27-02-2009, 18:48 PM
Küte tuleb üles jah saada. Kuidas vanemal pihustite ülevool/tagasivool lahendatud on seal ja kus täpselt karterituulutus asetseb ma ei tea aga MB C 220 igastahes muutub concorde tüüpi maismaa lennukiks siis kui ülevoolu voolik on puruks/otsast ära löönud- ehk siis väsinud ja siis seal klapikambri kaane peal on ka karterituulutuse toru (plastist- elik purunev) mis läheb kollektorisse. Antud juhul olid siis esinduse omad seal kattekaane all ringi retsinud ja selle tuulutuse plast-toru natuke katki teinud mille tulemusena hakkas mootor sealt vahelt puruks ülevoolu poolt pritsitavat kütust sisselaskesse venitama.... ütlen ausalt siis oli olukord ikka väga bljääd.. ~5600 pööret, minek kui reaktiivil ja kõik muud "hüved".
Selle mootoriga pole nii kokku puutunud, kuid soovitaks kõigepealt ka ülevoolud/tagasivoolud (pihustite siis) üle vaadata. Nii mõndagi autot näinud mis hakkasid just veninud/puruks ülevoolu/tagasivoolu vooliku pärast selliseid imelikke trikke tegema. A eks targemad annavad ka nõu
Selle mootoriga pole nii kokku puutunud, kuid soovitaks kõigepealt ka ülevoolud/tagasivoolud (pihustite siis) üle vaadata. Nii mõndagi autot näinud mis hakkasid just veninud/puruks ülevoolu/tagasivoolu vooliku pärast selliseid imelikke trikke tegema. A eks targemad annavad ka nõu