08-03-2009, 23:11 PM
Tore, et oma projekti üles panid. Endal ka positiivsed kogemused selle mudeliga. Töökindel tehnika, vajab vaid pidevat jälgimist, kuna vene kummidetailid kipuvad ootamatult "lambist" pragunema-lagunema.
Esitiivad on sul tõesti vanem variant, kus abisuunakad rattaavast eespool. See eest toonased kered olid korralliku värvkattega nii seest kui väljast ja kestavad paremini kui peale 90-t tehtud. Hepat on 41-l tõesti napivõitu oma kere kohta. Pole kuulnud et F3R F4R mootoritega masinaid siiamaile oleks jõudnud. Sellel ka teine sidurikoda ja sillatala ees...
Esitiivad on sul tõesti vanem variant, kus abisuunakad rattaavast eespool. See eest toonased kered olid korralliku värvkattega nii seest kui väljast ja kestavad paremini kui peale 90-t tehtud. Hepat on 41-l tõesti napivõitu oma kere kohta. Pole kuulnud et F3R F4R mootoritega masinaid siiamaile oleks jõudnud. Sellel ka teine sidurikoda ja sillatala ees...