azlk 21412
#41

Aga äkki v6iks ära turbotada.?

Muuseas märkasin , et sellise mosse armatuur on ilusam , kui lada 110nel.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#42

Väike progress - sai hangitud rehvid 185/55 R15. Alla lähevad Audi valuvelgede peal ning kavas on ka vedrustust madalamaks teha (vedrud lühemaks).
Paralleelselt on kavandamisjärgus teine projekt - Prangli saarel asuva teise 2141 kastikaks ümberehitus. Põhjuseks on antud isendil avariiline ja läbiroostetanud tagaosa, millega pole mõtet lihtsalt enam jännata. Et B-piilarini on kere suht OK, siis ongi plaan tagaosa maha lõigata ja keevitada nelikant-torust raam koos kastiga. Tõenäoliselt tuleb midagi sarnast Ladaklubis Motamehe projektiga (Lada 2104 pickup). Kasti küljed jäävad rataste vahele, kasti laiuseks u. 1.2m. Kast ise tuleb veekindlast vineerist, mis on vinkelrauast raamis.
Vasta
#43

Väike pilt ülalt:
[Pilt: 1268119547c97d_l.jpg]
Vasta
#44

Selles perspektiivis ja kauguuses paistab pinna poolt päris asjalik kere olema.
Kui talveti sõita plaanid siis peaks kere seestpoolt nii istmetest kui mattidest korra tühjaks rookima ja korraliku möksitamise tegema. Siin on tüüpkohad põhja ja kere külgede karpide liited, peal silikooni riba ja selle all rooste. Selle elastse silikooni mahakitkumine on ka päris tülikas töö.
Muu, nagu uksed, karbid, põhjaalune, lonzeronid ja esisillatala, jne., käib samuti siia alla.
Üks rooste lemmikpaik on tulemüüri ja klaasitphastajate aluse vanni ühendusliide, eriti kaasreisija poolne ja kütteradika piirkonda jääv osa.
Tänavu olen neid mossesid teepeal, peale enda omade muidugi, vaid paari kohanud.Sad
Vasta
#45

Neid peaks tegelikult veel leiduma küll, Hiiumaal sõidab pidevalt üks tumesinine, samuti nägin eile õhtul sellist mossut kuskil, ei mäleta kus.. aga beeþi värvi oli. Kes otsib, see leiab. Big Grin

Aga jah, päris ilus ja kobe mossu paistab olema.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#46

Kirjutasid,et hankisid audi valukad aga pildil mosse plekkveljed.
ütled et tahad madaldust iseenesest ju kena mõte madaldus sobib ju ikka aga ma kahjuks ei ole kunagi21412 lähedalt näind,endal oli kunagi 2140 aga arvan,et tal 14"veljed.Audi velg ju 15" kas see koopasse kinni ei jookse ja kuidas esirataste pööramisega pärast lood on? Ma mõtlen just peale madaldust.
Vasta
#47

Selle 15'' velje peale lähevad üsna madala profiiliga rehvid. Üldine diameeter on umbes sama mis praegu.
Vasta
#48

Audi, mosse - need me sõbrad kahekesi Big Grin
[Pilt: 128128672fd3a1_l.jpg]
Vasta
#49

Täitsa yhte nägu juBig Grin , yhel k6rvad vähe rohkem lontisSmile

Pole midagi targemat teha
Vasta
#50

Armas pilt tõesti. Eks nad peavadki sarnased olema, kuna algne Simca tehti mehaanika ja osade muude (sealhulgas disaini) elementide osas Audi järgi ringi.
Siit on ka väljast näha, et kui suur ikka see mosse moto on ja kui kõrget kapotialust selle mahutamiseks vaja
Vasta
#51

Vabandan ette kui panin väga valesse kohta selle teate aga nägin osta .ees sellist märki müügis ;-)
https://www.osta.ee/10567779
Vasta
#52

Kas keegi oskab öelda Solex-tüüpi karbussi ujukitaseme reguleerimise kohta? Täna võtsin selle nö. vaatluse alla. Tühikäigul peadüüs "puristas" - kütus väljus väga ebaühtlaselt, isegi tilkadena. Mootor puterdas samuti. Lasin ujukinivood allapoole, mootor töötab ühtlaselt, ent suht jõuetult. 4. käiguga tippkiirus 110km/h, siis oli tunne, nagu jääks mootor nälga. Kuidas kütuse tasapind paika saada?
Vasta
#53

Solex-il reguleeritakse tase ujuki järgi nii et tagurpidi keeratud kaane korral peab ujuki ja kaane liitepinna vahe olema 1mm.
Mossega on nii, et kui süüde hiline, ei taha mootor üldse pöördeid üles võtta. Samas, kui paned süüte varaseks (õigeks), siis saab vaid 98 benaga sõita, muidi klapid klõbisevad...

4-da käiguga max 110 on vähevõitu tõesti. Enda omadel tuleb pikemale läinud möödasõidul kella peale üsna kergelt 120-130. Maksimumi pole proovinudSmile
Vasta
#54

Solexi viga leitud. Süüdi oli kiirenduspumba "pritstorude" jalamil asuv rõngastihend, mis oli pragunenud. Sealt voolas lahinal bensiini ümbert.
Kohe ka järgine mure - sai rumala peaga pühapäevani hoitud puhast vett radikas. Pühapäeva hommikul lõdvikud krudisesid ning veepump ringi ei käinud. Veepumba soojendasin gaasipõletiga üles ja u. pooletunnise mootori tööga sulasid ka mõlemad radikad lahti. Suur radikas sealjuures peaaegu kohe (5 minutiga). Samas, tühikäik on äärmiselt ebaühtlane, sumpsi taga oli asfalt märg. Kätt u. 30 sek sumpsi taga hoides oli käe peal mõned veepiisad. Kas on põhjust kahtlustada plokikaane tihendit või on see lihtsalt kondentsvesi?

Sai tehtud ka igakuine investeering, nüüd siis uus termostaat ning radikale ventilaatori käivitamise andur.
Vasta
#55

(03-11-2009, 19:18 PM)vootele Kirjutas:  on see lihtsalt kondentsvesi?

Kondens tekib lühikeste sõitudega, kui sumbuti torustik ei soojene küllalt, et põlemisproduktina tekkiv veeaur ei saa väljuda auruna vaid jõuab kondenseeruda.
PS. paljud lühisõidukid omavad sumpas niipalju vett, et kohalt liikumahakkamisel paiskub välja paras veeloik, st. sumpa ajab juba üle ääre.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#56

Meenub, kui mu esimene Aleko, millest siin rubriigis pisut kirjutanud olen, tuli mootoriremondist, siis ehmatasin samuti sumpast tulevast võimsast aurupilvest ja jõudsin isegi remondimehele helistada...
2141-l on küllaltki pikk ja suur sumpavärk, pole ka katalüsaatorit, mis lisaküttena töötab, pisikese moto taga ning seetõttu kipub ka täissooja mootoriga sõites sügis-talvisel perioodil üksjagu valge tomu ikka taga olema...
See on ka põhjus, miks talvine sõit 2141-l hävitab paari, max kolme aastaga resonaatorist tahapoole jääva toru ja tagumise püti. Sees kondents, väljast leige ja soolamärg...ei kuiva õieti sõites ega seistesSad

Külmumine võis midagi kahjustada, aga tavaliselt järgnevad siis vee lekked kas mootori karterisse, õli vahutamine, või lekked plokist väljapoole, töötades surve jahutussüsteemis, vms.
2141 on omamoodi veel selle poolest et tänu taseme suhtes madalale ja lamedale paisupaagile ning horisontaalsetele lõdvikutele vähemgi gaaside leke põlemiskambrist jahutussüsteemi viib paisupaagi üleuputamisele, mitte ei hakka sealt mulle tulema. Lihtsalt hakkab vett üleajama...
Vasta
#57

Nii, vahetatud termostaat ja radika andur. Tundub, et Solexit ikkagi paika ei saanud, sest mootor käitub suht kummaliselt, tühikäik ebaühtlane, teinekord täisgaasiga kaob hoopis jõud ära jne. Vaatasin lammarist Ford Escort karpa on suht kergesti peale istutatav. Ilmselt lähebki loosi.
Vasta
#58

Ma pole karpa asjatundja, seepärast siin rohkem ei spekuleeri, aga üks asi mis 21412 tuleb ringi teha on see et pumba ja karpa vaheline plastkopsikus bensufilter tõsta pumba ja paagi vahele (pumba ette)...muidu sede bena pealevoolu ja mootori tööd korda ei saagi...see on olnud minu kogemus...
Vasta
#59

Poes oli uus karpa 1700 eeku.
Viskasin peale ja töötab nagu kellavärk.
Suvel oli kütusekulu maanteel 90 kmh sõites 6 liitrit 100 kilomeetri peale.

kisub Opeli poole
Vasta
#60

Väike üllatus oli täna, nagu ikka timmisin ujuki tasapinda, kuna üldse ei tahtnud asi käia. Pulli pärast vahetasin kummagi lõõri düüsid omavahel ära. Ja oh imet - mootor käib hoobilt palju paremini. Võimalik, et seal olidki düüsid omavahel vahetuses. Enne oli põhilõõril suurem ja abilõõril väiksem düüs. Igatahes, peab testima, kuidas vahetus maanteesõidule mõjub.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne