Ford Cortina 69a.
#1

Peale avariid Fiestaga sai otsitud kõvasti aseainet millega saaks mõtted fiestast eemale ja sisustada oma unetud ööd. Alguses otsisin normaalse kerega kolmest vana rulla BMW-d aga ei leidnud midagi rahuldavat. Põhisoov oli et tagavedu ja normaalse kerega.
Vahepeal juba otsisisn ladasi. Aga ükspäev kui lammutuses käisin sattusin ühe tuttava peale kes oli huvitatud mu hüdraulilisest käsipidurist. Vend pakkus mulle kässari ja veel mõningate juppide vastu ford cortinat...polnud alguses kuulnudki. Läksin talle järgi tema poole ja leidsin täpselt selle mida vaja eest.
Nüüd seisab Cortina hoovipeal päikese käes ja kuivab seest...Õhtuks loodan garaaði ajada ja "lõhkuma" hakkataSmile Pillil on keretööd mingi aeg tagasi tehtud, aga katmata pahteldustega välja seisma jäetud, see vaja kõik maha lihvida. Põhimure on lahtine rooste mis tuleb kähku kontrolli alla saada enne kui asi nutuseks kisub. Präegu veel kere hea ja tugevRolleyes
Sammuti on kõik ideed oodatud mida autoga ette võtta ja mis stiilis teda ehitama hakkataSmile Tänavale peab ta lõpuks otsapidi jõudma. Auto on plank põhimõtteliselt...Aga enamus asju olemas kuigi on neid asju puudu ka ikka nagu vanadel autodel kombeks on.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#2

Clean lookida vähe, rat-i poole miskit...



Vasta
#3

Ei. Rat mitte...Org. ka liiga raske viia...ma ei tea kas ma tagastangetki sirget kuskilt saanBig Grin
Vasta
#4

Soodsa naela kursiga seoses soovitaks ma heita pilgu Ühendatud Kuningriiki, märkamaks seal mõnd müüdavat eksemplari. Selle saaks kenasti siia doonoriks organiseerida ja juppe jääks veel ülegi.

Aga märgusõna "Lotus Cortina" võiks siin ideid anda. Või siis http://www.uniquecarsandparts.com.au/car...savage.htm

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

Selle Cortina II vöiksid teha Lotus Cortina II koopia, kas vöi ainult välimuselt. Smile

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#6

Jei!! Suksu on garaaðis...Täna tuleb pidutseda ja selle nädala pinged ära maandada ja homme tegutsema hakkata.
Vasta
#7

lahe Smile ei teadnudki et selle põlvkonna cortinasid eestist leida võib Smile
Vasta
#8

Eee...Ma kuulsin niipalju, et neid pidi neli tükki olema. Üks vist pidi sõidukõlblik olema ja see ka mingi hullu mootoriga.
Ja see Lotus style cortina on päris huvitav variant...Aga eks ole aega ka veidi mõelda seda.
Vasta
#9

Täna sai kapoti alla põhjalikuma pilguga piilutud. Harutasin juhtmed ja jahutussüsteemi ümbert ära. Mootor on kinni ja aastaid veega seisnud. Sealt ma "ema südant" ei oota. Aratavasti tõstan ta niisama maha ja hakkan mingit muud motot vahele mõtlema. Iseenesest on mul rs2000 mootor olemas. Juhtmestik ka isegi enamjaolt orginaal. Mingi aknapesuri aretus oli juurde tehtud.
Vasta
#10

Hetkel autol tehnika maha roogitud ja vaikselt alustasin sõitjateruumi roostest puhastamisega. Hullu midagi ei ole. Põhja alt on vaja vana mastiks maha saada. Ei tea kas seda väiksese liivapritsiga on mõtet tegema hakata ise kodus?
Kummaline on see, et passis(vanemat tüüpi kaheosaline reg. tunnistus) märgitud reg. kuupäev 25.01.1978. Ei tea kas ta on siis sellest ajast saati eestis ringi sõitnud?
Generaator on ka kummaline. Paistab vist mingi kombaini või "Põka" oma olevat.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta
#11

Mootor on 1,6-ne Kent?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#12

(08-04-2009, 08:49 AM)moto-onu Kirjutas:  ...
Põhja alt on vaja vana mastiks maha saada. Ei tea kas seda väiksese liivapritsiga on mõtet tegema hakata ise kodus?
...
Mastiksit ei võta ka suur liivaprits, ikka mehhaaniline kraapimine + kuumapüstol.
Kui mastiks heas korras, siis ei ole tarvidust maha kratsida, sest reeglina seal all ka plekk säilinud.


Vasta
#13

Mootor on jah 1.6 . Aga selle mastiksiga on see jama, et kuna tal on ennem keretöid tehes pindade eeltöötlusega mäsa pandud, siis põhi lahtise roostega kaetud ja mastiksi alt tuleb kraapides kerge rooste välja. Iseenesest pole hullu traadiga suured pinnad puhtaks hõõruda, aga nurkadele relakaga ligi ei pääse.
Vasta
#14

Põhi siis selline.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#15

üks selline on veel tegemises
Vasta
#16

Seda on ainult hea kuulda et neid on veel kuskil Siin Eesti pinnal tegemises. Väikemees äkki on sul kuskil miskeid pilte ka oma Cortinast?
Vasta
#17

on ikke aga siia nad miskipärast ei jõua või ei oska(pole suurem asi arvutimees)
Vasta
#18

Väikemehe masinast mõned vanemad võtted:

Mootoriruum valmis:

[Pilt: imgp5910.jpg]


Pahtel hakkab kah vaikselt kuju võtma:

[Pilt: imgp5911.jpg]


Tuba on kah juba uue värvi all:

[Pilt: imgp5913.jpg]


Siin on galvaanikasse minev kola osaliselt juba traatharja saanud:

[Pilt: imgp5908.jpg]

Ainult üks Originaal sellise töö peale; ilmselt väikemees miski suurem asi õllesõber ei ole....Cool

Tänaseks kere juba ammu värvi all ...ja suveks äkki paanile..?
Vasta
#19

Wow...Väga ilusCool.Super projekt sul Väikemees!
Vasta
#20

Alles nüüd vaatasin Väikemehe Cortinat sellise pilguga. Pole tal sammuti tiiva peal peegli kinnituskohtigi. Netist olen leidnud Selliste peeglitega isendeid kõige rohkem:[Pilt: Ford_Cortina_Mk_2_Sligo_photo_1974.jpg]
Enamik on siiski ilma peegliteta või juhipoolele ise paigaldatud erinevate peeglitega(On mugavam manööverdada). Huvitav kas need tiivapealsed peeglid on mingid oma paigaldatud või paigaldati ainult mingitele teatud mudelitele tehase poolt?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne