diisel mersu kysimus.
#1

tere!

Juhtus selline huvitav lugu: s6itsin ja asi läks nagu lennuk käesSmile

Järsku hakaks j6ud ära kaduma ja gaasi p6hja vajutades nagu minek kadus päris ära..Jäin ka korra seisma ja uusesti kohalt minnes oli nagu ok , aga natukese maad edasi hakkas jälle jamama..

Sain koju , kodu ees v6tsin huvipärast filtri maha ja kallasin tyhjaks . sealt eriti mingit muud kraami ei tulnud..Puhkusin ka sealt läbi ja läbi väikse takistuse tuli 6hk läbi (3x läbi Big GrinBig Grin).

Panin TÜHJA filtri tagasi ja panin käima , muidugi otsustas auto välja surra ja enam mitte käivituda..Sad

1) millest v6is tekkida selline v6imsuse kaotsiminek , et yldse edasi ei läinud enam

2) kuidas selle nyyd uuesti käima saaks...?

autoks 1986 MB 190 D 53kw

Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

Kui filtris kütust pole, auto ei käivitu. Kolm edasist varianti: pumpad pumba juures oleva lisapumbaga kütuse ülesse (kui selline on), käiad starterit tappes kütuse ülesse või siis valad filtri kütust täis ning käivitad siis. Ise eelistaks esimese variandi puudumisel viimast.

Kui käima saad, siis saad edasi vaadata, miks diislist lennuk sai.

A.
Belarus S124 (250 D)

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

Õli on karteris ikka alles?

Dad.
Vasta
#4

Küte tuleb üles jah saada. Kuidas vanemal pihustite ülevool/tagasivool lahendatud on seal ja kus täpselt karterituulutus asetseb ma ei tea aga MB C 220 igastahes muutub concorde tüüpi maismaa lennukiks siis kui ülevoolu voolik on puruks/otsast ära löönud- ehk siis väsinud ja siis seal klapikambri kaane peal on ka karterituulutuse toru (plastist- elik purunev) mis läheb kollektorisse. Antud juhul olid siis esinduse omad seal kattekaane all ringi retsinud ja selle tuulutuse plast-toru natuke katki teinud mille tulemusena hakkas mootor sealt vahelt puruks ülevoolu poolt pritsitavat kütust sisselaskesse venitama.... ütlen ausalt siis oli olukord ikka väga bljääd.. ~5600 pööret, minek kui reaktiivil ja kõik muud "hüved".
Selle mootoriga pole nii kokku puutunud, kuid soovitaks kõigepealt ka ülevoolud/tagasivoolud (pihustite siis) üle vaadata. Nii mõndagi autot näinud mis hakkasid just veninud/puruks ülevoolu/tagasivoolu vooliku pärast selliseid imelikke trikke tegema. A eks targemad annavad ka nõu
Vasta
#5

Kuna tegemist vana diisliga, millel elektroonikaga ei ole miskit pistmist, siis suurima tõenäosusega on probleem sul puudulikus kütuse kätte saamises.

Vaheta kindlasti filter ära. see, et sealt miskit välja ei tulnud ei tähenda, et ta kinni ei võiks olla. teise asjana on tavaliselt enne etteandepumpa vahel veel üks väikene plastmassist filter. vaheta ka see ära(juhul kui see on muidugi). etteandepump asub eest vaadates mootori paremal küljel kõrgsurvepumba paremal küljel ja see plastikust filter pesitseb seal vooliku vahel.

ja auto ei otsustanud ise välja surra. välja suretasid ta sina, kui enam kütust ei andnud. oleksid pidanud filtri täis valama ja siis alles käivitama.

ja kui käivitad, siis soovitaks mõned pihustitorud veidi lahti keerata, et õhk lihtsamini välja tuleks...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#6

........................
Vasta
#7

Proovi igaks petteks ka otse, e. kütus kanistriga mootoriruumis, otse kõrgsurvepumpa. Lisaõhk diiselmootoril ei ole ka hea, vahel imeb kehvalt kinnitatud filtri juurest.
Vasta
#8

Killer666 Kirjutas:Nii : korralikud inimesed kah , ärge enam edasi lugege.


Veidi tundlikumat teemat kah:
Väga paluks kedagi , kes on erinevate kytustega ekspermineteerunud , palun psis yhendust v6tta. Tahaks veidi muljeid jagada ja n6u kysida.

Nuuh ja kas peale sinu experimenti läks sul see masin lennukiks ? Mida sa sinna paaki siis valasid ?
Vasta
#9

Diiselmootori kütusefiltrit ei panda KUNAGI tagasi! See esiteks.

Teiseks seleta lahti, mida tähendab läks lennikuks. Siis saad vastuseid. Kas läks lõhkuma?

Kui välja suri, siis ei saanud kütust kätte. Mootori küljes on kütuse peenfilter ja enne etteandepumpa peab olema jämefilter, mõlemad on vahetavad, remontimisele ei kuulu. Paagis peab olema lisaks imisõel, mis kah vahel umbe läheb, kui kokkuhoiu huvides kütustega katsetatakse.
Vasta
#10

lennuki all pidasin silmas , et lendas niimoodi edasi minda , et piisas vaid nati gaasi anda... No nagu töötas normaalselt..

Kas keegi teab kuidas sinna paagi s6elale ligi saab?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#11

Mul kogemus selline Perkins diisliga, et paaril korral hakkas paremini edasi minema äkki. Sain niimoodi paarsada meetrit sõidetud ja surigi välja. Selgus, et paagis sõel ummistunud. Seda juhtus, kui kasutasin vaati kogutud ( teate küll, kuidas see vaati sattus) kütust, mis oli roostesodine. Tanklast võetud diisliga seda enam ei juhtu, kui ikka aeg-ajalt filtreid vahetada.
Pakun siis välja, et kui "lendama" kippus, sai vähem kätte ja otsige viga filtritest- sõeltest- torustikust.
Terv. Veteran.
Vasta
#12

Veteran Kirjutas:Mul kogemus selline Perkins diisliga, et paaril korral hakkas paremini edasi minema äkki. Sain niimoodi paarsada meetrit sõidetud ja surigi välja. Selgus, et paagis sõel ummistunud. Seda juhtus, kui kasutasin vaati kogutud ( teate küll, kuidas see vaati sattus) kütust, mis oli roostesodine. Tanklast võetud diisliga seda enam ei juhtu, kui ikka aeg-ajalt filtreid vahetada.
Pakun siis välja, et kui "lendama" kippus, sai vähem kätte ja otsige viga filtritest- sõeltest- torustikust.
Terv. Veteran.
Eip , mul lendab madallennus , kui gaasi vajutan ikka , st , et kui auto normaalselt edasi läheb . see ei ole probleem .

Pigem jama ikka selles , et nyyd ta jääb juba vahest päris seisma kohe..

Ennem esmaspäeva uut filtrit ka ei saa...

Kas ei v6i sellist teemat olla , et on äkki suvine kyte , mis kisubmidagi umbe.. Bmws kyll mingit jama ei olnud.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#13

Kas vesi läbib ka kyttefiltri v6i jääb filtrisse pidama?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#14

vesi üldjuhul peaks ikkagi jääma filtrisse pidama. aga kuidas sul vesi paaki sai? kas proovisid ka neid uusi "tablette", et vala vesi paaki, lisa tablett ja sõidab mis müriseb....Smile

ok, nali naljaks, aga vesi peaks siiski jääma ka paagisisese sõela taha kinni enamaltjaolt. ja filtris vajub vesi põhja, kuna kütte tihedus väiksem. seetõttu ka paljudel sõidukitel filtri all kork vee välja laskmiseks....

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#15

Killer666 Kirjutas:tere!

Juhtus selline huvitav lugu: s6itsin ja asi läks nagu lennuk käesSmile

Järsku hakaks j6ud ära kaduma ja gaasi p6hja vajutades nagu minek kadus päris ära..Jäin ka korra seisma ja uusesti kohalt minnes oli nagu ok , aga natukese maad edasi hakkas jälle jamama..
Toungue

Ilmselgelt on viga ummistunud peenfiltris. Pöördesse aetud mootori etteandepump ei jõua läbi ummistunud filtri värsket kütet peale tõmmata ja jättab kõrgsurvepumba nälga. Pöörete rahunedes ehk madala pöördega tuleb kütust filtrist piisavalt läbi, et pumpa ära toita. Rahulikult kulgedes saaks sõita küll. Pöörete kasvades anomaalia kordub. Kütusefiltri puhtust silma järgi ega puhumise teel hinnata ei saa. Tema sisemuses asuva paberkäsna ülitillukesed poorid on kas umbes või ei, kolmandat võimalust pole.
Vaheta filter!!
Vasta
#16

Nii!!
Möödunud siis umbes 20-30kkm. edit: muretult.
[Pilt: 148-H102WK.jpg]
Selle asemele ma toona panin bmw 318i suure bensiinifiltri. Katsetamise m6ttes.Aga ajutine asi nagu oli ja alal ta jäigi. Eile sai l6puks see filter täis.
Ostsin siis sellise , nagu siin pildil .Pull on aga see ,et ta kipub vahest ikkagi ummistuma. Kas tohiks panna sinna vahele ajutiselt selle tavalise bensuka paberfiltri(no see läbipaistev ,seest kollane ja koonusjas) , et äkki see koonus ei ummistu nii tihti ära.

Ajutiselt m6tlen , et saan selle paagitäie ära s6ita. Edaspidi olen ise lihtsalt kytusega ettevaatlikum.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#17

Üldiselt ummistub kehva kütusega igasugune filter. teiseks on asi selline, et kui paned parema läbilaskevõimega filtri, siis see s*tt mis enne jäi sinna filtrisse kinni, liigub nüüd edasi kas siis peenfiltrisse, või hullemal juhul otse pumpa. ja teadagi mis siis juhtub. arvan et sul neid 20 krooniseid filtreid on odavam paar tükki ära vahetada kui osta uut kõrgsurvepumpa või kasvõi paari peenfiltrit...

On olnud juhus ühe vanema autoga, kus siis masin suri välja. Peale selle voolikute vahel oleva jämefiltri vahetust korraks käivitus ja siis suri jälle välja. Niimoodi sai neid filtreid järjest 4tk ära vahetatud kuniks siis masin käima otsustas jääda....

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#18

Paak tuleb maha võtta ja läbi pesta. Enda mersu kaubikul sai enne paagi läbipesu päris mitu filtrit ära vahetatud .

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#19

Kuna etteande pump lutsutab paagi sisu koguaeg läbi tagasivoolu klapi ringiratast, siis oleks mõtekas paigaldada enne etteande pumpa settefilter..see on selline klaasist anumaga filter mida saab tühjendada, kui klaasist anum enam läbi ei paista..paagi pesu???? need kollid mis seal sees on ei pruugi kõik ennast kätte anda ja kleebuvad ikka paagi seintele ja mis kinni on see olgu siis kinni. Aga küttest niipalju et 200 L tühja plast vaadi panin kõrini täis ja peale 12 kuud talvel valasin tühjaks ...siis põhjast sain musta sodi ja 15 L jäätunud vett!!!!!Parim separaator on settimine.Edu kõigile.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#20

1)Kas sellest kollase paberiga paberfiltrist läheb kyte läbi? keegi väitis , et see sobib ainult bensiini jaoks.

S6elaga on lihtne , kui kyte on sees , siis natukene raputan ja lasen kytte tagurpidi välja. Siis on s6el ilusti puhas(läbipaistev ju) .ilgelt jama on seda protsetuuri korra-paar päevas teha. Mingid kahtlased mustad tükid on sees.
Kuigi nüüd on ilus puhas küte sees , aga solk on ikka sees.
2)Kas on v6imalik , et mul on see etteandepump rikkis , nimelt peale igasuguste filtrivahetustega kulub alati metsik aeg käiamisele , ennem , kui kyte uuesti yles tuleb. Kas k6rgsurvepump ise ka imeb?

Pole midagi targemat teha
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne