GAZ-69 Uue mootori hind ?
#1

Tere, kunagi sai endale ostetud uus 69 mootor . Maksin ta eest kuus tuhat eeku . Ise veel midagi mootorijuures näppinud pole plommid , punnid kõik ees ilusti . Nüüd kaalun (!) ta maha müümist . Mis te arvate, kui palju selline kullatükk maksab ?
Volgapoest saab Gaz-2410 uue mootori 45.000-
Ja väidetavalt 69 mootoreid sai ka, aga seda 30 aastat tagasi...
Ette tänades.

Aknool.
aknool01@hot.ee
Vasta
#2

Eks selle hind sõltub sellise kauba nõudlusest ja pakkumisest. Kui kindel soov asi rahaks teha, siis võid kaaluda selle kauba kuskile oksioniportaali(näit osta.ee) oksionile panekut. Keegi võib ju selle asja eest nõus olla kulla hinda välja käima. Tuttav 69 omanik tõi enne jõule oma hoolealusele samuti tehasepakendis(plommid/punnid küljes ja laudkast ümber) uue mootori kuskilt Räpina kandist. Asja eest küsiti ei rohkem ega vähem kui 5000 EEKi.
Ei väida,et see reaalne turuhind oleks. Ja praegusel hetkel teeb paljude vanatehnikahuviliste plaanidesse kahjuks korrektuure majanduslamatis.
Vasta
#3

Lisaks on vaja too mootor enne peale panemist siiski lahti võtta, sest veneaegne termin "uus" ei tähenda koheselt terminit "töökorras". Üldjuhul läksid varuosadeks mootorid, millel oli mingi defekt ja seetõttu autole panna ei saanud. Seega mootori kaalu väärtust kullas ei teeni kunagi.

Volga poe hinnapoliitika on täiesti eraldi teema, selle järgi mingeid järeldusi hinnapoliitika kohta teha ei saa.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

Sättisin ostma Moskvitshile kap. remonditud mootorit, mis pidada olema hea meistri koostatud ja puha uutest juppidest.
aga...
Hoiti kuskil garaazhi nurgas, betoonil. Sisse/väljalaske, karterituulutuse ja augud olid osalt kartongiga ja osalt kaltsuga kinni. Seisnud puutumatuna ca 10-12 aastat.
Tulem: seest roostes kui krt., praktiliselt vanaraud. Enne ostu müüki vaja kindlalt sisse vaadata, et hilisemaid üllatusi välistada.


Vasta
#5

Mina arvan, et praegusel hetkel on sul hästi läinud, kui sa suudad selle kullatüki eest oma makstud 6000.- kätte saada.

Üldse on lahe kui mingi toote kõrvale tuuakse poehindu näiteks. Tihtipeale on müüja jaoks poehind alghinnaks, ning kuna seda toodet juba 30 aastat tutikana kaubandusvõrgust saada pole lisandub veel harulduse protsent. See viiimane on väga subjektiivne number.
Ostjana kahtleksin väga mootori ideaalsuses, kogemused näitavad, et kapremonditud ja vabrikumootorid on aastakümnete jooksul kas kokku roostetanud, või on müüja teadamata tegelik kapremont seisnud mootoriploki üle värvimises (nõukogude ajal tehti nii ka).

Ja palju õnne tehnikakaugele inimesele, kes läheb ning ostab poest tutika 24-10 mootori hinnaga 45 000.-. Odavam tuleb osta kasutatud mootor ja lasta see mootoriremondis korralikult remontida (tasakaalustamised, puurimised hoonimised test jne.) Ku ijuba nõukogude OTK templi puhul oli loterii, kas toode on kasutuskõlbulik, siis sdelano v rossii on veel suurem risk.
Vasta
#6

Isiklikult arvan et 6000.- eest antud mootorile ostjat ei leia. Paremini saab müüdud masina peal oleva töökorras mootori, mida on võimalik kontrollida, kui teadmata ajalooga uus. Ise oleme paigaldanud ühele meie masinatest samasuguse "uue" mootori. See võeti lahti, puhastati ja laoti uuesti kokku. Esimene hooaeg selle mootoriga sõites oli tavaline, et peale pikka sõitu tuli radikakork maha võtta ja paar supilusikatäit rooset välja õngitseda st kuhugi jahutusvedeliku kanalitesse oli sattunud hoiustamise käigus vett mis tekitas rooste.

Isiklikult arvan et reaalne müügihind jääb 2000-3000 krooni piiresse.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#7

Küsimus oli : "uue mootori hind ?"
Oletame siis (!) , et on korralik toode - ilusti kuivas säilinud - konserveeritud - karteris õli - küünlad peal jne.
Tean isegi , et kuuaega vett saanud mootor on seest lootusetult roostes ja sõjaaegne püssilukk , korralikult konserveetitud töötab endiselt laitmatult ...

Kui tundub ,et teema on sobimatu - kustutage see .

tänan.
Vasta
#8

Lühike vastus siis: täpselt nii palju, kui ostja on valmis maksma.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#9

aknool Kirjutas:Küsimus oli : "uue mootori hind ?"
Oletame siis (!) , et on korralik toode - ilusti kuivas säilinud - konserveeritud - karteris õli - küünlad peal jne.
Tean isegi , et kuuaega vett saanud mootor on seest lootusetult roostes ja sõjaaegne püssilukk , korralikult konserveetitud töötab endiselt laitmatult ...

Kui tundub ,et teema on sobimatu - kustutage see .

tänan.
Siinkohal juhiks tähelepanu faktile, et reaalne turuhind ja emotsioonidest (UUS ASI ju) põhjustatud soovkujutelm ei pruugi tänapäeval enam samasse suurusjärku isegi ligilähedaselt jääda. Võid ju proovida seda motot müüa sama hinaklassiga nagu Volga poes uus 24-10 mootor,või sinna ka nulli lõppu kirjutada... Keegi seda ei keela. Aga tehingu toimumiseks on vaja ka ostjat, kes nõus küsitud summa välja käima.
Paraku on reaalne elu tõepoolest selline, et ka vanatehnika taastaja loeb raha ja eelistab enamasti oma kätega kokku panna korralikest osadest kindla ja vähemalt sama hea asja, kui seda teadmata seisundis, kuigi pealtnäha korralik seisnud asi. Eriti veel siis, kui see ise tehtud asi hulka odavam tuleb.Wink
Vasta
#10

Neli aastat tagasi sai nähtud "tutt-uut" 1989 aasta MTZ-80 traktorit. Konserveerituna seisnud kõik need aastad. Mootorist vahetati: hülsid-kolvid, plokikaan, käivitusmootori silinder ja kaan. Olid ikka kinni jäänud ja roostes kui kuradid. Kui umbselt õli sisse uputatud asi ei ole siis ei tähenda see tropp sisselaske kollektoris mitte midagi (ja siis jääb veel õli happelisuse küsimus alati). Ausalt noh. Kõrgsurvepump oli ka kinni jäänud ja kuulus kap.remonti. Uus oli ta küll oleku järgi aga tegelikult vajas tohutut investeeringut, et seisnud asi käima panna. Sinu mootor võib ok olla küll aga küsi endalt ise ka, et kas keegi maksab 40 000.- krooni mootori eest mille külge käiv autogi (sõitev, ülevaatus, kindlustus jne.) ei maksa niipalju. Sellest esimesest postitusest jäi mulle ja ilmselt mõnelegi veel mulje, et see volga mootori hind oligi mõeldud minimaalseks alghinnaks või nii. Seetõttu saabki sellest kõige õiglasema hinna kui see Volga poodi müüki panna. Aga millal ja mis vääringus raha selle eest saab - ma ei vastuta.
Pane müügiteemasse avatud pakkumisele ja saadki kõikse suurema/parema pakkumise tegijale ära müüa või siis nagu öeldud, pane osta.ee-sse. Seal saad panna piirhinna ja siis näed ka päriselt kui suur huvi asja vastu on ja kas üldse on.

Ja lõpetuseks ma lihtsalt pean ära mainima asjaolu mida vene ajal üks eluaegne kiisu-juht ütles: "Te tahate mulle uut mootorit osta? Lolliks olete läinud või??? Tooge parem kaks kapi-mootorit, need on vähemalt kunagi töötanud!"
Hinna määrab ostja ja nagu sa siit näed siis praegune hind on Sinu jaoks madal, osadele aga maksimum mis sellest maksta võib. Järeldused saaksid sa teha juba eelolevate postituste põhjal küll ja küll. Solvuda ei ole mõtet!
Vasta
#11

aknool Kirjutas:Küsimus oli : "uue mootori hind ?"
_ _ _

Kui tundub ,et teema on sobimatu - kustutage see .

Just - ei ole absoluutselt mingit põhjust solvuda - siin antigi nõu. Ja toodi näiteid ("Hulgus", "pkuldsaar" ja "gruppen") samamoodi UUTE (ehk siis: kasutamata, aga jumal-teab-kui-kaua seisnud) mootorite kohta.
Kas oled 100% raudkindlalt veendunud, et sinu mootori puhul selliseid üllatusi ette ei saa tulema?
Vasta
#12

Tegelikult määrab selliste asjade õiglase turuhinna avalik oksjonikeskkond. Kui nädala-kahega teatud piirhinnaga ostjaid ei tule (st esemel on selle raha eest VÄGA niðiturg), siis on algselt arvatav hind kõrge. Kui alghind-piirhind tõusevad oksjoni käigus palju, siis on hind algselt arvatav hind madal.

Nii lihtne see ongi.

Loomulikult võib nõukaaegne uus ja kapitud asi olla (ja sageli ongi) VÄGA kõikuva kvaliteediga. Enda vanasõidukile sellise pealepanemisel eelistan ma küll selle algosadeks võtta, kõik detailid ja koostud põhjalikult üle vaadata, korralikult kokku panna (ning vajadusel detaile töödelda või sobimatud asendada).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#13

aknool Kirjutas:Küsimus oli : "uue mootori hind ?"
Oletame siis (!) , et on korralik toode - ilusti kuivas säilinud - konserveeritud - karteris õli - küünlad peal jne.

Selge, uue kaubage tuleb kaasa ka garantiinõue. Ehk , siis uue korras mootori puhul võib ju tõesti küsida 45 000.- , sellega kaasneb aga ka see, et kui mootoriga näiteks 3 aasta jooksul või 100 000 km (kumb enne täis saab) midagi juhtub, siis müüja remondib mootori uue tootega sarnasele tasemele ning kui masin seeetõttu seisab, siis pakub ka asendusautot.Seda kõike oma kulu ja kirjadega ......näiteks.

Aga kui nüüd aus olla, siis ma ühtiksin valdo arvamusega, kui tahad mootori maha müüa, siis kõige kindlam on vast osta.ee oksjonile panna ja vaadata palju tuleb.
Vasta
#14

robi Kirjutas:... ühtiksin valdo arvamusega, kui tahad mootori maha müüa, siis kõige kindlam on vast osta.ee oksjonile panna ja vaadata palju tuleb.

... ning soovitavalt avada enne müümist (kasvõi piltide tegemiseks) nii plokikaas kui ka karteri põhjaplekk, et oleks ikka selgelt näha, et silindrid ja vända-saalemajandus näevad "valge inimese" moodi puhtad välja, mitte pole paduroostes.

Kui ma pean mootoril nagunii hülsid üle puurima, kolvid remontmõõtude vastu vahetama ja vändakaelad üle lihvima, siis võin ma seda teha ka pruugitud mootoril, mitte uuel.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne