Meenub, kui mu esimene Aleko, millest siin rubriigis pisut kirjutanud olen, tuli mootoriremondist, siis ehmatasin samuti sumpast tulevast võimsast aurupilvest ja jõudsin isegi remondimehele helistada...
2141-l on küllaltki pikk ja suur sumpavärk, pole ka katalüsaatorit, mis lisaküttena töötab, pisikese moto taga ning seetõttu kipub ka täissooja mootoriga sõites sügis-talvisel perioodil üksjagu valge tomu ikka taga olema...
See on ka põhjus, miks talvine sõit 2141-l hävitab paari, max kolme aastaga resonaatorist tahapoole jääva toru ja tagumise püti. Sees kondents, väljast leige ja soolamärg...ei kuiva õieti sõites ega seistes
Külmumine võis midagi kahjustada, aga tavaliselt järgnevad siis vee lekked kas mootori karterisse, õli vahutamine, või lekked plokist väljapoole, töötades surve jahutussüsteemis, vms.
2141 on omamoodi veel selle poolest et tänu taseme suhtes madalale ja lamedale paisupaagile ning horisontaalsetele lõdvikutele vähemgi gaaside leke põlemiskambrist jahutussüsteemi viib paisupaagi üleuputamisele, mitte ei hakka sealt mulle tulema. Lihtsalt hakkab vett üleajama...