16-06-2009, 09:21 AM
(15-06-2009, 18:02 PM)sass Kirjutas: Silinder on korralik ja kolvil ka lõtku ei ole, ilmselt ei pea uusi (või asendus-) rõngaid otsima hakkama.Mootoris oli peale õli igasugu muud möginat, üritasin karteri puhtaks pesta seestpoolt. Ei saanud aru sellest õlituse asjast , seal kus on jaotushammasrattad ja nukkvõll - sinna vist käib eraldi õli? Nookurivõlli otsas on auk ja seal on midagi katki läinud, kas seal võis olla tavotitops? Muud õlitust seal igatahes ei ole. Karburaatori seest on ujuk puudu ja sinna on vist üsna raske midagi aretada.Ega asendusrõngaste leidmine ka nii lihtne pruugi olla. Jumal ise teab mis nende rõngaste laius üldse veel olla võib. Mis silindri läbimõõt üldse on? Nuka ja jaotushammasrataste määrimise kohta ei oska arvata. Enda Massey-Harrise'l näiteks jooksevad need omast rõõmust ilma määrdeta (ju tuleb peale tilgutada õli ilmselt) ja kepsulaager on üldse määrdetoosiga määritav. Sinu mootori kohta ei oska arvata. Kui sinna karpi õli valada siis kuhu see kaob? Proovi, kui sul karter lahti niikuinii siis peaks näha olema mis vedelikud kuhu liikuda tahavad. Nookurivõlli otsas võis tavotitops olla. Kui sa ujukiruumi sisemusest pildi teed ja üles riputad koos oletatavate mõõtmetega siis ehk on võimalik midagi asemele leida. Kuigi - raske saab see ilmselt olema. Ja pilte karteri sisemusest sooviks ka, silmaringi laiendamiseks