Kes juba kasutanud ? MPG-Cap 11% - 30% küütuse kokkuhoidu.
#1

Mõtlen proovida sellist asju, kes juba proovinud ?


MPG-Caps™ on 100% orgaaniline mootori töötlusvahend, mis üheaegselt vähendab kütusekulu, lisab mootori võimsust ja vähendab kahjulikke heitgaase. Toode ei sisalda täiteained ja lahusteid, kasutamine on lihtne ja ohutu.
Kui MPG-Caps™ lisatakse kütusepaaki, kus ta lahustub, kannab kütus selle põlemiskambrisse ning selle koostisosad töötlevad metallpindu, tekitades põlemiskambri pindadele, seintele õhukese katalüütilise kaitsekihi, mis vähendab nõe kogunemist süüteküünaldele, kolbidele, kolvirõngastele ja klappidele, mis omakorda pikendab süüteküünalde ja süütepoolide, summutisüsteemide ja heitgaaside katalüsaatori tööiga.
Katalüütiline kiht tekitab poleeritud pinna efekti silindris, mis võimaldab kütuse paremat voolamist, mis jällegi soodustab mootori sujuvamat tööd ja pikendab selle eluiga.
Katalüütiline kiht piirab kuumuse levikut mootori plokki, mille tulemusena on kütusel võimalik põleda kiiremini ja kõrgemal temperatuuril. Tõuseb kompressioon, kogu põlemisprotsess algab ja lõpeb põlemiskambris. Põlevad ära mürkained, väljuvate gaaside temperatuur on madalam ja kogus väiksem.Katalüütiline efekt kiirendab kütuse põlemist töötakti algfaasis, mille tulemusena endise kütusekulu juures pöörded suurenevad, ehk harjumuspärastel pööretel sõites kütusekogus väheneb.MPG-Caps™ asendab pliid- mis kaitses klappe, kuid mida ei leidu euronormidele vastavas bensiinis, samuti tõstab kütuse oktaanarvu 0,5-1 ühikut. Eemaldab silindrist põlemisjäägid, mis pärsivad mootori tööd ning vähendab detonatsiooni, järelkäimist ja jääkainete poolt põhjustatud paukumist tänu vähenenud tahmajääkidele ja tõusnud oktaanarvule. Õhku paiskuvate heitgaaside kogused vähenevad oluliselt.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta
#2

Njaa, kõlab nagu ühe tuttava tuttava promotud imekarbike, mille teibid bensiinipaagi külge ning see kuidagi "suunab kütusemolekulid ühte suunda", pärinevat Venemaalt ning kujutas endast epovaigu sisse valatud plönni. Hinda küsiti ka suurusjärku 2000 meie raha. Tootja lubavat ka imelisi kütusekulu vähenemise numbreid.

Äkki oskab keegi selle keemia toimeaine kohta ka pajatada, millest see "katalüütiline kaitsekiht" koosneb ning mis need salajased koostisosad on Smile

Muidu kõlab see nagu suvaline teleturu reklaam...
Vasta
#3

No mind ajab see küll ausaltöeldes muigama... no mis kuradi imetabletid ..vähendavad küttekulu, saastet jne. tohutult.... hea, et värvi läiget ei paranda ja aastaarvu autol ei vähenda . Kunagi mingi tüüp kuskilt messilt hakkas mu sõbrale ka neid kaela määrima. Et kokkuhoid missugune. Need brosüürid mis ta jagas olid täiesti ajuvabad. Ja arvutades tuli sama hind nende tablettidega mis niisama korralikust tanklast kütet osta. Ja kusjuures need on päris kallid asjad. Aga eks igaühel on õigus järgi proovida ja enda autole neid sisse uhada. Mu isiklik arvamus on, et see on jälle lihtsalt üks inimeste petmine...

Estonian Chopper Forum www.estonianchopper.com
Vasta
#4

kõige apremini aitab ikka svamm gaasipedaali all (tõestatd fakt) või annad auto naise kätte (viimase puhul minu keskmine 14l sajale kahaneb 8l sajale peale Smile)
Vasta
#5

Mul on ROVER 825 SDI 97a, jargmisel kuul on vaja tehnoülevaatus teha, sellest vaja vähendama CO, otsin mingit võimalust.
Vasta
#6

taavi Kirjutas:kõige apremini aitab ikka svamm gaasipedaali all (tõestatd fakt) või annad auto naise kätte (viimase puhul minu keskmine 14l sajale kahaneb 8l sajale peale Smile)

Rull Rahva Häält sobib ka aga ainult Rahva HäältBig Grin ma enda auto gaasipedaali alt leidsin seda kui vanaonu käest kätte sainBig Grin Ju oli muidu liiga äkiline.

Mis tabletidesse puutub siis äkki oleks mõistlikum ikka mingi mehaaniku juurest läbi minna roveriga. See kindlasti tunduvalt mõistlikum kui imeravimid. Minu mõtlemise järgi vähemalt..
Vasta
#7

Kas neid tabletta peab võtma enne sööki või peale sööki ?
Juhul kui neid paaki kallata, siis ainumas ehvekt, mis nad anda võivad on osalise küttetorustiku ummistumise kaudu saavutatav kütuse kokkuhoid.
Isegi Buratino kergitaks sellise jutu peale imestunult kulmu Big Grin

P.S. Edu sulle müügitöös, aga see foorum ei ole õige sihtgrupp teleturu kaupadele.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#8

korvimees Kirjutas:P.S. Edu sulle müügitöös, aga see foorum ei ole õige sihtgrupp teleturu kaupadele.

Seda minagi vaatama jäin, et soodaefektiga idamaade tarkustel rajanev lääneriigis valmistatud, sõltumatu instituudi poolt testitud ja minu oma proffessori poolt soovitatud huinja, mis aitab sind suvalise seitsme probleemi puhul Big Grin Juba tutvustav tekst on nii jabur, et kolmanda klassi põnnigi võtaks punastama...
Vasta
#9

Tea, kas vahetus ei sobi? Annaks nende tablettide vastu kaalualandamis-sõrmuse ja paki peenisepikendus-sigarette.
Vasta
#10

Auto jaoks on ikkagi kütus ja tabletid jäägu inimeste raviks. aga foorumikaaslase Kadjakas pakutud variant on ka täitsa hea...Smile

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#11

Eks iga natukese aja tagant käib mõni tabletimüüja oma võrkturunduse (antud juhul siis Amway?) imet kiitmas ja ullikesi otsimas. Enam ei viitsi isegi neid vanu teemasid välja kaevata.
Konkreetsed küsimused:
Palju konkreetselt maksab?
Kes garanteerib isiklikult mootori säilimise ja lubatud kütuse ökonoomia.

Arvan, et kuniks neile küsimustele vastust ei ole (ja teadaolevalt ka ei tule), võib selle teema lukku panna.

ps. millegipärast ei usu, et teemaalgataja puhul tegu lihtsalt huvilisega, ei tea küll miks...


Vasta
#12

Aziodiv Kirjutas:MPG-Caps™ on 100% orgaaniline mootori töötlusvahend, mis üheaegselt vähendab kütusekulu, lisab mootori võimsust ja vähendab kahjulikke heitgaase. Toode ei sisalda täiteained ja lahusteid, kasutamine on lihtne ja ohutu.
Kui orgaaniline, siis ei sobi sünteetilise õliga.

Aziodiv Kirjutas:Katalüütiline kiht tekitab poleeritud pinna efekti silindris, mis võimaldab kütuse paremat voolamist, mis jällegi soodustab mootori sujuvamat tööd ja pikendab selle eluiga.
Miks kütus peaks silindris voolama, ega sa ZIL-ga ei sõida, et kallad lihtsalt bensiini läbi mootori maha?

Aziodiv Kirjutas:Katalüütiline kiht piirab kuumuse levikut mootori plokki, mille tulemusena on kütusel võimalik põleda kiiremini ja kõrgemal temperatuuril. Tõuseb kompressioon, kogu põlemisprotsess algab ja lõpeb põlemiskambris.
Järelikult varsti kuumeneb üle, kuna soojus ei kandu jahutussüsteemi. Kõrge kompressiooni tõttu suurenevad koormused väntmehhanismile ja väheneb selle tööiga.

Aziodiv Kirjutas:Põlevad ära mürkained, väljuvate gaaside temperatuur on madalam ja kogus väiksem.
Miks valada mürki paaki, kasuta ikka kütust.

Aziodiv Kirjutas:Katalüütiline efekt kiirendab kütuse põlemist töötakti algfaasis, mille tulemusena endise kütusekulu juures pöörded suurenevad, ehk harjumuspärastel pööretel sõites kütusekogus väheneb.
Kui kütus põleb liiga kiiresti, toimub plahvatus. Surve silindrites suureneb ohtliku kiirusega ja tulemuseks on mootori küljelt paistvad kepsud.

Aziodiv Kirjutas:MPG-Caps™ asendab pliid- mis kaitses klappe, kuid mida ei leidu euronormidele vastavas bensiinis, samuti tõstab kütuse oktaanarvu 0,5-1 ühikut.
Tänapäevased mootorid ei vaja plii-lisandeid.

Aziodiv Kirjutas:Eemaldab silindrist põlemisjäägid, mis pärsivad mootori tööd ning vähendab detonatsiooni, järelkäimist ja jääkainete poolt põhjustatud paukumist tänu vähenenud tahmajääkidele ja tõusnud oktaanarvule. Õhku paiskuvate heitgaaside kogused vähenevad oluliselt.
Järelikult mõeldud mootorile, mille osad süsteemid ei funktsioneeri, pooled küünlad ei tööta. Mittetöötav mootor muide ka ei levita heitgaase.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#13

Tere!

Tuttav andis mulle mõned need tabletid. Kütuse kokkuhoius, mootori hääles ning -võimsuses muutust ei täheldanud. Ühesõnaga- pettumus, heh.
Vasta
#14

siim83 Kirjutas:Tere!

Tuttav andis mulle mõned need tabletid. Kütuse kokkuhoius, mootori hääles ning -võimsuses muutust ei täheldanud. Ühesõnaga- pettumus, heh.
Ülla-ülla Wink
Tõsisemalt- miks selliseid selgelt reklaamiks postitatud BS sisaldavaid teemasid moderaatorite poolt ära ei kustutata?
Vasta
#15

Mina julgelt võin öelda et kasutasin terve suve enda masinal neid tablette.
Kas asi on minu või tablettides,aga tõesti asi muutus paremuse poole.
Ma nüüd ei mäleta kas ühe tableti v tervelehe hind oli 50kr.Kuid 30% seal seda kokku hoidu küll polnud.

Üki-kaki-kommi-Rommi.
53950015
msn:Rommir@windowslive.com
Vasta
#16

Ei kustuta sellepärast kuna tegu on ju ilmselge BS ja tundub, et juttu jätkub sel teemal siin päris palju...
Vasta
#17

Egas sellised tabletid autole mõju, ikka juhile. Loomulikult ei pea juht neid sissesööma...
Vasta
#18

olen ise ka kasutanud, kuna juhtusid tasuta kätte. küttekulu vähenemine oli ala 0.5 l/100 vähem (st minu rondi kohta mitte oluliselt vähem), aga metallile just hästi ei mõju. Oktaani arvu vaevalt, et see pill tõstab, aga see eest sisaldab hulga põlemiskiirust tõstvaid ühendeid. Orgaanikast on asi ikka ka väga kaugel.
Pigem nõustun, et svammi pedaalialla panek hoiab rohkem kokku ja säästab mootorit kui see pill.

huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Vasta
#19

katsun ise, siis vaatan..
Vasta
#20

Aziodiv Kirjutas:katsun ise, siis vaatan..

Tabletti või svammi?

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne