Vastus on - mina ei tea!
2 - taktilise "ninaga" kolviga , ilmselt mootorratta mootori silinder. Ilmselt 200 või 250 ccm töömahuga, tõenäoliselt 250 ccm ? Suurematest tegijatest DKW-l ja NSU 2-taktilistel justkui 65 mm läbimõõtu originaalis ei olnud aga vb jämedamaks aetud. Ajajärk peaks olema 20-ndate viimased aastad või tõenäolisemalt 30-ndate esimene pool, kuna silindripea eraldi ja alumiiniumist. Kuna pea käib silindri külge ilmselt M10 poltidega
, siis inglise asjad võiks välistada ? Ühe tuletoruga , mis paikneb vasakul küljel? kui karbuss on tagapool. Varasemad Zündappid Z ja EM või mis nad olid, neil oli üks toru, aga neil oli vist karbuss paremal küljel? ja väljalase taga.
Sellel silindril käib väljalase 2 poldiga või ilmselt käib sinna selline alumiiniumist "vahekamber" nagu DKW/L 300-l ?
Nüüd väheke konkreetset juttu ka
. On omal olemas sarnane silinder, aga suurem. Läbimõõt 70 mm, kõrgus 150 mm. Sealt ka tarkus, et al. pea ja M10 poldid
Ka kolb olemas, tagurpidi silindris sees kinni. Sõrm võiks olla 15 mm läbimõõduga. Minu silinder siis äkki 300 ccm? Igatahes mingi suhteliselt levinud asi mitme suurusega mootoritega. Äkki ikka midagi DKW baasil? Pole nende vanemate DKW-dega kokku puutunud, mingeid kirju - märke silindril-peal ei ole näha, kolvi käiku ei oska ka määrata, kolb ilusasti akendel ees ja sees kinni. pikk jutt, .....