vene treipink FT11
#1
Tere.

Olen huvitatud selle pingi kohta käivast infost.plussid ,miinused,nõrgad kohad,mida iganes.Olen tänulik ka kõige väiksemast info killust.lisan ka pildi


Suured Tänud juba ette!    
enamasti on viga jagajas(jääb tooli ja ekraani vahele)!
Vasta
#2
Tartus ähvardab ühte sellist pinki vanarauda minek.
Vasta
#3
Video 
 ФТ11 või siis 16Б25П. Kui vene keelt  natukesegi loete ja aru saate siis mingi info leiab. Фрунзе  ehk hiljem Бишкек tehase pink kui tehasest väljus loeti kõrgendatud täpsusega pingiks.Elektriliste muhvidega pidi jamasid olema neid kastis vist 7 tk. Alustage näiteks sealt http://stanki-katalog.ru/sprav_ft11.htm ja sealt http://www.chipmaker.ru/topic/67809/ Kui endale sellist pinki vaja siis las keegi kontrollib ja mõõdab ja veel kord mõõdab enne ostu, muidu võib juhtuda,et saate 3,5 tonni kallist vanarauda.
Vasta
#4
(12-09-2017, 11:39 AM)jawa354 Kirjutas: Tartus ähvardab ühte sellist pinki vanarauda minek.

Ja mis seisukorras  see pink on ja millise vääringuga  ta mujale liigutada saab?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#5
Sellel treipingil oli probleeme elektriliste kiiruse valimise muhvidega. Viga ei olnud elektriline vaid mehhaaniline. Sama võlli peal kus olid elektrilised muhvid, olid ka pronksist õhukeste seintega mutrid. Mida need mutrid kinni hoidsid enam täpsel ei mäleta, äkki muhve?. Need mutrid kippusid katki minema (mutris oli läbiv pragu) ja siis ei saanud enam konkreetset kiirust kasutada. Treipingi padrun pöörles küll aeglaselt, aga jõudu ei olnud. EPT treialil oli selle treipingi remont nii käpas et käigukasti lahutamine, uue mutri treimine ja käigukasti kokkupanek ei võtnud tal üle poole päeva aega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne