16-04-2011, 20:43 PM
Kevad käes ja aeg kevadekuulutajad sara alt välja tuua. Võrriga sõita on vanal mehel nagu natuke imelik ja võrri ka ei ole. Panin ühe statsionaari käima.
Seekord siis tegu Venemaa toodanguga , toodetud ilmselt umbes 1947-1950. UZMD L 6/3 on täpne mark. Sain selle mitu aastat tagasi ja tegu on NSVL armee ladudest pärit mootoriga. Väga kindel ma küll ei ole, aga tundub, et minu käes tegi see mootor oma esimesed paugud. Algselt ei olnud mul üldse plaanis seda mootorit komplekti ajada ja käima panna. Üritasin müüa aga ei õnnestunud. Talve jooksul sai siis natuke komplekteeritud ja nüüd on siis üks töökorras mootor jälle juures. Bensiinipaak ei ole originaal ja karburaator on ka tiba uuema mudeli oma (suur tänu karburaatori eest hr. Agu Koobile!) Ja selle karburaatoriga on tegelikult ikkagi igavene jama - originaalil on puudu ujuk ja seda ei ole õnnestunud kusagilt saada. Originaal on muidu samasugune , aga malm korpusega ja ujuk käib "pulga" otsa. Uuem on siis tsingisulamist korpusega ja ujuk on ilma igasuguse võllita ujukikambris. No loperdab seal kambris nii nagu Jumal juhatab ja kui väga hästi läheb, siis lükkab nõelklapi ka kinni. Eriti tihti seda just ei juhtu.
Originaalis peaks see mootor töötama petrooliga. Käivitatakse aga bensiini pealt. Bensiini silindrisse juhtimiseks on plokikaanes kaks kruvidega ventiili. Tiba uuem mootor on muidud täpselt samasugune, aga neid ventiile ei ole ja surveaste peaks olema natuke suurem.
http://www.youtube.com/watch?v=X1HzkQnGbp8
http://www.youtube.com/watch?v=GiPIZrQg6H0
Seekord siis tegu Venemaa toodanguga , toodetud ilmselt umbes 1947-1950. UZMD L 6/3 on täpne mark. Sain selle mitu aastat tagasi ja tegu on NSVL armee ladudest pärit mootoriga. Väga kindel ma küll ei ole, aga tundub, et minu käes tegi see mootor oma esimesed paugud. Algselt ei olnud mul üldse plaanis seda mootorit komplekti ajada ja käima panna. Üritasin müüa aga ei õnnestunud. Talve jooksul sai siis natuke komplekteeritud ja nüüd on siis üks töökorras mootor jälle juures. Bensiinipaak ei ole originaal ja karburaator on ka tiba uuema mudeli oma (suur tänu karburaatori eest hr. Agu Koobile!) Ja selle karburaatoriga on tegelikult ikkagi igavene jama - originaalil on puudu ujuk ja seda ei ole õnnestunud kusagilt saada. Originaal on muidu samasugune , aga malm korpusega ja ujuk käib "pulga" otsa. Uuem on siis tsingisulamist korpusega ja ujuk on ilma igasuguse võllita ujukikambris. No loperdab seal kambris nii nagu Jumal juhatab ja kui väga hästi läheb, siis lükkab nõelklapi ka kinni. Eriti tihti seda just ei juhtu.
Originaalis peaks see mootor töötama petrooliga. Käivitatakse aga bensiini pealt. Bensiini silindrisse juhtimiseks on plokikaanes kaks kruvidega ventiili. Tiba uuem mootor on muidud täpselt samasugune, aga neid ventiile ei ole ja surveaste peaks olema natuke suurem.
http://www.youtube.com/watch?v=X1HzkQnGbp8
http://www.youtube.com/watch?v=GiPIZrQg6H0