25-08-2011, 21:00 PM
Deutz, tõenäoliselt MA 711. Ühtegi silti ei ole säilinud, ainult neediaugud. Kolvikäik 110mm klappis juba siis, kui ma seda küünlaaugust mõõtsin. Peale silindripea mahavõtmist tekitas aga hämmeldust silindri läbimõõt 102 mm. 100 asemel. Nüüdseks on kolb väljas ja ajaloo stsenaarium on minu arust järgmine: hülss on üle puuritud ja sisse on pandud NSVL- aegne kolb koos rõngastega. Kaks ülemist rõngast olid kinni, kuid pärast nädalast naftapangis ligunemist olid nõus üks ühel ja teine teisel päeval liikuma hakkama. Mõistatuseks on aga jäänud, et mis masina kolb on ära kasutatud? Detaili number algab 66-ega. Gaz 66 see olla ei saa, tollel on kolb läbimõõduga 92, nagu gaz 53-l või kõigil volgalistel. Igasugused Zahaarid ka nagu ei sobiks.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.