas Citroen... ja sellega nimekiri lõppebki.

Seega pakun välja, et näiteks 35. Uunikute Talverallil on rajal Fiat Punto Grande, Panda 4X4, Stilo 3D, Alfa Brera, Rover 75 ja võib-olla üks MR2 aga sealt ei leia mitte ühte matsta-kolme-kuute, issand-nooti, arbuusi etc. Siis sõidab mõni C4 "Loeb edition", Avantime, Z3-4 ja pooled masinad on ikka Fiat 500/600, tagavedune Lada ning Mosse.
Vasta

No sel aastal täitus minu Hiacel 25. Nüüdsest võin kobedate jaapanlaste hea nime eest seista küll.
Vasta

Hehe, 35. Taliralli eel arutatakse foorumis et kas BMW E60 on ikka piisavalt uunikum et osaleda ja siis lõpuks leitakse et ei ole, sest ainukese osaleva Sierra omanik kurtis taseme alla kiskumise pärast Smile

Stiiliauhinna saab tiim "Kreisiraadio võttebuss" 2005. aasta Transitis.
Vasta

Muidugi kipuvad kaduma ka mõned Itaalia ulmedisainid. Üks soovitus friikidele Talveralli stiiliautoks: 1978 Bertone disainitud esimese põlve suure ümmarguse tulega Fiat Ritmo!!! Kui see oleks veel oranþ, uhh Big Grin Neid ikka oli Eestis nii mõnigi, täna pole juba aastaid teedel näinud. Cabrio oleks muidugi eriti kõva sõna! Edit: kiire otsing mobiles andis ühe täpselt vastava, hinnaga 1900 eur ja ühe ulmelise Abarth 130TC hinnaga 2850 eur. 10 aastat tagasi naersime Ritmode omanike üle...

Ühesõnaga, eriti haige ja "freaky" lahendus näiteks Tähesõiduks: Toto Cutugno 1980, üürgab SanRemo võidulaul "Solo Noi"
[Pilt: sm2.jpg]
+
[Pilt: e896_27.JPG]
Vasta

Ega ma just rallima kipugi, jutt oli Jaapani toodangu vähesest esindatusest. Vaatan pilte ja .............kas need sõidukid on tõepoolest kõik ületanud 35-nda eluaasta künnise?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne