02-02-2013, 09:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2013, 09:08 AM ja muutjaks oli Raudpats.)
Kui võlli pöörata, siis on tunda , millal magnetid "hoiavad kinni" ja millal lahti lasevad. Kontaktide avanemine peab olema täpselt selle piiri peal, kus käega tasakesi keerates jõnks käib. Siis on nende jõujoonte lõikumise ja ristumisega kõik korras ja on lootust sädeme tekkimiseks. Kui vaadata nuki profiili, siis kontaktide avanemine peaks toimuma järsku ja sulgumine võib olla lauge graafikuga. Pannes nuki teistpidi liikuma, saavutame avamise ja sulgemisega vastupidise olukorra - avamine aeglane ja sulgemine kiire. See teeb täpse süütenurga reguleerimise keeruliseks ja isiklik kogemus ütleb ,et pidevalt toimuvad sellisel juhul mingid anomaaliad kuni +-5 kraadi ulatuses. Seetõttu oleks siis soovitav ka nuki profiili muuta. Mõnel magneetol on "universaalne" nukk, mõlemalt poolt ühesugune, seda ei ole vaja ümber lihvida. Kahepotise mootori vene magneetol on nukk vist kiilu peal ja seda on tiba keerulisem ümber ehitada. Aga ühepotise oma tavaliselt on ainult koonuse peal ja seal nurka muuta on lihtne. Kui otsapolt on kinni, siis ei ole äralibisemist karta vaja.
Neid magneeto marke ma ei jaga peast. Kui see Sinu oma on nn GAZ AA või MM oma, siis seal on jah tiba keerulisem. Nukki võlli suhtes nii lihtsalt ei liiguta, peaks kiilule uue pesa tegema. Aga võib ka nukki mitte puutuda, siis tuleb kontaktide asukohta muuta. Otsakaant ei pea vahetama, aga kontaktiplaadi peab küll reeglina panema teise poole pöörlemise oma. Ja kui on käivituskiirendi, siis see tuleb ka panna teistpidi toimima. Selleks vedru teistpidi sisse ja stopper 120 kraadi edasi (või tagasi) tõsta.
Neid magneeto marke ma ei jaga peast. Kui see Sinu oma on nn GAZ AA või MM oma, siis seal on jah tiba keerulisem. Nukki võlli suhtes nii lihtsalt ei liiguta, peaks kiilule uue pesa tegema. Aga võib ka nukki mitte puutuda, siis tuleb kontaktide asukohta muuta. Otsakaant ei pea vahetama, aga kontaktiplaadi peab küll reeglina panema teise poole pöörlemise oma. Ja kui on käivituskiirendi, siis see tuleb ka panna teistpidi toimima. Selleks vedru teistpidi sisse ja stopper 120 kraadi edasi (või tagasi) tõsta.