19-10-2010, 16:48 PM
Kaheosalise paagi saab DT-14 küljest, ehk leiab kuskilt mittetöötava doonori. 46 liitrit suur- ja 3 liitrit väike paak.
Do'nt panic
(24-10-2010, 23:33 PM)Timm Kirjutas: Gaasi kohta niipalju - puugaasigeneraatorit ei keela keegi püsti panemast...Küsimus ei ole mitte puugaasigeneraatori püstipanemises, vaid gaasi kasutamises bensiini asemel. Ja nimelt, et missugune peaks olema gaasi pealelaskmise seade? On seal mingid klapid ja düüsid? Või lihtsalt vooliku ots sisselaskekollektorisse ja kogu lugu?
(25-10-2010, 07:56 AM)sass Kirjutas: Küsimus ei ole mitte puugaasigeneraatori püstipanemises, vaid gaasi kasutamises bensiini asemel. Ja nimelt, et missugune peaks olema gaasi pealelaskmise seade? On seal mingid klapid ja düüsid? Või lihtsalt vooliku ots sisselaskekollektorisse ja kogu lugu?
(25-10-2010, 07:56 AM)sass Kirjutas:(24-10-2010, 23:33 PM)Timm Kirjutas: Gaasi kohta niipalju - puugaasigeneraatorit ei keela keegi püsti panemast...Küsimus ei ole mitte puugaasigeneraatori püstipanemises, vaid gaasi kasutamises bensiini asemel. Ja nimelt, et missugune peaks olema gaasi pealelaskmise seade? On seal mingid klapid ja düüsid? Või lihtsalt vooliku ots sisselaskekollektorisse ja kogu lugu?
(31-10-2010, 20:29 PM)gruppen Kirjutas: Uurin asja, kusagil kirjanduses oli nagu ka pikemalt Deutz mootoritest. Hankisin vahepeal, läbi õnneliku juhuse, ka statsmootoreid puudutavat kirjandust juurde. Annan esimesel võimalusel teada!
(31-10-2010, 17:29 PM)sass Kirjutas: Täna jõudis minu õuele järgmine hunnik rauda. Tegelikult on see statsionaarmootor Deutz Otto MA 714. Pealtpoolt vaadates ei ole just eriti lootustandev pilt, kuid sisu on üllatavalt heas korras. Suurematest probleemidest torkab kohe silma puuduv magneeto ja magneeto ajam:Sass,kui satud jälle minema "kallist" ämma külastama siis tule läbi,minu mootoril on magneeto kogu kupatusega peal.
http://album.ee/node/24039931/50254389
Sinna auku see peaks käima. Ei ole leidnud ühtegi pilti ega videot sellest mootorist ja seega ei ole mitte mingisugust ettekujutust, mismoodi peaks see magneeto välja nägema. Tõenäoliselt käib sinna auku mingi vahetükk ehk ajam ja siis edasi alles magneeto. Ajam peab olema tiguülekandega! Sellise jupi kodusel teel valmistamine on muidugi võimalik, aga ei ole mitte lihtne. Kui kellelgi on selline ajam olemas, siis olen väga huvitatud ostmisest või näidisena kasutamisest uue tegemisel. Samuti olen huvitatud treialist-freesijast, kes suudaks sellise ajami valmis teha.
Igatahes järgmiseks aastaks on jälle tegevus olemas!
(03-11-2010, 09:55 AM)Armex Kirjutas: Sass,kui satud jälle minema "kallist" ämma külastama siis tule läbi,minu mootoril on magneeto kogu kupatusega peal.Kahjuks selgus, et ksf! Armex´i mootor on umbes poole väiksem ,kui minu oma ja ajam ei sobi isegi pekstes mitte. Seega abi sobiva detaili leidmisel igati oodatud!
(25-10-2010, 12:47 PM)h2rra Kirjutas: karburaatori alla käib gaasi vahe plaat. Need muud seadmed on aurusti ja reduktor. Komplekti kuuluvad veel balloon,vaheklapid bensiinilt gaasile ja karburaator gaasi auguga