02-02-2013, 20:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2013, 20:42 PM ja muutjaks oli Raudpats.)
Kontaktide kinnitusplaadi tegemine ei ole niisama lihtne, kuid see on muidugi võimalik. Ja tõesti tuleks siis ka kontaktid teistpidi keerata. Ehk on lihtsam kusagilt õige tüübi otsaplaat leida? Ja lisaks sellele, et otsaplaadid on erinevate kontaktide asetusega, on neil ka muid väikeseid erinevusi. Kui süütenurk on reguleeritav otsakaanel asuva kangikesega, siis on kontaktiplaadil allservas tavaliselt väike rant, mis takistab plaadi paigaldamist ilma reguleerhoovata magneetole. Ja ka plaadi diameeter on umbes 1.5mm erinev. See on peaaegu alati nii, kuid mitte päris 100%
[/quote]
Nii et kui nukid on sümmeetrilised(nagu minu omal tunduvad olema) siis on vaja paigutada kontaktid uude kohta ja kõik. Selleks siis vaja teha uus kontaktide kinnitusplaat ja kontaktid ise teispidi keerata. Sain ma õieti aru?
[/quote]
See vigur kasutab paiskõlitust, ilma pumbata. Ei ole karterit lahti kitkunud. Raamatu järgi seal ei ole õlipumpa, on vaid hammasratas, mis loobib õli laiali. Kuid garantiid ma selle peale ei anna.
Mul üks neljapotine selle seeria mootor seisab ja ootab oma aega. Vist lähima 10 aasta jooksul ma ei hakka seda taastama. Kui on huvi, siis 100€ ja saad endale 2x2 silindrit koos kolbide , klappide , rõngaste ja kõige muuga. Rõngaid võid igaks juhuks küsida ka Armex´i käest, mulle justkui meenub, et tal oli.
[/quote]
[/quote]
Nii et kui nukid on sümmeetrilised(nagu minu omal tunduvad olema) siis on vaja paigutada kontaktid uude kohta ja kõik. Selleks siis vaja teha uus kontaktide kinnitusplaat ja kontaktid ise teispidi keerata. Sain ma õieti aru?
[/quote]
See vigur kasutab paiskõlitust, ilma pumbata. Ei ole karterit lahti kitkunud. Raamatu järgi seal ei ole õlipumpa, on vaid hammasratas, mis loobib õli laiali. Kuid garantiid ma selle peale ei anna.
Mul üks neljapotine selle seeria mootor seisab ja ootab oma aega. Vist lähima 10 aasta jooksul ma ei hakka seda taastama. Kui on huvi, siis 100€ ja saad endale 2x2 silindrit koos kolbide , klappide , rõngaste ja kõige muuga. Rõngaid võid igaks juhuks küsida ka Armex´i käest, mulle justkui meenub, et tal oli.
[/quote]
(02-02-2013, 19:57 PM)valdy Kirjutas: Küsimus siis selle mootori kohta. Minul on 47.a. mudel ja sellel nukkvõlli peal keskel kaldhammastega hammasratas. Sealt kuskilt läheb ka mingi asi nagu karteri põhja poole. Kirjade järgi ei tohiks tal õlipumpa olla või on ikkagi. Kas kellelgi mingit joonist on , ei viitsi lihtsalt uudishimust karterit lahti kiskuma hakata. Samas otsin kontakti inimesega kes treiks selle mootori kolbidele uued rõngad. Kolvid on 66mm, rõnga paksus kuskil 3mm. 1.5mm pilu on vist isegi selle mootorile liiast. Tartust Muru tn. vanasti sai, kas ka nüüd ja mis aadress täpsemalt oli ei mäleta. Armas foorum avita!