Jawa 638 | Vilkar |
#21

Aga kui raskeks võib selline asi osutuda..
Nimelt eelmisel omanikul jäi see numbri vahetus tegemata, kui oli see vene aja lõpp ning nüüd oleks vaja vaid numbri vahetust ja uuemaid dokumente. Vanad kõik on olemas ja puha. Palju selline asi maksma võiks minna?

No vot krt, ei jaga eriti neid aegu kuna pole päris vene ajal elanud.Big Grin

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#22

Mul muidu sama asi ja tuttav ütles, et 1600.- pean rautselt arvestama + see, et nad tahavad tsiklit näha ka ja ise nad kohale tulla ei taha. Aga ma ei tea kui paika see summa peab.

Roheline Dnepr MT9 (L)
Vasta
#23

www.ark.ee
Vasta
#24

Minul läks küll ainult 600.- omaniku vahetus + 300.- numbrimärk. Polnudki alles vanu pabereidki ega numbrimärki. Ostu-müügileping ja rattaga kohale.
Vasta
#25

Vahepeal on hinnakiri muutunud.
Vasta
#26

kui ratas on veel registris arvel siis vaja kaasa võtta ostu-müügi leping, dokumendid ja komplektne ratas (ei pea olema sõitev) ... ratast ei pea üldjuhul kaasa võtma juhul kui tegemist uute dokumentidega (muudel juhtudel tavaliselt dokumentides mõned puudujäägid või ebatäpsused mistõttu soovitakse ka ratast näha) ...
kui ratas on arvelt maas siis vaja ka veel viimaste paberite järgne omanik kaasa tirida (ei kehti ajutiselt arvelt kustutatud sõidukite kohta)...
seejärel vaja tuvastada mis põhjusel ratas registrist kustutati ja kas tol korral vormistatud paberite järgi on registriandmete taastamise võimalus ... samas mingi aeg oli kampaania kus automaatselt kustutati registrist sõidukid mille paberid olid väljastatud enne teatud kuupäeva ...

see kas seda viimases lõigus kirjutatud jama on vaja läbi teha või mitte sõltub suuresti ka konkreetse ARK büroo töötajate vastutulelikkusest ...
Vasta
#27

Tänud!

Nüüd pilt palju selgem. Raplas on üsna vastutulelikud inimesed ARK-is ja usun, et probleeme ei tohiks asjaga eriti tulla.
Dokustaatidest nii palju siis, et kui oli see aeg kus tuli numbri vahetus siis jäi see eelmisel omanikul tegemata ja nüüd vaja lihtsalt uuemaid dokumente (vanad olemas) ning ka numbrit uut.

Täna oli veel suur ehmatus..Nimelt Jawal kadus üks pütt tagant ära ja summutist hakkas jälle õli laadset jama tulema, olin täiesti hämmingus kuid selgus õnneks see, et süüte küljest oli tulnud üks juhe lahti, mille tulemusena kadus üks pütt järelt ning tõmbas selle täis ja summutist hakkaski bensiini tilkuma. Mõtlesin juba, et tohohh k***t kas jälle simmer küpse aga õnneks ei.
Nüüd olen ka korrastanud veidi pidureid ja masin täiesti korras või õigemini öeldes isegi tänava kõlbulik.Smile

Ja nüüd jutu lõpus tuli meelde, et olen seda esimest poolt juba täna rääkinud siin dokumentide kohta aga noh..topelt ei kärise.Big Grin

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#28

Tänaseks ülesandeks võtsin summuti sõelade puhastamise ja korrastamise. Välja võttes selgus, et osad vaheseinad olid puudu ja tuli ise uued teha korralikud. Sikkel teeb nüüd palju vaiksemat häält kui varem. (Tuleks leida korralikud ja õiged summutid siiski).

Üks küsimus oleks teile, nimelt..Kui sikkel kohal käib siis üks pütt tossab rohkem kui teine. Ehk siis vasak. Millest selline asi tuleneda võib?
Enne kui simmerid õli läbi lasid, läks õli ka samuse kolvi peale eriti, kuid nüüdseks peaks see õli juba ammu sealt põlend olema.Rolleyes

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#29

Täiesti võimatu aparaat!

Masinaga on mingi jama. Ei taha teine külmana käima minna. Milles probleem võib olla? Ujuki taset muudetud / nõela tõstetud ning langetatud / terve karbuss läbi puhastatud / segukruvi krutitud ning tühikäigu kruvi / õhupuhastit ka puhastatud. Kõik on tehtud aga ei mis ei. Justkui ei saa külmana kätte vms. Kui käima ka saab siis pöörded tõusevad kõrgele ning kruvide keeramisel jälle langevad pöörded nii et jääb seisma. Mõistus on juba täiesti otsas. Kas see karbussil olev klapp võib otsas olla omadega vms? Soojana läheb poolest pöördest käima.Rolleyes

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#30

Ehk on valed käivitus võtted?
Vasta
#31

Nii, selle käimise asjaga ehk lood ühel pool, saime käima.
Edasi räägin teemas kui läheb dokustaatidega tegelemiseks.Smile

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#32

Mõtlesin, et uuendan ka veidike teemat.

Ühel päeval sai isaga räägitud nendel dokustaatide teemadel ja huvitav..vahepeal oli olnud sedasi, et kui numbris vene tähti sees polnud siis võis sama number jääda masinale. Kas see ka tänapäeval sedasi ei ole? Mu jawal iseenesest kõik eesti tähed ju ning milleks vaja seda mingi teise vastu ära vahetada (väikese euro numbri vastu)?

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#33

Numbrivahetus on seotud numbrimärkide eesti standardite, mitte eesti (ladina) tähtedega seoses.
Vasta
#34

Okei, tänud.

Peagi üritan dokustaadi ka korda ajada ja siis on jäänud vaid oodata, et jõuaks sinna vanusesse kus saab juba load. Praegu olen vaikselt küla vahel ikka tubli 100 km vast maha vuranud ilma probleemiteta.Smile

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne