26-02-2013, 10:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2013, 10:12 AM ja muutjaks oli valdy.)
Küsimus siis selle mootori kohta. Minul on 47.a. mudel ja sellel nukkvõlli peal keskel kaldhammastega hammasratas. Sealt kuskilt läheb ka mingi asi nagu karteri põhja poole. Kirjade järgi ei tohiks tal õlipumpa olla või on ikkagi. Kas kellelgi mingit joonist on , ei viitsi lihtsalt uudishimust karterit lahti kiskuma hakata. Samas otsin kontakti inimesega kes treiks selle mootori kolbidele uued rõngad. Kolvid on 66mm, rõnga paksus kuskil 3mm. 1.5mm pilu on vist isegi selle mootorile liiast. Tartust Muru tn. vanasti sai, kas ka nüüd ja mis aadress täpsemalt oli ei mäleta. Armas foorum avita!
[/quote]
Nii, asi selgem. Kuna mootori kokkupaneku ajal kukkus paar vidinat karterisse pidin ta ikka lahti arutama ja selgus et ongi sel mootoril tigupump mis tõstab õli karteripõhjast vaheplekile kust see väntvõlli poolt laiali paisatakse. Ka on olemas Tartus Aasa tn. mees kes treib kolvirõngaid. Panen siia lõppu ka selle, et vahetaks meelsasti selle vasakpoolse pöörlemisega magneeto parempoolse vastu. Magneeto on tutikas.
[/quote]
Nii, asi selgem. Kuna mootori kokkupaneku ajal kukkus paar vidinat karterisse pidin ta ikka lahti arutama ja selgus et ongi sel mootoril tigupump mis tõstab õli karteripõhjast vaheplekile kust see väntvõlli poolt laiali paisatakse. Ka on olemas Tartus Aasa tn. mees kes treib kolvirõngaid. Panen siia lõppu ka selle, et vahetaks meelsasti selle vasakpoolse pöörlemisega magneeto parempoolse vastu. Magneeto on tutikas.