UAZ 31512 mootori vahetus
#1

Tere
Teema siis selles et kas UAS mootori ja GAZ 24 mootori vahel on mingi fundamentaalne erinevus ?
Et siis kui tahaks vahetada ?
Probleem selles et ei saa UAZ-i korralikult tööle.Esialgu avastasin et karburaatori 126G kiirenduspump oli totaalselt kinni. Panin teise masina (sõitva) pealt karpa ja ikka jamab.Keegi hea inimene ( ilmselt piirivalvurid) on mingi elektrikala ka sinna sisse poetanud.
Või on keegi kes antud valdkonda hästi tunneb Tallinna ümbruses, kes oskaks aidata ?
Samas kui 24 mootor on parem siis võib ka mõelda vahetusele !

R
Vasta
#2

rmann Kirjutas:Keegi hea inimene ( ilmselt piirivalvurid) on mingi elektrikala ka sinna sisse poetanud.
Aga milles see elektrikala väljendub?
Vasta
#3

tcumen Kirjutas:
rmann Kirjutas:Keegi hea inimene ( ilmselt piirivalvurid) on mingi elektrikala ka sinna sisse poetanud.
Aga milles see elektrikala väljendub?

Tööle läheb alles ( kui üldse ) siis kui võtme lahti lased ja siis ka paugub kui kurat
Vasta
#4

rmann Kirjutas:
tcumen Kirjutas:
rmann Kirjutas:Keegi hea inimene ( ilmselt piirivalvurid) on mingi elektrikala ka sinna sisse poetanud.
Aga milles see elektrikala väljendub?

Tööle läheb alles ( kui üldse ) siis kui võtme lahti lased ja siis ka paugub kui kurat

Usun, et viga peitub süütelukus.

Pole miskit uut siin ilmas.
Vasta
#5

Kas süütenurk kontrollitud? Kui ei siis tee seda kindalsti v lase teha.
Vasta
#6

kylminaator Kirjutas:Kas süütenurk kontrollitud? Kui ei siis tee seda kindalsti v lase teha.

Aga kuidas see käib ?
Või oskab keegi teha seda ja muudki nõu anda ?
Vasta
#7

Otsid el. skeemi ja vaatad, aks juhtmed seal taga on öigesti. Kui on, siis katseta toimivat süütelukku. Siis süüde ka vale ilmselt kui paugutab vms
Vasta
#8

Pakun välja et kala võib olla süütepooli ja starteri omavahelises ühenduses kus sunteeritakse süütepooli eeltakistit läbi tõmberelee kontaktide.Paukuma aga hakkab kui klapid on ebatihedad kas siis seismisest korrodeerunud või ära põlenud.Kui aga pöördes hakkab puterdama siis jagajas tsentrifugaal regulaator on kinni jäänud.Mis värvi on küünlad ja kas kõik on ühesuguse markeeringuga?
Vasta
#9

Vahetus on suht lihtne. Ise tegin sama asja suvel, blokk jäi orginaal aga sisu ja muud vidinad panin 24 omad. Ringi tegin ainult gaasihoovastiku kuna peal 24 sisselaske kollektor (milles on ava piduri vaakumvõimendi jaoks) koos 24 karpaga ja 24 õhupuhasti.
Vahetasin välja ka kõik juhtmed, enne oli seal surra-murra, varastamisi oli palju ja ei saanud täpselt aru kuhu mis juhe läheb, tegemist endise miilitsa autoga.
Helista 56987277 võin pajatada mootori vahetusest ja võin ka pilgu peale visata miks mootor ei tööta korralikult.

Veel on sama teemat lahatud siin:

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=319&...sc&start=0
Vasta
#10

Veel üks asi mida võiks kontrollida on tööjärjekord. Reeglina R4 mootoritel on see 1342 aga Gaz R4 mootoritel on 1243. Kui küünlajuhtmed valesti siis läheb käima aga paugub.
Vasta
#11

kaks viga saab olla:
1. suude liiga hiline
2. tööjärjekord vale.

väikse raha eest võin ikka appi tulla :-)
Vasta
#12

Nii nüüd jälle kodumaal tagasi ja peab asjaga tegelema hakkama.
Vaatan järgi oma ajad ja võibolla võtan siin abipakkujatega ühendust ning äkki kaeme asja üle mis vaja teha on ja mis valesti on !
Tahaks juba tööle saada ja asjaga edasi minna.
Aga tänud vastuste eest .
Vasta
#13

(26-02-2009, 21:26 PM)rmann Kirjutas:  Samas kui 24 mootor on parem siis võib ka mõelda vahetusele !
UAZ mootoriplokk on tehtud tugevam, talub seetõttu ilmselt suuri koormusi paremini. GAZ24 mootoril on silindrihülsid ülevalt fikseerimata ja võivad ilmselt kergemini "ujuma" hakata.

M408-65, GAZ24-77, UAZ, RAF
http://www.garaaz.eu/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne