15-08-2011, 10:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2011, 10:52 AM ja muutjaks oli gruppen.)
Oiler on nõelaga, mäletamist mööda 3-6 tilka minutis ja mitte ei õlita kolbi (kuigi seda ka), vaid peamiselt kepsupuksi-kolvisõrme (mõlemas on vastavad avad sees).
Kepsu alumise laagri määrimiseks on (vähemalt peaks olema) väntvõlli otsas ka määrdetoos.
Nookur koos kõige muu seonduvaga on puudu jah.
Pildil näha, et keps on välja jooksnud - muuga ma ei oska seletada seda lappi karteri ülemisel küljel. Võta nüüd haamer ja anna väntvõlli ruumi tagaosas olevale luugile (täpsemalt neljale poldile) lagipähe ja siis katsu need ettevaatlikult lahti keerata. Kuna poldid peaks otsapidi karterisse ulatuma ja on usutavasti elu jooksul korduvalt välja käinud, peaks need keerama. Üleliigne määre laagrite vahelt tuiskab mööda seda ruumi ringi nii, et roostet ei tohiks esineda.
Sealt seest näed sa, mis asendis on kolb, s.t. kas kolb on oileri ava eest ära või ei. Kui on, siis on ilmselt hülss roostes. See on halb. Ühtlasi saad ära katsuda ka kepsulaagri lõtku.
Sellel mootoril on vahetatav hülss, s.t. põhimõtteliselt saab kinniroostetanud kolvi koos hülsiga seest välja võtta ja siis seda parem leotada. Väntvõlli pool on hülsil kaelas kummirõngas.
Katsu nüüd õhuga puhtaks lasta see oileri toru.Võid ka traadiga üritada surkida, et kas läheb kolvini välja või ei. Võimalusel sealt mingit head "moosi" alla ajada. Nt. mingi roosteleotusvahend või siis... jah, petrooleumi! NB! kui mootor ringi käib ja sealt vedelikku alla ajada - KINDLASTI MITTE TORUST SISSE PIILUDA! Petrooli on visa silmast kätte saada... Oileril on klapp vahel, mis takistab silindrist tuleva mütsu, oilerit ribadeks löömast.
Mida sa veel kohe praegu saaksid teha?`
Lase kõik liikuvad osad mingi roosteleotusvahendiga üle ja seejärel katsu kõik määrdekohad ära määrida. Kuigi on palju küljes määrdetoose on teist samapalju ka kohtasid kuhu õlikannuga õli tilgutada.
Kepsu alumise laagri määrimiseks on (vähemalt peaks olema) väntvõlli otsas ka määrdetoos.
Nookur koos kõige muu seonduvaga on puudu jah.
Pildil näha, et keps on välja jooksnud - muuga ma ei oska seletada seda lappi karteri ülemisel küljel. Võta nüüd haamer ja anna väntvõlli ruumi tagaosas olevale luugile (täpsemalt neljale poldile) lagipähe ja siis katsu need ettevaatlikult lahti keerata. Kuna poldid peaks otsapidi karterisse ulatuma ja on usutavasti elu jooksul korduvalt välja käinud, peaks need keerama. Üleliigne määre laagrite vahelt tuiskab mööda seda ruumi ringi nii, et roostet ei tohiks esineda.
Sealt seest näed sa, mis asendis on kolb, s.t. kas kolb on oileri ava eest ära või ei. Kui on, siis on ilmselt hülss roostes. See on halb. Ühtlasi saad ära katsuda ka kepsulaagri lõtku.
Sellel mootoril on vahetatav hülss, s.t. põhimõtteliselt saab kinniroostetanud kolvi koos hülsiga seest välja võtta ja siis seda parem leotada. Väntvõlli pool on hülsil kaelas kummirõngas.
Katsu nüüd õhuga puhtaks lasta see oileri toru.Võid ka traadiga üritada surkida, et kas läheb kolvini välja või ei. Võimalusel sealt mingit head "moosi" alla ajada. Nt. mingi roosteleotusvahend või siis... jah, petrooleumi! NB! kui mootor ringi käib ja sealt vedelikku alla ajada - KINDLASTI MITTE TORUST SISSE PIILUDA! Petrooli on visa silmast kätte saada... Oileril on klapp vahel, mis takistab silindrist tuleva mütsu, oilerit ribadeks löömast.
Mida sa veel kohe praegu saaksid teha?`
Lase kõik liikuvad osad mingi roosteleotusvahendiga üle ja seejärel katsu kõik määrdekohad ära määrida. Kuigi on palju küljes määrdetoose on teist samapalju ka kohtasid kuhu õlikannuga õli tilgutada.