diisel mersu kysimus.
#41

(20-12-2009, 12:49 PM)mesamees Kirjutas:  Kõrgsurvepump ei peagi ise imema,milleks siis etteandepump olemas on.
Ma ei tea. Bmwl on ju ka el. pump paagis ,aga pump imeb siiski ise ka. Lihtsalt kui kyte peaks otsa saama siis kytte yless saamisega kulub tykk aega.

Nagu m ateeoriat lugend olen tundub see mb reaspump päris töökindel olevat.


edit:
et siis kuna tagasijooksust ei tule midagi siis v6ib olle k6rgsurvepump ise umbes ?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#42

Loll lause siia

Aga kontrolli ka seda, et kütusepaak ikka õhutatud oleks.

Proovi ilma korgita.Ennemgi jamasid olnud, et ei saa õhku
Vasta
#43

No keera peenfiltri peale minev toru lahti ja pumpa käsipumbaga,sealt peab hakkama küte kohe tulema.Siis keera toru kinni ja keera väljuv toru lahti,sealt peab samuti küte tulema.Kui juba niikaugele said on küte ka pumbas olemas.
Vasta
#44

(20-12-2009, 21:36 PM)uko Kirjutas:  No keera peenfiltri peale minev toru lahti ja pumpa käsipumbaga,sealt peab hakkama küte kohe tulema.Siis keera toru kinni ja keera väljuv toru lahti,sealt peab samuti küte tulema.Kui juba niikaugele said on küte ka pumbas olemas.

Käsipumabaga tuleb kyte yles jämefiltrini. Siis kui juba kyte yleval on , siis hakkab hoova vahelt välja ajama. Proovisin teisel samamoodi. Kui v6tsin peenfiltri lahti , siis käiates hakkas sealt ka kytet voolama,
Järeldan , et etteandepump on korras. Aga pumba tagsijooksust ei tule midagi.

Tekkis selline m6te ka , et kuna auto on kylmas koguaeg, äkki on pumbas kyte ära hangunud?
M6tlesin , et prooviks kuidagi soendada seda asja.

Kas oleks paha m6te , kui v6taks grillsütt ja paneks mingi panniga auto alla? Eks passiks ise ämbriga k6rval. V6i on väga loll m6te? Saaks 6li ka vedelaks ja starer äkki ajaks vähe pikemalt ringi.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#45

Kumb filter Sinu arvates on jämefilter ja kumb peen.Sõidukatel jämefiltrit üldiselt pole.Keera peenfilti pealt tagasivool lahti,sinna tuleb vist ka pihustite ülevool,ja käsipumbaga muudkui pumpa las ajab läbi sellest pole midagi.Kõrgsurve pumbal on tagasivoolu peal surveklapp.Enne tagasivoolust midagi ei tule kui see klapp avaneb.
Vasta
#46

Ee jämefilter asub ennem etteandepumpa ja vbolla on ise pandud. Yks jämefilter v6i s6el peaks ka paagis olema. Aga see ei ole teema.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#47

(20-12-2009, 21:55 PM)Killer666 Kirjutas:  Kas oleks paha m6te , kui v6taks grillsütt ja paneks mingi panniga auto alla? Eks passiks ise ämbriga k6rval. V6i on väga loll m6te? Saaks 6li ka vedelaks ja starer äkki ajaks vähe pikemalt ringi.

Ise olen mõelnud ühe rauaga elektripliidi peale. Tänapäevastel lääne pliitidel on 1. aste päris madala kuumusega... alla 100C vist isegi. See plaadike oleks paras alt vastu karterit sättida. Lihtsalt idee.
Vasta
#48

Nu oleks elekter v6tta , siis saaks plokisoenduse taha lykata Wink

Pole midagi targemat teha
Vasta
#49

Reaspump ei ime ise midagi, sinna peab kütuse sisse SURUMA.

Söepann on ohutu, kui ise kõrval olla ja mootor just ei leemenda põlevast vedelikust. Aga ettevaatlik tasub ikka olla. Kusjuures veeämber viska parem kaugele ära - kui diislikütus või õli kord süttib, siis vesi ei aita ja võib isegi asja hullemaks teha. Ikka autokustuti või veel parem, viiekilone...

Milleks asja keeruliseks ajada.

Kui etteandepump lööb, siis piisab ju kõrgesurvepumba kuuma veega ülevalamisest ja peaks ka suvine kütus võtma jalad alla.

Kõrgsurvepumba tagasivoolust peab käsipumbaga pumbates kütust tulema. Nagu juba mainiti, siis nii pumba kui pihustite tagasivoolud ühinevad peenfiltri peal.

Kõrgesurvepump on küll VÄGA töökindel, kuid aastakümned teevad oma töö ja külmaga need tavaliselt ka koolevad. Kindlaks saab sed ateha ainult nii, et võtta mõni pihustile minev survetoru maha ja mootorit ringi ajades peab sealt KORRALIKULT pritsima.

Aga alusta nüüd näiteks pangetäie keeva vee valamisest kõrgsurvepumbale. Ja ära unusta seiskamisklappi tagasi keeramast - vesi pumba sees on paha-paha.

Õnneks aitab emake kloodus - neljapäeval peaks ka suvine kütus jälle voolavas olekus olema...Rolleyes
Vasta
#50

Mersu S124 2,5d kohta õpetab autoga kaasas olev tehaseinstruktsioon, et vajadusel võib suvisele kütusele lisada teatud koguse normaalbensiini, seda siis kui kütus on ära tahkunud. Antud on ka täpne doseerimiskogus.

Endal pole põhjust olnud proovida, kuna siiani on -20'ga öö otsa õues seisnud auto tõrgeteta ennast käima köhatanud. Hea aku, korras eelsüüteküünlad ja õige talveküte on siin ka abiks. Ja ei ole värskelt remonditud mootor: spido järgi ees 303K, reaalselt nähtavasti sada/paarsada tuhat rohkem.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#51

Minu W124 põkal 600+K kellapeal ja pole ka probleeme.
Vasta
#52

pole küll mersu,kuid mure hoopis bmw 2.4 tavalise diisliga (ilma turbota)
jama seisneb selles,et külmaga vajab pikalt käiamist ja ajab peale seda musta välja,samas soojalt läheb kohe tööle ja musta välja ei aja ?
Vasta
#53

Pumba rihm vb 1 hammas vale.
pumba reguleerimise ulatusest vb kraadike vale.
pumbal on vist ka üks reguleerkruvi kust rikkust sai sättida. vb liiga põhja keeratud ja köhib liiga suure koguse silindrisse, mida pees küünlad ei suuda süüdata, mingi hetk kui käivitub lööbki musta pahvaku välja.
Alati aitab ka vabalthingaval uus õhufilter. Siiamaani on aidanud.
Pikema käiamise mureks võib olla ka allavajuv küte mille vastu saab abi vaid läbipaistava vooliku paigaldamisest et näha kas mulle jookseb kui käivitad. Kui jookseb siis vaja hakata klambreid ja voolikuid vahetama enne pumpa. On juhtunud ka et käsipumba mebraani vahelt immisteb imevähe õhku , piisvalt vähe et käiguühtlust mitte mõjutada aga piisavalt palju et küte maha lasta.
ülevoolu voolikud alati kõik uued kui ostad vana auto. sealt laseb ka küttel maha vajuda.
Plus muud faktorid veel...
Ngu varasemalt öeldi siis eelsüüteküünlad peavad ok olema. kontrolli relee ära.
Ningkõige viimaseks võta pihustid maha ja vii stendi. vb otsad nii läbi et ei tekita kena lehvikut ja ku.evad silindrisse, mistõttu on mootori käivitus ja muu töö küllaltki kehva.
Mul olnud kõiki 2,4 ja 2,5 kui ka 3,0 r6 diisel bmwd. läbikäidud rada.
teatud seadused kehtivad ka kõigi muude vanakooli diislite juures olenemata kas tegu on fiati, peugeoti, opeli või mersuga.
BTW eriti vahva tehnika on veel citroeni 2,1 TD 12v 4 silindriline mootor. siiani õnneks mõlemad ilusti käima saadud ja minek on neil magus, vaatamata et tegu on küllaltki ammu projekteeritud mootoriga.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#54

kuna tegemist esimese diisliga,siis küsiks,et on tal mingid rihma märgid kuskil mida paika ajada ?
pihustid töötavad ilusti,uued küünlad panin,kuid tundub et töötavad !Smile
selge suured tänud !

Vasta
#55

(10-04-2012, 01:16 AM)martvl Kirjutas:  kuna tegemist esimese diisliga,siis küsiks,et on tal mingid rihma märgid kuskil mida paika ajada ?
pihustid töötavad ilusti,uued küünlad panin,kuid tundub et töötavad !Smile
selge suured tänud !

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid238921
Üks kulumiskoht on 524 BMW-l pumba sisendvõlli puks, mille pilt seal postituses. Selle kaudu ka õhu juurdepääs ja kuna võll koosneb kahest osast, mis lihtsa tapiga omavahel koos, siis minul viskas üle 30 kraadise külmaga pool pööret valeks süüte. Selle tapikoha vanal mootoril on ikka väga ära loksutanud. Kui eest rihma kaitse maas, siis näed kas pumba hammasratas on veidi kiivas rihma pinguse suunas. Seda tekitab kulunud puks, sest võll ise on imelühike. Kui sul on ikka sadu tuhandeid sõitnud mootor, siis on pumba vead tõenäolised.
Märkideks rihma vahetusel olid kui nüüd mälu ei peta, torni jaoks augud kusagil pumba hammasratta sees. Ja torn ulatus kusagile kaugemale auku. Igatahes kipub selles asendis kui märgid paigas ja lased rihma lõdvaks, nukkvõll ühe või kaks hammast paigast ära minema ja teda tuleb hoida 19 võtmega otsast või siis hiljem panna kohe hammasratta taga oleva nelikant võlliosa üks külg horisontaali. Sinna peaks ka miski suurem võti peale minema, kas 36 või sinnakanti. No keeruline seletada, ehk leiad meistrimehe, kes aitab. Mul ei jäänud rihma vahetusel mitte pump valeks vaid just nukkvõll, see kuram ei seisa ise paigal, tahab oma asendisse minna. Siis pole autol jõudu.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#56

Nii sai uus õhufilter ostetud,kuigi vana tunudus silmajärgi ka puhas,uued tagasi/ülevoolu kummivoolikud.
Nädalavahetusel paigaldan ka läbipaistva vooliku et näha mullide kohta,homme peaks küünlad vahetama,tuttav rääkis et peab mingi spetsvõtmega neid keerama ?
küünaldele vool tuli peale,kuid kas naad ka kuumaks lähevad ei tea !Smile
üldiselt küsimus veel selline et kust ta tahhomeetrile impulsi võtab ?
bensiinimootor saab selle ju süütepoolilt aga diisel ?
ostsin uued kellad samamarki auto pealt seal töötas ilusti,minuomal ei toimi midagi,oeh nagu väikelaps,küsimusi palju Rolleyes
Vasta
#57

Andur peaks olema kuskil starteri juures ja lugema vastavaid nipusid hoorattas.

Nagu ma aru saan siis autoks on 324 D?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#58

324 jh
nii sain mingi kehvad küünlad peale,igatahes nüüd uued Bochi küünlad peal,kuid tuli mingi imelik lagin juurde,ja hakkas musta ajama ?millest see tingitud on ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne