Väike traktor, Põka ja projektid.
#61

Väike traktor sõitis täna eestimaa südamesse Paidesse. Traktor leidis omale õnneks hoolsa omaniku.
Vasta
#62

Ilmselt tähendab see uue projekti algust.

Olen enam kui kindel, et midagi uut on Sul juba soolas. Anna siis meile ka teada, kui nii on. Masinaehitaja kromosoom on üks väheseid "geneetilisi rikkeid", mida selle omanik võib uhkusega kanda ja ei pea muretsema selle ravimise pärast.

Edu Sulle, IP
Vasta
#63

(10-11-2011, 18:46 PM)Isapull Kirjutas:  Masinaehitaja kromosoom on üks väheseid "geneetilisi rikkeid", mida selle omanik võib uhkusega kanda ja ei pea muretsema selle ravimise pärast.
Ok, ütleme siis otse välja, et see on ravimatu! Smile Aga jõudu noormehele, järgmine masin saab olema kindlasti palju kurjem!

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#64

(10-11-2011, 18:46 PM)Isapull Kirjutas:  Masinaehitaja kromosoom on üks väheseid "geneetilisi rikkeid", mida selle omanik võib uhkusega kanda ja ei pea muretsema selle ravimise pärast.
Edu Sulle, IP

Seda "haiguse" teemat on foorumiavarustes arutatud ja diagnoos "geneetiline rike" on täpne. Lisaks väikse laienduse - haigusel on peiteaeg ja välja lööb erinevatel aegadel ning kordadel.
Lugupeetud ksf laurel on totaalselt haige. Jääme huviga ootama järgmise "haigushoo" tulemust!


Vasta
#65

Tänud kõigile,eks vaatab mida hullu järgmine kord pähe tuleb SmileToungue
Ja kui aus olla siis mõte liigub vaikselt 4wd suunas.
Vasta
#66

Täna sai tehtud kõige suurem ost põkale. Nimelt sai soetatud tööriistamarketist honda kloon 196cc ja 6.5hp mootor.
Siin ka mõned pildid.
[Pilt: 09159117948e65.jpg?1321018453]

[Pilt: 0915911873ef8a.jpg]

[Pilt: 09159117309dfe.jpg?1321018464]

Eks homme hakkab vaatama ja aretama seda põkale peale. Kindlasti tuleb teha esimesest käivitusest ka video.
Vasta
#67

Nüüd üleval ka mootori esimene käivitusvideo. http://www.youtube.com/watch?v=f2IYn-QWR7U
Vasta
#68

Tore, tähendab teema ei sure välja. Kartsin, et sellel talvel polegi midagi huvitavat tulemas. Muide talv tuleb lumevaene, seega pole ka puhurite ehituses buumi oodataBig Grin
Sul seal piltidel, mootori taga, üks 4wd juba paistab uudistavat.
Edu sulle.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#69

No mine sa kurja tea! Kui meestel lumerookimise asemel aega muuga tegeleda, siis võib veel mõndagi sündida!
Basiliol on käimas aktsioon "Mootoreid loetakse sügisel!", mille käigus omandasin ntx eile 2 zapiku mootorit, üks neist 30hj koos käigukastiga. Hea pisike, pane kasvõi hädapärast motoblokile! Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#70

Sapika mootor on iseenesest väga hea toorik vähemalt on peal starter ja generaator. Ja see hääl mida see pisike v4 tekitab on üle kõige.Wink
Vasta
#71

Arvutis pilte sorteerides leidsin ühe pildi 2010 talvest.
[Pilt: 09170714526a1e.jpg]

Esmaspäeval lubab juba vähest lund Toungue Eks peab vaikselt hakkama valmistuma.
Vasta
#72

Põkast nüüd niipalju, et uus mootor peal ja esimesed ringid tehtud, sõidab ja toimib päris hästi.Peale sai pandud ka siksi genekas ja esimene tuli ja tehtud uus pehme iste.
Pilte:
[Pilt: 09179062715f32.jpg]

[Pilt: 09179063364226.jpg]

[Pilt: 091790655719da.jpg]

[Pilt: 0917906673d453.jpg]

[Pilt: 091790679d663a.jpg]
Iste tuli esimese korra kohta üpris hea välja.
Video: http://www.youtube.com/watch?v=D8hTe1cdlOM
Vasta
#73

Jätan meelde Wink
Vasta
#74

Esimesed lumised ringid põkaga tehtud, tegin pildid ka tuledest,algselt arvasin et panen genekale aku. Aga tuli välja, et pole vaja,nimelt lada genekas hakkab ennast ise ergutama,nädal aega seisnud lasin mootoril soojaks tiksuda, siis natuke pööret,paar korda klõpsutasin tulede lülitit ja põlema nad läksid.
pilte:
[Pilt: 0920972630c6c4.jpg]

[Pilt: 092097267e973e.jpg]

[Pilt: 092097273335e0.jpg]

Vasta
#75

Targemad võivad mind parandada, aga vanasti räägiti ikka, et ei olevat hea, kui genekas üksipäini uhab, ilma akuta. Aku aitavat pinget stabiliseerida. Pingeregulaator teeb küll elu eest tööd, aga võib selle mahvi peale üles öelda. Ma ei tea, võibolla käis see jutt omaaegsete relee-regulaatorite kohta ja tänapäevased kontaktivabad tulevad toime ka ilma akuta.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#76

(09-12-2011, 20:40 PM)Basilio Kirjutas:  Targemad võivad mind parandada, aga vanasti räägiti ikka, et ei olevat hea, kui genekas üksipäini uhab, ilma akuta. Aku aitavat pinget stabiliseerida. Pingeregulaator teeb küll elu eest tööd, aga võib selle mahvi peale üles öelda. Ma ei tea, võibolla käis see jutt omaaegsete relee-regulaatorite kohta ja tänapäevased kontaktivabad tulevad toime ka ilma akuta.

Võib olla tõesti aga arvan et 65w ei tohiks liiga suur pinge olla.Samas kui panna aku järgi,siis lähevad tuled ainult natukene tuhmimaks.

Vasta
#77

65w ei ole üldse pinge, vattides mõõdetaks võimsust, pinget voltides. See selleks, aga: generaatorist väljuv vool on küll alaline, kuid ei ole silutud. Seetõttu võib ka elektroonilisel regulaatoril sassi minna, millise pingega peaks generaatorist väljuv pinge olema. Kui praegu on juba tunda, et aku lisamisel lambid veidi tuhmuvad, on ilma akuta süsteemis ülepinge. Võib ju mõõta pinget ilma ja koos akudega, põlevate ja mittepõlevatega, kui ei usu. Konstantse pinge väljastamiseks peaks olema kasvõi poolsurnud aku küljes, mis siluks voolutõugete tipud siledamaks. Teoreetiliselt peaks piisama ka suurest kondensaatorist, aga proovinud seda ei ole, pole vajadust olnud.
Ülepinge hakkab sõltuvalt suurusest lampe ja generaatori dioode läbi põletama, võttes endaga kaasa tõenäoliselt ka pingeregulaatori.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#78

Selge ühendan aku ka järgi Cool
Vasta
#79

See nädalavahetus sai põkaga järjekordselt lund lükatud, ning mõned pildid ja video tehtud.
Sahk vajab tahaks veel värvimist aga see jääb arvatavasti kevadesse kuna vaja teda kasutada.
[Pilt: 092982987728cb.jpg]

[Pilt: 0929829936e124.jpg]

Tõstmis mehhanism.
[Pilt: 092982999149c0.jpg]

Tükk aega tagasi sai peale pandud ka aku ning tuled toimivad praegu hästi. Samuti on hästi ennast ülal pidanud mootor.Ära sai vahetatud küünal kuna hiina küünal kaua vastu ei pea,ning ühekorra sai puhastatud ka karbussi.
Üks asi mis lähiajal oleks vaja teha on õlivahetus. Suurteks plussideks võrreldes vene mootoriga on see, et on vaikne ,võtab vähe kütust ja on lumelükkamisel ja sõitmisel stabiilsem pöörete poolepealt.

[Pilt: 092982977813b4.jpg]

[Pilt: 092982971494af.jpg]

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=fbP1aerIy...e=youtu.be
Vasta
#80

(16-01-2012, 18:29 PM)meli666 Kirjutas:  Päris tubli abiline paistab olevat.
Haardumise parandamiseks võiksid tagaratastele ketid teha. Lihtsam variant panna läbi velje aukude, aga ei tea, palju seal ruumi on. Kas mahub velje ja piduritrumli vahelt läbi panema.
Teine keerukam variant on teha siis nagu ikka ketid rehvi peale.
Enda motoblokile said just tehtud sellised. Lisaks sai 32kg sangpomm lastiks juurde pandud. Öö ja päeva vahe, kui muidu pidi libedamate kohtade peal pool jõust ise juurde panema, et puhurit läbi lume lükata jõuaks, siis nüüd enam turja ligedaks ei võta.
Tegin ketid kõige tavalisemast veneaegsest lehmaketist. Hea kokku keevitada, ei aja tossu.

Suvel sai isegi ketti kogutud mõttega peale panna aga ei mahu velje ja trumli vahelt läbi, lihtsam oleks muidugi peale teha aga ei ole praegu sellise külmaga tuju keevitada. Muidu kui väga ratast ringi ei aja siis lükkab küll.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne