diisel mersu kysimus.
#21

(19-10-2009, 20:29 PM)Killer666 Kirjutas:  Kas sellest kollase paberiga paberfiltrist läheb kyte läbi? keegi väitis , et see sobib ainult bensiini jaoks.
Külmaga võib probleeme tekkida. Praegusel aastaajal ei soovita, kuigi enda RS-09-l kasutan aastaringselt seda papiga varianti.
Vasta
#22

Nii 3.0 R5@ 65 kw.
Ei käivitu. pihustitesse kyte ei j6ua.
Vaakumi membraani kruttisin ära , selles viga polnud. Sealt august nägin , et pump oli seest tyhi(st , et pold kytet täis)
Kas pump peabgi seest tyhi olema? Mis v6ib viga olla? Mida v6iks vaadata?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#23

Suvine küte, parafiini täis filter. Igas tanklas on diislilisandit müügil, isegi talvise küttega võib seda panna, rääkimata suvisest.
Olen 80-ndatel Ikaruse peal suvekütet petrooliga seganud, sai sõita. 1/4 vahekord. Kas tänapäeval pumbad kannatavad ja ma pole petrooli näinud ka enam müügil.
BMW 524TD juures kasutasin väga kehva diiselkütuse puhul 50-100 g 2-taktilise õli lisamist 20-30 liitrile. See ei lase etteandepumba liistakuid kinni jääda (määrib). Lihtsam on õli lisada kui pumpa remontida.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#24

(18-12-2009, 15:24 PM)aavu Kirjutas:  Suvine küte, parafiini täis filter. Igas tanklas on diislilisandit müügil, isegi talvise küttega võib seda panna, rääkimata suvisest.
Olen 80-ndatel Ikaruse peal suvekütet petrooliga seganud, sai sõita. 1/4 vahekord. Kas tänapäeval pumbad kannatavad ja ma pole petrooli näinud ka enam müügil.
BMW 524TD juures kasutasin väga kehva diiselkütuse puhul 50-100 g 2-taktilise õli lisamist 20-30 liitrile. See ei lase etteandepumba liistakuid kinni jääda (määrib). Lihtsam on õli lisada kui pumpa remontida.

Filter kinni ei ole. Aga kas pumba see osa mille kohal on suretus peab kytet täis olema ,?
Ja se 3,0 65 kw pole kyll kindlasti mingi tänapäevane mootor.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#25

Seal ei tohi kütust ollaWink
Vasta
#26

Minuteda peab pump täielikult kütet täis olema.Diisli kõige suurem vaenlane on õhk süsteemis,enne kui õhk väljas pole käima ei lähe.Kunagi 5aastat tagasi olin ise hädas nissani mootoriga,külmaga käima ei läinud.Keerasin pihustil küttetoru lahti andsin starterit kütet ei tule.Võtsin pumba masinalt maha,panin võlli otsa treipingi padrunisse ja treipink käima,poole pöörde pealt küte torudest tuleb(imitoru kanistris).Taas pump masinale tagasi ja tulemus endine starterit andes küttetorust pihustisse kütet ei lähe.Pump käis ka Pakiautos stendis ära,kõik ok pumba näitajad ideaalsed,jäeti isegi üheks ööks stendi surve alla kogu süsteem,hommikul kõik näitajad väga head,Rain vahetas igaks juhuks isegi võlli simmeri ära.Panin kodus pumba masinale ja ikka tulemus endine pumbast kütet ei välju.Ühel päeval hakkasin kapoti all mootorit-pumpa uurima-näppima ja ka seda gaasi trossi ja mis avastasin gaasi vajutades hakkab tross liikuma ja see võll mis läbi pumba kaane läheb peab hakkama ümber telje keerama.Tegelikkuses gaasi vajutades liikus see võll koos trossiga silmaga nähtavalt kõigepealt külgsuunas trossi kõri poole ja alles siis hakkas ümber telje pöörama,konsulteerisin Rainiga ta andis uue kummist rõngastihendi.Kodus pump oli mootori peal kiskusin ettevaatlikult pumbal kaane maha vahetasin tolle tihendi kaas peale,max minuti andsin starterit ja mootor käis ja seda tänaseni.Tangin Statoilist.Kogu küte läheb paaki läbi trehtli milles korralik sõel sees ja ei mingit muret,pole isegi filtert vahetanud kuigi uus seisab riiulis igaks juhuks.Maal metsas pole ootamatul hetkel uut kuskilt võtta kui peaks kiiresti vaja olema.Probleem ilmnes külmaga jus selle pärast,et külmaga tuleb käivitamisel pisut gaasi anda.Tervelt kuu aega jamasin sellega,olles kõik torude-voolikute liitekohad korduvalt üle kontrollinud.Pump ei ajanud isegi kütet välja sealt tihendi vahelt küll aga võttis õhku.Sügisel vahetasin laste nn laste 4x4põlluralli masinal bensu mootori izusu diisli vastu välja.Selleks et pump ei saaks kuskilt õhku imeda ja vigureid tegema hakata panin mootori juurde pumbast kõrgemale väikse paagi kust küte voolab ise vabalt läbi 20.- plastikust filtri otse pumpa ja seni pole mingeid probleeme olnud käivitamisel.
Jutt sai küll pikk,äkki on abiks kellelgi.
Edu sulle.
Vasta
#27

(18-12-2009, 21:13 PM)muska71 Kirjutas:  Minuteda peab pump täielikult kütet täis olema.Diisli kõige suurem vaenlane on õhk süsteemis,enne kui õhk väljas pole käima ei lähe.Kunagi 5aastat tagasi olin ise hädas nissani mootoriga,külmaga käima ei läinud.Keerasin pihustil küttetoru lahti andsin starterit kütet ei tule.Võtsin pumba masinalt maha,panin võlli otsa treipingi padrunisse ja treipink käima,poole pöörde pealt küte torudest tuleb(imitoru kanistris).Taas pump masinale tagasi ja tulemus endine starterit andes küttetorust pihustisse kütet ei lähe.Pump käis ka Pakiautos stendis ära,kõik ok pumba näitajad ideaalsed,jäeti isegi üheks ööks stendi surve alla kogu süsteem,hommikul kõik näitajad väga head,Rain vahetas igaks juhuks isegi võlli simmeri ära.Panin kodus pumba masinale ja ikka tulemus endine pumbast kütet ei välju.Ühel päeval hakkasin kapoti all mootorit-pumpa uurima-näppima ja ka seda gaasi trossi ja mis avastasin gaasi vajutades hakkab tross liikuma ja see võll mis läbi pumba kaane läheb peab hakkama ümber telje keerama.Tegelikkuses gaasi vajutades liikus see võll koos trossiga silmaga nähtavalt kõigepealt külgsuunas trossi kõri poole ja alles siis hakkas ümber telje pöörama,konsulteerisin Rainiga ta andis uue kummist rõngastihendi.Kodus pump oli mootori peal kiskusin ettevaatlikult pumbal kaane maha vahetasin tolle tihendi kaas peale,max minuti andsin starterit ja mootor käis ja seda tänaseni.Tangin Statoilist.Kogu küte läheb paaki läbi trehtli milles korralik sõel sees ja ei mingit muret,pole isegi filtert vahetanud kuigi uus seisab riiulis igaks juhuks.Maal metsas pole ootamatul hetkel uut kuskilt võtta kui peaks kiiresti vaja olema.Probleem ilmnes külmaga jus selle pärast,et külmaga tuleb käivitamisel pisut gaasi anda.Tervelt kuu aega jamasin sellega,olles kõik torude-voolikute liitekohad korduvalt üle kontrollinud.Pump ei ajanud isegi kütet välja sealt tihendi vahelt küll aga võttis õhku.Sügisel vahetasin laste nn laste 4x4põlluralli masinal bensu mootori izusu diisli vastu välja.Selleks et pump ei saaks kuskilt õhku imeda ja vigureid tegema hakata panin mootori juurde pumbast kõrgemale väikse paagi kust küte voolab ise vabalt läbi 20.- plastikust filtri otse pumpa ja seni pole mingeid probleeme olnud käivitamisel.
Jutt sai küll pikk,äkki on abiks kellelgi.
Edu sulle.

Räägite Boschi (Zexel, Diesel Kiki, DOOWON või DENSO)VE tüüpi JAOTURPUMBAST ja õiget juttu räägite. Aga küsiti mersu kohta. Seal on ju RIVIPUMP. Kütus on seal ainult pumba elementide ümber. Regulaatori osas on natukene õli ja kütust ei tohi olla.
Vasta
#28

Muska jutt tuletas meelde, et kunagi on Ikasrus lõunaeestist Tallinna slepis toodud pumba täieliku ülesütlemise tõttu. Tallinnas selgus, et puudub 6-ne polt hoovastikus kohal A.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#29

Andke nyyd head n6u.
Kuskil m6ne punni all s6ela v6i miskit pole?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#30

Seal peaks olema etteandepump,käsipump on selle küljes.Keera lahti etteandepumpa minev stutser,võta see päris küljest ära,mõnedel on seal peenike sõelfilter.Puhasta ära.Võid pildi ka panna kui võimalik.
Jõudu.
Vasta
#31

Mersusi ma ei tunne.Siiani on kogu jutt olnud filtrite ümber ja jutu eesmärk oli juhtida tähelepanu teisele olulisele asjale õhk süsteemist välja.Sõltumata auto margist peaks diislitel olema sama põhimõte filtrid puhtad ja õhk süsteemist välja.Soovitan alati tankimisel kogu kütus paaki lasta läbi söela,sest ka tankla püstolist võib korralik sodi tulla mille tulemusel mõne aja pärast lõrr-mootor jääb seisma filtrer umbes ja oledki teepeal.
Vasta
#32

[attachment=31796]
(19-12-2009, 11:08 AM)uko Kirjutas:  Seal peaks olema etteandepump,käsipump on selle küljes.Keera lahti etteandepumpa minev stutser,võta see päris küljest ära,mõnedel on seal peenike sõelfilter.Puhasta ära.Võid pildi ka panna kui võimalik.
Jõudu.
Vasta
#33

No seal see läbipaistev filter ju hea koha peale sobitatud,kui küte seal sees siis asi korras.Kui ei ,ei tule küte paagist peale.[/i]
Vasta
#34

Meenub, et BMW 524TD mingi 7 aastat tagasi suure külmaga ei käiovitunud ühel hommikul. Pikema uurimise peale selgus, et süüde täpselt pool pööret vale. Külmaga iseenesest oli läinud. Mõistatus siiani aga tõsi.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#35

Jätke nüüd inimese hirmutamine... Mersu jaotus naljalt paigast ei lähe - ikkagi ketiga mootor.

Kas kütus käsipumbaga pumbates liigub? Kui jah, siis on kütusetrass ise korras. Kui ei, on kusagil mõni amööb ees. Lahti ja puhtaks, muu ei aita...

Kui kütus läbi käsipumba käib, kuid filtrist läbi ei jõua, on asi selge - filter vahetusse.

Kui peenfiltrist kah läbi käib, siis võib pumpa kahtlustama hakata. Suretusvaakumit on mõtet alles siis näppida, kui mootor ää surra ei taha. Muudel juhtudel piisab toru lahtivõtmisest ja suretusklapp ongi elimineeritud. Sellel pumbal on veel mehaaniline seiskamise hoob ka olemas, seal suurelt kiri STOP.

Regulaatoris ei tohi olla kütust.
Vasta
#36

v6etud välimised trassid jupp haaval lahti , kyte liigub kuni pumbani.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#37

Etteande või kõrgsurvepumbani?
Vasta
#38

(20-12-2009, 11:05 AM)v6sa Kirjutas:  Etteande või kõrgsurvepumbani?

Lõpus tegin sellise katse , et v6tsin filtrist toru lahti ja seevoolik , mis läks kõrgsurvepumpa ,panin pudelisse. Tundus et kõrgsurvepump ise ei imenud midagi. Küll aga hakaks kytet käivitamisel jooksma filtrist. Seega siis , et etteandepump korras kõrgsurve oma mitte.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#39

Kõrgsurvepump ei peagi ise imema,milleks siis etteandepump olemas on.
Vasta
#40

(19-12-2009, 16:28 PM)aavu Kirjutas:  Meenub, et BMW 524TD mingi 7 aastat tagasi suure külmaga ei käiovitunud ühel hommikul. Pikema uurimise peale selgus, et süüde täpselt pool pööret vale. Külmaga iseenesest oli läinud. Mõistatus siiani aga tõsi.

Ega ma arvanudki, et rihm täpselt 180 kraadi vale süüte paneb. Kahtlus langes väga kulunud puksi tõttu võllide B ja C omavahelisele ühendusele, kust on küll võimalik süütel 180 kraadi (väntvõllil siis 360kraadi) valeks minna. A on siin hammasrihma ratas. Saue romula uus pump likvideeris vea.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne